Huubs beledigingen

02-07-2019 19:28 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las gisteren in de krant wat Huub Stapel zegt over Yvonne Jaspers. Het is zijn mening en die mag hij hebben maar waarom zo nutteloos beledigen en op deze manier? Je kan deze mening hebben maar waarom op tv?
Het meest verbaasd me dat ik verder geen kik hoor. Als iemand op tv of radio zegt 'Zo trots als een aap" (destijds over Sylvana) dan worden er terecht excuses aangeboden en krijgt die persoon toch nog de volle laag. Maar Huub's woorden vind ik best erg heftig. Waarom hoor ik nu niemand? Wat vinden jullie hiervan?
Hij zei:


,,Yvon Jaspers is de grootste koe die ik ooit op televisie heb gezien. Wat een dom wicht zeg.

Huub Stapel windt zich overal over op: van Yvon Jaspers tot minister Wiebes https://www.ad.nl/dossier-magazine/huub ... haring_web
LOEP ME MAAR aub.
Hij heeft gelijk

De vergelijking met Sylvana gaat niet op.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hoor ik nu niemand?
Omdat dit iets totaal anders is.
Maar ja, als je dat niet “ aanvoelt “ dan weet ik ook niet hoe ik het je uit moet leggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt heel anders
Alle reacties Link kopieren
Dat genöl van Ivon over ForFarmers wás ook om te huilen, dus ja, Huub (als beroepschagrijn) heeft best een punt...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gut ja, bijna hetzelfde :popcorn:
Huub Stapel is een zeer gefrustreerde en bittere oude man aan het worden.
Ik denk dat daar de crux zit.
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
02-07-2019 19:35
Dat genöl van Ivon over ForFarmers wás ook om te huilen, dus ja, Huub (als beroepschagrijn) heeft best een punt...
Ja dat was toen toch ook aan tafel bij pauw met de ouders van Anne Faber? Echt plaatsvervangende schaamte.. Huub heeft gelijk
Lekker boeiend..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Boer zoekt vrouw in het begin een paar seizoenen gezien en ik vond haar wel charmant presenteren. Ik kijk er nooit meer naar; ik vond het concept dat hele groepen vrouwen wedijverden om in de smaak te vallen bij één man onaantrekkelijk. Maar niet vanwege haar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
SallySpectra* schreef:
02-07-2019 19:36
Gut ja, bijna hetzelfde :popcorn:
Eventjes geduld..
Echt.. wat een sneue poging weer.
Cateautje schreef:
02-07-2019 19:37
Huub Stapel is een zeer gefrustreerde en bittere oude man aan het worden.
Ik denk dat daar de crux zit.

Eerder dat Yvon zich vreselijk aanstellerig heeft gedragen op tv over haar mega drama nonprobleem terwijl de ouders van Anne Faber aan tafel zaten.

Daar zit de crux. En voor Missie zit die in het eindelijk kunnen doen het vergelijken van een donkere vrouw met een aap hetzelfde is als iemand een domme koe te noemen.

Daar zit ze al een paar jaar op te wachten. Zie je wel was helemaal niet discriminerend. Die heeft de dag van haar leven nu. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
02-07-2019 19:42
Echt.. wat een sneue poging weer.
Maar wel weer een keer naar Sylvana kunnen verwijzen. Die vrouw is TO’s stokpaardje.

NB : Sylvana icm stokpaardje kan gewoon, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ch86 schreef:
02-07-2019 19:35
Dit is echt heel anders

Omdat de een niet beledigd mag worden en de ander wel? Is niet iedereen gelijk?

Heeft de ene BNN-ner minder kansen gekregen dan de andere BNN-ner?
LOEP ME MAAR aub.
blijfgewoonbianca schreef:
02-07-2019 19:45
Maar wel weer een keer naar Sylvana kunnen verwijzen. Die vrouw is TO’s stokpaardje.

NB : Sylvana icm stokpaardje kan gewoon, hoor.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
02-07-2019 19:44


Daar zit de crux. En voor Missie zit die in het eindelijk kunnen doen het vergelijken van een donkere vrouw met een aap hetzelfde is als iemand een domme koe te noemen.

Daar zit ze al een paar jaar op te wachten. 😄😄😄Zie je wel was helemaal niet discriminerend.



Die heeft de dag van haar leven nu. dat denk ik ook :bonk:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En tadaaa.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
02-07-2019 19:45
Omdat de een niet beledigd mag worden en de ander wel? Is niet iedereen gelijk?

Heeft de ene BNN-ner minder kansen gekregen dan de andere BNN-ner?
Snap je het echt niet of wil je het graag niet snappen / niet graag snappen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
missie_m schreef:
02-07-2019 19:45
Omdat de een niet beledigd mag worden en de ander wel? Is niet iedereen gelijk?

Heeft de ene BNN-ner minder kansen gekregen dan de andere BNN-ner?
Je weet het nooit he hoe een koe een haas vangt.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
02-07-2019 19:47
En tadaaa.
Zat er aan te komen, he. Zooooo voorspelbaar.
Maar is het onwil of onmacht ? Ik gok dat laatste.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lucifer2018 schreef:
02-07-2019 19:44
Eerder dat Yvon zich vreselijk aanstellerig heeft gedragen op tv over haar mega drama nonprobleem terwijl de ouders van Anne Faber aan tafel zaten.

Daar zit de crux. En voor Missie zit die in het eindelijk kunnen doen het vergelijken van een donkere vrouw met een aap hetzelfde is als iemand een domme koe te noemen.

Daar zit ze al een paar jaar op te wachten. Zie je wel was helemaal niet discriminerend. Die heeft de dag van haar leven nu. :bonk:
Yvon kan dan misschien niet de slimste zijn, maar om haar en plein publique helemaal met de grond gelijk te maken is iets wat een ieder zichzelf respecterend mens wel uit zijn hoofd laat.

Zo trots als een aap(met 2 staarten) is een uitdrukking die zo oud is dat het haast niet meer terug te vinden is waar het vandaan komt en heeft helemaal niets te maken met mensen van wat voor huidskleur dan ook, dus wie daar over is gevallen en daar een hele heisa over heeft gemaakt had blijkbaar niets beters te doen.
De lange tenen tieren welig de laatste jaren.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
02-07-2019 19:48
Je weet het nooit he hoe een koe een haas vangt.
😃😃
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
,,Yvon Jaspers is de grootste koe die ik ooit op televisie heb gezien. Wat een dom wicht zeg.

Dit? Ja is best onnodig en beledigend maar is natuurlijk niet te vergelijken met iemand een aap noemen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-07-2019 19:37
Huub Stapel is een zeer gefrustreerde en bittere oude man aan het worden.
Ik denk dat daar de crux zit.
Dat denk ik ook maar wat betreft Yvon Jaspers en Wiebes heeft hij wel een punt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven