Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Bedankt voor alle felicitaties. E-mail moet kloppen Nien! confiture@live.nl!
Goedemorgen, we leven nog! Jack had blijkbaar een interessantere schnabbel, of kon het hotel niet vinden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Confiture schreef op 16 september 2011 @ 09:05:

Bedankt voor alle felicitaties. E-mail moet kloppen Nien! confiture@live.nl!'n Dikke proficiat nog maar je mail werkte echt niet (maar is opgelost, ben er al via hima zelf gekomen
Goedemorgen allen!

Ik ben vannacht de hele nacht weer op geweest, want mijn kater zat voor de zoveelste keer weer verstopt en deze keer was het kantje boord of hij het zou redden omdat hij helemaal in shock was. Gelukkig is het een taaie en heeft hij het weer gered en ik zit nu op een telefoontje van de dierenarts te wachten, want misschien moet hij nog een paar dagen bij hun blijven .
quote:elninjoo schreef op 16 september 2011 @ 09:22:

[...]

'n Dikke proficiat nog maar je mail werkte echt niet (maar is opgelost, ben er al via hima zelf gekomen Dankjewel! Wat raar, ik heb net nog drie keer ingelogd om na te kijken, snap er niets van!
Wat erg Iris! Spannend, wachten op zo'n telefoontje...
De dierenarts belde net en ik kan mijn kat gelukkig vanmiddag om 5 uur al afhalen. Zijn katheter moet hij dan inhouden tot maandag als ik weer naar mijn eigen dierenarts kan gaan.

Duur grapje hoor want ik ben nu al E 250-- kwijt .
quote:elninjoo schreef op 16 september 2011 @ 09:22:

[...]

'n Dikke proficiat nog maar je mail werkte echt niet (maar is opgelost, ben er al via hima zelf gekomen Dat is een hele opluchting Hiem.
Morgen. Tis tijd voor weekend....
Verkeerde quote Iebs?
voor iedereen die het kan gebruiken.

Hiem, wat een fantastische omschrijving van je hotel, dat herinnert mij eraan dat ik Shining nog steeds af moet kijken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Goedemorgen.

@Hiem, wat een mooie verhalen, ik wist niet dat IJsland zo fantastisch was. Moet ook maar op de lijst dan he? Roosman houdt van ijs en bergen en werd helemaal lyrisch bij jouw foto's.

@Iris, o, het zijn ook altijd van die hoge bedragen. Maar ja, je laat zo'n beestje ook geen pijn lijden.

@Iebs, mijn voorhoofd is aardig rood. En vandaag wordt het weer een mooie dag. Maar ik moet even bij de buuf langs met een blompke, want die is 50 jaar geworden.
quote:wereldmeid schreef op 16 september 2011 @ 09:03:

Ik heb net gereageerd op het topic 'Wie moet er nog meer wachten op partner/vriend' op de pijler Zwanger. Ik had het topic al eens eerder zien staan bij de laatste 10. Het gaat over vrouwen die hun partner willen overhalen / pushen kinderen te krijgen en toen ik las dat iemand er over dacht om 'per ongeluk expres' zwanger te raken moest ik even reageren.

Ik begrijp zulke dozen echt niet.

Snoezeman wilde ook geen kinderen, en het had voor hem nog steeds niet gehoeven, maar ik had hem er zéker niet ingeluisd.

Ik heb een mega-verpakking condooms gekocht, medegedeeld dat de verantwoordelijkheid verder bij hem lag en vervolgens een jaar geheelonthouding ondergaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 16 september 2011 @ 09:46:

[...]

Ik begrijp zulke dozen echt niet.

Snoezeman wilde ook geen kinderen, en het had voor hem nog steeds niet gehoeven, maar ik had hem er zéker niet ingeluisd.

Ik heb een mega-verpakking condooms gekocht, medegedeeld dat de verantwoordelijkheid verder bij hem lag en vervolgens een jaar geheelonthouding ondergaan. Wat hebben mannen toch tegen sterilisatie? Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik per direct 'n afspraak gemaakt voor die ingreep en tot het 100% veilig verklaard was gewoon maar goed uitgekeken met condooms.
Zo, ik duik mijn bed weer in, want ik ben gevloerd door vannacht. Iedereen veel werk- of forumplezier toegewenst.
quote:elninjoo schreef op 16 september 2011 @ 09:05:

Vervelend dat jij ook werkeloos wordt Wereldmeid. Bedoel, het thuiszitten is wel leuk, maar ooit moet er weer 'n inkomen komen wanneer het met die staatsloterij niet lukt. Ik heb volgende week afspraak met 't uwv, ga ik eindelijk m'n geld incasseren van de afgelopen maanden (heb al sinds begin april geen geld meer gehad)

Ik ben een jaar of drie geleden ook werkloos geweest, thuiszitten vond ik eerlijk gezegd helemaal niets en vooral de onzekerheid was slopend. Ik heb idd al gedacht om een staatslot te kopen maar ik heb genoeg spaargeld om het een tijdje te kunnen uitzingen. Bovendien krijg ik ww in het geval dat ik nog geen nwe baan heb gevonden, niet toereikend, maar beter dan niets.

Ik heb genoten van je reisverhalen. Ga je een fotoboek maken van je reis? Ik kan Albelli aanbevelen .
quote:iris1969 schreef op 16 september 2011 @ 09:32:

De dierenarts belde net en ik kan mijn kat gelukkig vanmiddag om 5 uur al afhalen. Zijn katheter moet hij dan inhouden tot maandag als ik weer naar mijn eigen dierenarts kan gaan.

Duur grapje hoor want ik ben nu al E 250-- kwijt .

Dit zijn idd vervelende dingen, toen mijn eerste kat ernstig ziek werd was ik honderden euro's verder voordat ik wist wat ze had. Maar ik ben zo dol op m'n kat dat ik zelf droog brood zou eten om hem (ik heb nu een cyperse kater) te laten behandelen...

Vlgs mij ben jij ook een groot kattenliefhebber dus bij jou is hij in prima handen!
quote:elninjoo schreef op 16 september 2011 @ 09:48:

[...]

Wat hebben mannen toch tegen sterilisatie? Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik per direct 'n afspraak gemaakt voor die ingreep en tot het 100% veilig verklaard was gewoon maar goed uitgekeken met condooms.Haha, ik denk dat veel mannen zich ergens toch aangetast voelen in hun mannelijkheid. Ik ken een vrouw die zichzelf heeft laten steriliseren omdat man het beslist niet wilde.
Goedemorgen!

Hiem ik ben zeer benieuwd naar jou foto's! Het is dat ik voor volgend jaar al vakantieplannen heb gemaakt maar IJsland komt zeker op mijn verlanglijstje voor 2013!

Iris dat is een duur grapje. Mijn Britse Korthaar heeft ook een keer obstipatie gehad. Ze was toen ook zo ziek. Ik dacht toen echt dat ze dood zou gaan. Het heeft ons toen ook iets van 250 euro gekost.

Ik hoop dat jou poezebeest weer beter wordt.
Iebs Facebook doet nog steeds raar. Ik snap er niks van. Steeds als ik op Gardens of time klik springt de pagina terug naar mijn startpagina.
quote:wereldmeid schreef op 16 september 2011 @ 10:26:

[...]

Haha, ik denk dat veel mannen zich ergens toch aangetast voelen in hun mannelijkheid. Ik ken een vrouw die zichzelf heeft laten steriliseren omdat man het beslist niet wilde.Ik denk dat de meeste kerels gewoon bang zijn voor de operatie
Vanmiddag moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop nu echt op loopgips!
Oh, de kat had last van verstopping. Ik dacht dat ie verstopt zat, dus dat je niet wist waar hij was. Snapte het al niet helemaal.
Viennas
@Vien, ik moet altijd zo om je lachen. Ik noem je altijd liefdevol, in mezelf dan, ach, daar komt onze spuit 11 weer aan:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven