Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ier, sterkte met kattenbeescht. Altijd zo sneu als ze in de lappenmand zitten.
Sterkte met de kat Iris, sielug....

Ik heb ook mijn Laatste IJslandse Avondmaal op. Vis met salade. En frietjes

Snjo, ik heb helaas geen NL tijdschriften voor je, ben in jouw Esta's begonnen en niet in mijn eigen dingen. Sorry!

Het zit er op, morgenvroeg (een uur of 5) op en dan richting luchthaven, auto inleveren en richting Nederland. Heb het idee alsof ik weken ben weggeweest, dus dat is volgens mij een goed teken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gier, lekker dat je loopgips hebt. Scheelt een klomp gewicht denk ik?
Fijne terugreis Hima.
Gaat vast wel lukken Iba, alleen om 5 uur opstaan is dan minder leuk... Maar morgen slapen in je eigen bed is toch ook wel weer wat waard, hoewel ik het hier best nog een tijd uit zou kunnen houden. Alleen als je weet dat je weer naar huis gaat op korte termijn, mag dat wat mij betreft ook snel gebeuren.
@Iris, wat sneu. Hopelijk knapt ie snel op.

@Hima, als je het gevoel hebt weken te zijn weggeweest is dat inderdaad een goed teken. Veel mooie dingen gezien in een korte tijd.

Goedemorgen!
Mogge... Ben verschrikkelijk brak, want iets te gezellig gisteravond en nacht... En nu moet ik werken *huil*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 17 september 2011 @ 08:53:

Mogge... Ben verschrikkelijk brak, want iets te gezellig gisteravond en nacht... En nu moet ik werken *huil*Ai ai ai, ik ken het nog. En helaas duurt dag dan ook lang. Sterkte Hasse.
Goodmorning!

Has, succes vandaag!
Goedemorgen.

Ik ga zo naar mijn zus. Rond de middag lunchen we met een tea (zij een uitgebreide, ik een kleintje). Fijn weekend iedereen.

En voor degenen die moeten werken: succes!
Hopelijk is het druk en vliegt de dag voorbij!
Hmm..lekker Iebs. Geniet ervan.
Goedemorgen!

@ Snjo ik zit nu ruim 4 weken in het gips.

@ Hima goede reis terug! Ik hoop snel je foto's te zien

@ Iba veel plezier met je zus.

@ Hasse en Vien succes met werken vandaag.
Iris hoe is het nu met de poes?
Ik heb vanmiddag een verjaardag want mijn oudste nichtje wordt al weer 9 jaar! En aangezien mijn zus niet bij mij in de buurt woont zijn we de halve dag onderweg.
Sterkte Hasse!
Goedemiddag! Ik ben weer thuis in druilerig Nederland... en het eerste volkoren broodje met oude kaas heb ik weer binnen en de eerste was zit in de machine.
Sterkte Hima.
@Hiem, welkom thuis.
Dank!

En wat een baggerweer is het hier zeg!! Is het de hele week zo geweest?
nee, grotendeels droog, best vaak zon en niet te koud

vond het op dat gebied niet al te moeilijk te acclimatiseren na mijn reis
Welkom thuis Hima!

Mijn kat heeft een uurtje geleden de katheter er zelf uitgetrokken, dus ik heb maar weer met de spoedeisende DA gebeld en ik mag het nu voorlopig aanzien zonder katheter tot ik maandag weer naar mijn eigen DA ga. Zo te zien is mijn kat blij met deze beslissing, want ook zijn kap mocht af en hij mocht weer terug de woonkamer in.

Nu maar duimen dat alles goed blijft gaan tot maandagmiddag.
O ja vandaag vage man voor het eerst weer in levende lijve gezien na 3 weken. Hij deed heel normaal en vriendelijk en ik ook, dus volgens mij is die situatie weer gestabiliseerd en kan ik normaal verder gaan met het project.
De tea was lekker, maar veel te veel. Ik kon zelfs de kleine tea niet op. We hebben de overgebleven puntjes taart keurig meegekregen in een doosje, dus Iba-man kon zich tegoed doen aan een stuk rabarbertaart.
@Hima: Je treft het niet met het weer vandaag. Het was de afgelopen week best aardig.

@Iris: Ik hoop dat alles goed komt met je kat. Een kat van mijn zus heeft ook ooit eens zo'n penis-amputatie gehad, maar dat was geen succes. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het destijds (20 jaar geleden) een nieuwe techniek was, dus waarschijnlijk is dat nu een stuk verbeterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven