Neymar beschuldigd van verkrachting. In de val gelokt?

03-06-2019 23:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://nos.nl/artikel/2287383-neymar-o ... -post.html
Wat denken jullie? Ik denk eigenlijk dat hij onschuldig is aangezien hij meteen de hele boel open gooit en zo wil laten zien dat hij niks te verbergen heeft. Als hij inderdaad in de val is gelokt is het wel een ontzettende sukkel.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Of hij is gewoon een hond. Kan allebei.
Ik zou het niet weten, maar ben meestal wel geneigd de vrouw te geloven.

Probleem met dit geval (en heel veel andere gevallen) is dat ze al contact hadden. Het dringt maar moeilijk door bij mensen dat vrouwen het vaakst worden verkracht door bekenden. Ik zie dus vooralsnog (op basis van deze beperkte info) geen reden om de vrouw niet te geloven.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
03-06-2019 23:35
Ik zou het niet weten, maar ben meestal wel geneigd de vrouw te geloven.

Probleem met dit geval (en heel veel andere gevallen) is dat ze al contact hadden. Het dringt maar moeilijk door bij mensen dat vrouwen het vaakst worden verkracht door bekenden. Ik zie dus vooralsnog (op basis van deze beperkte info) geen reden om de vrouw niet te geloven.
En ik juist de man. Het is een hype om beroemde mensen met dit soort dingen te beschuldigen.
Hoe makkelijk kun je negatieve reacties uitlokken? Misbruik maken van. En het nadeel is dat bij alle verhalen in twijfel wordt getrokken of het verhaal echt waar is.
En voor de vrouwen die het inderdaad om doen vind ik het verschrikkelijk dat ze dit kunnen doen terwijl er van je eigen geslacht wél veel slachtoffers zijn. Ze geven daar geen moer om. Zulke mensen die het 'verzieken' mogen voor mij gestenigd worden.
Maargoed we weten nog niets :-D
Dus zij wil niks met of van hem, in seksuele zin, maar stuurt hem wel pikante foto's en vliegt uit Brazilië naar Parijs om hem te zien. En dat doe je om een avondje te éénendertigen in zijn hotelkamer? Oh, en toevallig is hij rijk en bekend, maar dat doet er nu niet toe.

Ik vind Neymar een matennaaier en een irritante voetballer, maar dat er in dit geval werkelijk sprake is van verkrachting door hem en niet van afpersing door haar, dat waag ik te betwijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk vooral dat niemand hier er ook maar iets zinnigs over kan zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
04-06-2019 00:33
Ik denk vooral dat niemand hier er ook maar iets zinnigs over kan zeggen.
Dit dus.

Onzin topic.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
04-06-2019 00:33
Ik denk vooral dat niemand hier er ook maar iets zinnigs over kan zeggen.
Mee eens!
Toppunt van triestheid om te gaan speculeren over een thema als seksueel misbruik.
nbk schreef:
04-06-2019 03:17
Dit dus.

Onzin topic.
Eens. Ik heb er het een en ander van meegekregen en het lijkt er inderdaad op dat hij zeker in de val gelokt is. Maar ja, geen idee of het zo is.
Ik vind het een enorme lul verder dus het zal mij verder een worst wezen of het waar is.
CherryBlossom- schreef:
03-06-2019 23:51
En ik juist de man. Het is een hype om beroemde mensen met dit soort dingen te beschuldigen.
Hoe makkelijk kun je negatieve reacties uitlokken? Misbruik maken van. En het nadeel is dat bij alle verhalen in twijfel wordt getrokken of het verhaal echt waar is.
En voor de vrouwen die het inderdaad om doen vind ik het verschrikkelijk dat ze dit kunnen doen terwijl er van je eigen geslacht wél veel slachtoffers zijn. Ze geven daar geen moer om. Zulke mensen die het 'verzieken' mogen voor mij gestenigd worden.
Maargoed we weten nog niets :-D
En ook dit dus. Ik heb vaak wel te doen met die spelers. Die gaan gewoon met een leuke meid mee voor een gezellig avondje, hebben seks en worden daarna beschuldigd van verkrachting.
Het is makkelijk geld verdienen voor die vrouwen. Wat kan hun het schelen dat ze de speler's carriere permanent verneuken? Zolang ze maar goed betaald krijgen. Ik vind het schandelijk.
Ik zeg niet dat Neymar onschuldig is hoor, geen idee. Maar ik ben aardig bekend in de voetbal wereld en ken helaas zat van dit soort verhalen. Vaak zat trekken die vrouwen hun beschuldigingen weer in.
Al koopt iemand een round the world vliegticket voor je en heb je daarvoor uitgebreid geflirt, als je je op het moment zelf bedenkt: nee toch maar niet. Dan moet hij gewoon van haar afblijven.
En als hij haar dan toch dwingt tot seks hebben is dat wel degelijk verkrachting.
Dus die appjes bewijzen helemaal niets. Rare actie van hem om het over instagram uit te vechten, als hij denkt dat hij iets kan bewijzen laat hem dat dan gewoon via de normale manier doen.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
04-06-2019 08:58
Al koopt iemand een round the world vliegticket voor je en heb je daarvoor uitgebreid geflirt, als je je op het moment zelf bedenkt: nee toch maar niet. Dan moet hij gewoon van haar afblijven.
En als hij haar dan toch dwingt tot seks hebben is dat wel degelijk verkrachting.
Dus die appjes bewijzen helemaal niets. Rare actie van hem om het over instagram uit te vechten, als hij denkt dat hij iets kan bewijzen laat hem dat dan gewoon via de normale manier doen.
Je hebt helemaal gelijk, in de ideale wereld zou dat inderdaad zo moeten werken. In principe zou je als vrouw midden in de nacht en schaars gekleed in een donkere achteraf buurt rond moeten kunnen lopen zonder dat je iets gebeurt. De praktijk is helaas anders. En begrijp me niet verkeerd, ik betreur dat zeer. Iets met de kat niet op het spek binden...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Hou toch op met de praktijk is anders. Dat is geen natuurwet, dat is wat wij er van maken. En een topic openen met de vraag of hij er is ingeluist want ja die mevrouw zat natuurlijk wel s nachts op zijn hotelkamer 'dus dan vraagt ze er om' draagt daar aan bij.
Oordeel niet als je er niet van af weet en laat ze dit voor een rechter uitzoeken. Hij gooit het op social media, exact wetend dat mensen dan juist over die vrouw gaan oordelen zoals jij nu hier doet. Terwijl wie weet is hij wel een klootzak die denkt: ik heb betaald voor dat ticket dus nu zal er geneukt worden ook.

Geen idee of het zo is gegaan maar het kan. Het kan, ook al stuurde ze halfnaakte selfies en zat ze daar s nachts op die hotelkamer, dan nog mag ze zich bedenken. De wereld gaat alleen maar veranderen als we er zelf wat aan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mundodeportivo.com/videos/f ... ndade.html

Deze beelden zijn gepubliceerd.
Ik vind het er erg uitzien als acteerwerk. En waarom wordt dit überhaupt gefilmd? :huh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven