weer bezig

16-09-2011 17:46 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
Ik vind dat hij gelijk heeft! Je doet echt heel raar.
Wat meer leestekens en hoofdletters hier en daar had wel geholpen, ik snap er de ballen van
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
waarom doe ik raar?
Is dit nog steeds dezelfde? Dan ga ik geen inhoudelijk antwoord meer geven.
Doe niet zo raar!
Goedzo!!! En nu dit volhouden. Het is nu misschien moeilijk, maar over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent en wie weet kom je wel een véél leukere man tegen.
jeetje zeg doe eens niet zo gek. Of doe wel gek en STOP met dit kinderachtige gedrag.

Alsof het hem wat boeit als jij niets smst, hij is allang blij als jij hem met rust laat.

Doe dat ook en doe iets aan je eigenwaarde met je rare topics steeds
Zoek het zelf lekker uit smurf.

Luister jij OOIT naar advies? Nee dus. Dan reageer ik ook niet meer inhoudelijk.

Dag smurfje.
waar gaaaat dit over?
..popcorn?
waarom doe ik dan raar? bij hem houd dit niet op!
Ik kan begrijpen dat iemand die de vorige topics niet gevolgd heeft er niks van snapt.

En dat iemand die t wel gevolgd heeft het meteen snapt....

Waarom iedere keer een nieuw topic?
Ik ben totally clueless...(Maar wel rete nieuwschierig!)

Waar gaat dit over en wie is smurf, en wat voor issues heeft ze?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Smurfje lekker vrijgezel blijven!
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:mali30 schreef op 16 september 2011 @ 17:54:

Ik ben totally clueless...(Maar wel rete nieuwschierig!)

Waar gaat dit over en wie is smurf, en wat voor issues heeft ze?Ik raad het loepje aan
Het gras aan de overkant is niet groen.
Jeetje smurf ga eens een eigen leven leiden. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij geestelijk niet in orde bent.
ik weet niet waar het over gaat maar je doet raar ja. waarom ?omdat jijzelf met hem een spelletje in stand houdt door je rare kijk mij hem eens negeren gedrag, hou oud ben je? 15??
..popcorn?
@kampen86

Ik forum mobiel (irritant!) Dus kan niet loepen..
Ik begrijp niet helemaal (lees: helemaal niet) waar je OP over gaat. Wellicht is het handiger er een samenhangend verhaal van te maken en een duidelijke vraag te stellen.

Maar ik begrijp van anderen hier dat je al eerder iets dergelijks gevraagd hebt. Wat denk je met dit topic dan te bereiken? Zou het iets toevoegen? Probeer het eerst voor jezelf eens op een rijtje te krijgen. :-) Succes.
En nou niet bellen, appen, mailen, pingen, pongen en pangen. Volhouden dit. En als hij je weer gebruikt, geen topic openen. Je bent al duizenden malen gewaarschuwd!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Djin schreef op 16 september 2011 @ 17:57:

En nou niet bellen, appen, mailen, pingen, pongen en pangen. Volhouden dit. En als hij je weer gebruikt, geen topic openen. Je bent al duizenden malen gewaarschuwd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Smurfje!!! Keep you're head up, leggs CLOSED and eyes open!

En grow some sense woman!
hey smurf, ben je er weer.

Het zal ook eens niet. Ik ga je geen advies geven want je luistert toch nergens naar, dus Ce la vie.

Enne ik raad iedereen aan om hier gewoon niet meer te reageren, smurf is niet meer te redden en ik vrees dat ze een enorme troll is.
quote:mali30 schreef op 16 september 2011 @ 17:59:

Smurfje!!! Keep you're head up, leggs CLOSED and eyes open!

En grow some sense woman!Hehe, die is goed!
En trouwens, bedoel je met je topic titel jezelf of je 'vriend'?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven