weer bezig
vrijdag 16 september 2011 om 17:46
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
zaterdag 17 september 2011 om 10:04
quote:smurfje251 schreef op 17 september 2011 @ 09:59:
hij houd niet van smsen en is er dus niet kapot van.. ik wil hem minder smsen maar heb er best moeite mee! hij wil gewoon minder smsen..maar dan wil ik ook geen seks meer..vriendschap kan nog welheel ver hier vandaan, waar paddenstoelen huisjes staan, daar leeft een volkje vrij en blij......
hij houd niet van smsen en is er dus niet kapot van.. ik wil hem minder smsen maar heb er best moeite mee! hij wil gewoon minder smsen..maar dan wil ik ook geen seks meer..vriendschap kan nog welheel ver hier vandaan, waar paddenstoelen huisjes staan, daar leeft een volkje vrij en blij......
zaterdag 17 september 2011 om 10:06
zaterdag 17 september 2011 om 10:12
quote:Kier_V schreef op 17 september 2011 @ 10:10:
En maanden was het stil..... Nu is ze er weer, met hetzelfde probleem.
Het klopt Smurfje; hij wil alleen maar neuken, geld van je lenen dat je niet terugkrijgt en je blote foto's.
Nee geen maanden,het was maar een paar weken.
Op andere fora is smurfje ook heel actief hoor daar opent ze dezelfde topics met dezelfde op,krijgt ze dezelfde reacties en doet ze nergens wat mee..
En maanden was het stil..... Nu is ze er weer, met hetzelfde probleem.
Het klopt Smurfje; hij wil alleen maar neuken, geld van je lenen dat je niet terugkrijgt en je blote foto's.
Op andere fora is smurfje ook heel actief hoor daar opent ze dezelfde topics met dezelfde op,krijgt ze dezelfde reacties en doet ze nergens wat mee..
zaterdag 17 september 2011 om 10:15
quote:superstar_2 schreef op 17 september 2011 @ 10:12:
[...]
Frappant hoe iemand topics kan blijven openen over elke keer hetzelfde probleem.
Zoals al eerder gezegd:
Ik ben helemaal klaar met die Smurf.
[...]
Frappant hoe iemand topics kan blijven openen over elke keer hetzelfde probleem.
Zoals al eerder gezegd:
Ik ben helemaal klaar met die Smurf.
zaterdag 17 september 2011 om 10:24
dat is een hele reële angst tenslotte heb je deze man ook nooit gehad, daarom blijf bij hem, sms hem biedt jezelf aan, trouw met hem, je vindt nooit meer iemand die je zo goed behandelt die zo voor je klaar staat waar je zo op kunt bouwen. Je bent echt gek als je zo'n fijne vent laat lopen. sms hem nu meteen
zaterdag 17 september 2011 om 10:26
quote:smurfje251 schreef op 17 september 2011 @ 10:20:
en ik ben wel klaar met hem!!! bij mij heeft het gewoon tijd nodig om dat in te zien.. en ben bang dat ik niet een ander kan krijgen
Het heeft bij jou al jaren nodig.
Je bent niet klaar met hem, dat is duidelijk want je wil er niet klaar mee zijn.
Zoek het maar lekker uit hoor
en ik ben wel klaar met hem!!! bij mij heeft het gewoon tijd nodig om dat in te zien.. en ben bang dat ik niet een ander kan krijgen
Het heeft bij jou al jaren nodig.
Je bent niet klaar met hem, dat is duidelijk want je wil er niet klaar mee zijn.
Zoek het maar lekker uit hoor
zaterdag 17 september 2011 om 11:11
nee hij is ge-wel-dig! zoals hij je steunt toen je moeder met spoed opgenomen werd in het ziekenhuis, weet je nog? En jullie hebben geweldige seks. Het feit dat hij altijd voor je klaar staat, je hoeft maar te bellen en je kunt langs komen. Laat je niks wijs maken smurf dit is een gouwe kerel die moet je niet laten lopen.