Laatst geconsumeerd
zaterdag 17 september 2011 om 17:32
Ik zat even heerlijk te genieten van de rust na een middag 2 gezellig spelende 5-jarige meisjes (= veel gegiechel, gelach en gegil) van een grote mok ginger-lemon thee van Twinings. De kamille thee had ik al eerder op toen de meiden al een paar uur bezig waren...... Ik geloof dat ik nu even snel een borrel ga nemen voordat mijn 5-jarige weer thuis komt.
zaterdag 17 september 2011 om 17:37
quote:lunaan schreef op 17 september 2011 @ 17:35:
Ik zou alleen al een borrel nodig hebben om de vieze smaak van die thee van jou uit mijn mond te spoelen Vinn
Het is ook niet mijn favoriet maar ja, die zakjes moeten op he? Dan kan er weer een lekker smaakje bij. Maar met dit grijze regenachtige weer smaakte hij eigenlijk wel goed.
*gaat nu op zoek naar de limoncello om in de citroensferen te blijven*
Ik zou alleen al een borrel nodig hebben om de vieze smaak van die thee van jou uit mijn mond te spoelen Vinn
Het is ook niet mijn favoriet maar ja, die zakjes moeten op he? Dan kan er weer een lekker smaakje bij. Maar met dit grijze regenachtige weer smaakte hij eigenlijk wel goed.
*gaat nu op zoek naar de limoncello om in de citroensferen te blijven*
zaterdag 17 september 2011 om 17:41
quote:Sorcha_ schreef op 17 september 2011 @ 16:54:
Een plakje ontbijtkoek en Lady Grey thee van Twinings.
Hey! Dat is ook mijn lievelingsthee! Er zijn niet heel veel mensen die deze drinken.
Ik zag laatst dat hij ook verkrijgbaar is in de AH (van Twinings dus, niet AH huismerk, die is helemaal niet lekker)
Een plakje ontbijtkoek en Lady Grey thee van Twinings.
Hey! Dat is ook mijn lievelingsthee! Er zijn niet heel veel mensen die deze drinken.
Ik zag laatst dat hij ook verkrijgbaar is in de AH (van Twinings dus, niet AH huismerk, die is helemaal niet lekker)