1e date via tinder.

23-01-2019 21:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik heb dus a.s zaterdag een tinder date. Wat iets minder is is dat hij een uur bij mij vandaan woont. Om dan een drankje te gaan doen voor een uurtje bijvoorbeeld vind ik afgezaagd, en ook de moeite niet waard omdat hij van ver komt. Ik moet dus nu bedenken wat gezellig en relaxed is om te doen en de moeite waard om te komen. (Ik moet het niet bedenken, maar ik wil dat zelf). Ik zat zelf te denken om te schaatsen, of iets actiefs.
Iemand tips? :hyper:
Uit eten?
Dan kun je makkelijker kletsen. Met schaatsen niet handig denk ik
Alle reacties Link kopieren
Schaatsen vind ik inderdaad wel leuk, kan je daarna nog lekker warme chocolademelk, gluhwein, of thee/koffie drinken :)
Alle reacties Link kopieren
Hij komt toch om jou te ontmoeten? Dat is dus een uur rijden waard. Wat je gaat doen op de date is dus in mijn ogen niet afhankelijk van zijn reisafstand, maar gewoon, wat jullie allebei leuk/prettig vinden voor een eerste date.
Bij een drankje doen moet je allebei spontane praters zijn, anders is het beter om een activiteit te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij naar jou toe komt doet hij iig moeite om je te zien. Ga gewoon lekker eten en een drankje doen....veel tijd om te babbelen en elkaar te leren kennen, en.....je kan hem, als 't erg bevalt lekker meenemen naar je eigen toko! Succes & veel plezier. En denk je gelijk: Nee! Dat wordt 'm níet, dan kap je het af en ga je lekker alleen naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor de lieve reacties! Ik ga er zeker wat mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven