Huubs beledigingen

02-07-2019 19:28 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las gisteren in de krant wat Huub Stapel zegt over Yvonne Jaspers. Het is zijn mening en die mag hij hebben maar waarom zo nutteloos beledigen en op deze manier? Je kan deze mening hebben maar waarom op tv?
Het meest verbaasd me dat ik verder geen kik hoor. Als iemand op tv of radio zegt 'Zo trots als een aap" (destijds over Sylvana) dan worden er terecht excuses aangeboden en krijgt die persoon toch nog de volle laag. Maar Huub's woorden vind ik best erg heftig. Waarom hoor ik nu niemand? Wat vinden jullie hiervan?
Hij zei:


,,Yvon Jaspers is de grootste koe die ik ooit op televisie heb gezien. Wat een dom wicht zeg.

Huub Stapel windt zich overal over op: van Yvon Jaspers tot minister Wiebes https://www.ad.nl/dossier-magazine/huub ... haring_web
LOEP ME MAAR aub.
blijfgewoonbianca schreef:
24-07-2019 18:06
Frankie Masmeier toch niet zeker ? Wimpie Holleeder dan weer wel.
ja maar wimpie was al gewelddadig voor hij beroemd werd bij yvon is het andersom
Alle reacties Link kopieren
Goh....dat je ( Missie ) nog geen topic hebt geopend over Imanuelle Grives

Gemiste kans, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
24-07-2019 19:52
Goh....dat je ( Missie ) nog geen topic hebt geopend over Imanuelle Grives

Gemiste kans, hoor.
breng hem even op ideeen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-07-2019 19:53
breng hem even op ideeen
Zo aardig ben ik nou.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
24-07-2019 19:56
Zo aardig ben ik nou.
ik heb Missiem even geholpen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-07-2019 20:05
ik heb Missiem even geholpen
Da’slief
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
S-Meds schreef:
24-07-2019 18:04
nou??
Nou ja, in principe dan he
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
24-07-2019 16:57
Ze is zelf toch ook niet achterlijk en kan nadenken?

Wist Yvon wie de andere gasten waren die ná haar kwamen?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
25-07-2019 20:07
Wist Yvon wie de andere gasten waren die ná haar kwamen?
Ze zitten samen aan tafel ....
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
25-07-2019 20:07
Wist Yvon wie de andere gasten waren die ná haar kwamen?
Tuurlijk weet ze dat. Waarschijnlijk al bij het maken van de afspraak en anders wel ruim een uur voor uitzending
Alle reacties Link kopieren
Ze keek ze recht in de ogen, dus ik denk van wel.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Missie, kijk je toevallig “ Tims Tent “ ? Terugkijken anders, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Yvonne heeft toch contact opgezocht met de ouders van Anne om haar excuses aan te bieden. Ze zal wel balen van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
26-07-2019 13:52
Yvonne heeft toch contact opgezocht met de ouders van Anne om haar excuses aan te bieden. Ze zal wel balen van zichzelf.

Ook dat nog. Zal ze dat wel mogen? ;-)
LOEP ME MAAR aub.
blijfgewoonbianca schreef:
25-07-2019 23:29
Missie, kijk je toevallig “ Tims Tent “ ? Terugkijken anders, hoor.
Tims tent met wie?
blijfgewoonbianca schreef:
24-07-2019 19:52
Goh....dat je ( Missie ) nog geen topic hebt geopend over Imanuelle Grives

Gemiste kans, hoor.
Niemand is verbaasd over imanuelle grives denk ik.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
28-07-2019 21:05
Tims tent met wie?
Sylvana Simons.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
24-07-2019 16:19
Yvon Jaspers zegt sorry tegen familie van Anne Faber na Pauw-interview https://www.superguide.nl/nieuws/yvon-j ... terview-tv



[foto]

Na het best wel ongemakkelijke Pauw-interview over haar 'moeilijke' periode na media-ophef, voelde Yvon Jaspers zich tóch genoodzaakt excuses te maken aan nabestaanden van Anne Faber. Vader Wim en oom Hans zaten in die bewuste uitzending namelijk recht tegenover haar aan tafel.


Wim en Hans Faber

Zeker wanneer je nagaat dat Wim en Hans Faber óók aan tafel zaten. Veel kijkers vonden het totaal ongepast hoe Yvon tekeer ging over haar pijn, terwijl Anne Fabers nabestaanden daarna nog hun gesprek moesten beginnen. Hans onthult nu in Villamedia dat Yvon na afloop van deze uitzending nog contact zocht.

[video]

Yvon Jaspers biedt excuses aan

"Ik zag gewoon gebeuren dat het geen handig optreden was van Jaspers, maar wij hadden er verder geen last van", begint Faber. "Een paar dagen later hebben we nog wel een mailtje van haar gekregen waarin ze haar excuses maakte." De oom van Anne Faber was ondanks Yvon toch blij met Pauw. "Het was intens, maar ik ben tevreden hoe dat gegaan is. We kregen de ruimte om ons verhaal te vertellen."
De mening van de fam. Faber vind ik er meer toe doen dan die van Huub Stapel.

De redactie vh programma kan een andere samenstelling van gasten (onderwerp) maken als men sowieso al de fam. Faber aan tafel heeft.
Als je niet wilt dat andere gasten over hun zaak praten ( wat logisch is omdat je ze daarvoor hebt uitgenodigd) , vraag ze dan niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
29-07-2019 11:20

Als je niet wilt dat andere gasten over hun zaak praten ( wat logisch is omdat je ze daarvoor hebt uitgenodigd) , vraag ze dan niet.
Het ging om de manier waarop ze het vertelde. Niet wat ze vertelde. Daar was ze inderdaad voor uitgenodigd
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
29-07-2019 11:20
De mening van de fam. Faber vind ik er meer toe doen dan die van Huub Stapel.

De redactie vh programma kan een andere samenstelling van gasten (onderwerp) maken als men sowieso al de fam. Faber aan tafel heeft.
Als je niet wilt dat andere gasten over hun zaak praten ( wat logisch is omdat je ze daarvoor hebt uitgenodigd) , vraag ze dan niet.

Precies dit. De mening van de familie vind ik ook belangrijker. Maar toch vind ik het gespui hard aankomen.

Pauw wist dat Yvon er flink mee in haar maag zat, want Yvon is wel een vrolijke kwebbel maar het heeft haar toch flink geraakt, Waarom haar dan uitnodigen en haar verhaal uitgebreid laten doen, wetende dat hij twee gasten aan tafel heeft die daarna een heel ander leed van een heel ander kaliber hebben meegemaakt en over vertellen, leed dat elk ander onderwerp had doen verbleken.

En dan zegt hij: Ik zag gewoon gebeuren dat het geen handig optreden was van Jaspers Maar hij heeft de tafelsamenstelling gemaakt, hij weet de onderwerpen. Dan zet je ook geen cabaretier met flauwe grappen aan tafel, geen prof.darter die mijmert omdat hij net de titel niet heeft gehaald, of iemand met een ander onbenullig onderwerp.

Hij had die familie dan ook beter apart kunnen vragen, alsof het verlies van je kind zomaar tussen alledaagse onderwerpen in tien minuten tijd vertelt moet worden.

'Och de tijd zit er op, we moeten afsluiten dames en heren' terwijl de familie dan nog vol in hun emotie zouden zitten. Maar ook hier was de familie blij dat ze hun zegje konden doen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
29-07-2019 13:30
Precies dit. De mening van de familie vind ik ook belangrijker. Maar toch vind ik het gespui hard aankomen.

Pauw wist dat Yvon er flink mee in haar maag zat, want Yvon is wel een vrolijke kwebbel maar het heeft haar toch flink geraakt, Waarom haar dan uitnodigen en haar verhaal uitgebreid laten doen, wetende dat hij twee gasten aan tafel heeft die daarna een heel ander leed van een heel ander kaliber hebben meegemaakt en over vertellen, leed dat elk ander onderwerp had doen verbleken.

En dan zegt hij: Ik zag gewoon gebeuren dat het geen handig optreden was van Jaspers Maar hij heeft de tafelsamenstelling gemaakt, hij weet de onderwerpen.
Dan zet je ook geen cabaretier met flauwe grappen aan tafel, geen prof.darter die mijmert omdat hij net de titel niet heeft gehaald, of iemand met een ander onbenullig onderwerp.

Hij had die familie dan ook beter apart kunnen vragen, alsof het verlies van je kind zomaar tussen alledaagse onderwerpen in tien minuten tijd vertelt moet worden.

'Och de tijd zit er op, we moeten afsluiten dames en heren' terwijl de familie dan nog vol in hun emotie zouden zitten. Maar ook hier was de familie blij dat ze hun zegje konden doen.
Dat zegt Jeroen Pauw niet, dat zegt Faber.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
29-07-2019 13:42
Dat zegt Jeroen Pauw niet, dat zegt Faber.

Ach natuurlijk, je hebt gelijk. Mijn excuses. :eh: Ik was nog in gedachten met onderstaande stukje.

Yvon Jaspers heeft excuses aangeboden aan familie Anne Faber https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... er-na-pauw

........
Jeroen Pauw zei eerder wel te begrijpen waarom mensen vielen over Yvon. "Maar ik dacht als ik nu zeg: Yvon, je weet toch wel dat die mensen die tegenover je zitten nog iets veel ergers hebben meegemaakt, waarbij wat jij hebt meegemaakt eigenlijk in het niet valt. Dan is het nog erger. Ik hoopte dat er een moment zou komen dat Yvon zou zeggen: waar heb ik het eigenlijk over als ik naar deze mensen kijk?"
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je toch gewoon eens die uitzending terugkijken missie. Dan kan je makkelijker meekomen in je eigen topic.

Al mag je er daarna wat mij betreft over ophouden.
Such fun!1
MarindaH schreef:
29-07-2019 22:22
Misschien moet je toch gewoon eens die uitzending terugkijken missie. Dan kan je makkelijker meekomen in je eigen topic.

Al mag je er daarna wat mij betreft over ophouden.
Fijn dat dat van jou mag.
:@@:
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanavond dan wel even het "Huub-moment" toen ik naar "Zomer met Art" keek waarin een moslima met gezichtsbedekking zat te klagen over het boerkaverbod. Ze kon vanaf morgen niet meer 'zo' naar drie plekken in ons land en vanaf morgen was ze niet meer veilig op straat, en en en....

Joh wat zijn westerse vrouwen dan toch erg er aan toe om gewoon gekleed te gaan. (Dat was sarcastisch)

En dan was daar ook nog zo'n man die steen en been klaagde over het boerkaverbod terwijl hij zelf niet met zo'n laken over zijn hoofd gaat lopen.

En daarna kwam Olymp. kampioen Bibian Mentel en haar echtgenoot aan tafel. Bibian die nog bezig is met herstellen van een dwarsleasie, en alweer voor de zoveelste keer zijn er tumoren in haar lichaam ontdekt. Bibian die bij zoveel verdriet en pech toch zo positief blijft. Die nog zoveel wil gaan doen.

Dus had ik een "Huub-moment" maar dan niet met de woorden die Huub gebruikte voor Yvon.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven