Laatst geconsumeerd
zondag 18 september 2011 om 14:47
Ik heb net gesport en omdat het brood bijna op is en ik morgen naar mijn werk nog brood wil meenemen (en ik te lui ben om straks naar de appie te gaan vanaf vier uur...) heb ik net vier cracottes gegeten met camambert, een italiaans kaasje waarvan ik de naam niet meer weet, chorizo en kip-saté. Kortom, enorm na-het-sporten-verantwoord eten. Maar ik heb nu nog steeds trek, dus ga even bedankt wat ik op mijn volgende twee crackers ga doen. Daarna nog maar een sinaasappel denk ik
zondag 18 september 2011 om 14:49
zondag 18 september 2011 om 15:24
quote:Sorcha_ schreef op 18 september 2011 @ 12:50:
[...]
Dat doe ik dan weer niet! Ik drink alleen melk met de meer donkere theesoorten. De rest van mijn familie verklaart me voor gek maar ik vind het zo lekker!
De Engelse verpakking ziet er zo uit:
[afbeelding]Volgens mij is dat dan een nieuwe verpakking. Ik ken hem niet anders dan in blauw, en zo zag hij er dacht ik vroeger ook in Engeland uit..
[...]
Dat doe ik dan weer niet! Ik drink alleen melk met de meer donkere theesoorten. De rest van mijn familie verklaart me voor gek maar ik vind het zo lekker!
[afbeelding]Volgens mij is dat dan een nieuwe verpakking. Ik ken hem niet anders dan in blauw, en zo zag hij er dacht ik vroeger ook in Engeland uit..
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 18 september 2011 om 15:31
quote:Elynn schreef op 18 september 2011 @ 15:28:
Groter én lekkerder zelfs.
Ja, als je ze even in je mond hebt, vallen ze zo lekker uit elkaar
Nou, de twee crackers met kaas zijn ook op. Op naar de sinaasappel! Heb eignelijk meer trek in hartig of zoet, maar hoop maar dat het een lekker rijpe sinaasappel is...
Groter én lekkerder zelfs.
Ja, als je ze even in je mond hebt, vallen ze zo lekker uit elkaar
Nou, de twee crackers met kaas zijn ook op. Op naar de sinaasappel! Heb eignelijk meer trek in hartig of zoet, maar hoop maar dat het een lekker rijpe sinaasappel is...
zondag 18 september 2011 om 15:53
quote:Sorcha_ schreef op 18 september 2011 @ 12:50:
[...]
[afbeelding]
Deze verpakking is inderdaad een stuk mooier zeg, en leuk dat ze de thee beschrijven!
Ik doe in de meeste thee een scheut melk, behalve in rooibos/zoethoutthee enzo.
Maar het allerallerliefst drink ik de Ladygrey of anders de Earl Grey.
[...]
[afbeelding]
Deze verpakking is inderdaad een stuk mooier zeg, en leuk dat ze de thee beschrijven!
Ik doe in de meeste thee een scheut melk, behalve in rooibos/zoethoutthee enzo.
Maar het allerallerliefst drink ik de Ladygrey of anders de Earl Grey.
zondag 18 september 2011 om 16:45
quote:Lotte35 schreef op 18 september 2011 @ 16:29:
[...]
Aha!
Ik ben niet zo'n pepermuntfan, maar áls ik er dan weleens eentje eet, is het een Wilhelmina. Veel lekkerder dan King.
Helemaal eens! Wilhelmina is dé pepermunt.
Als laatst gegeten/gedronken: Thaise kippensoep (zelfgemaakt door een vriendin van mijn vriendin), een tosti, sesam-knäckebröd met kaas en een glas dubbelfris Kers
[...]
Aha!
Ik ben niet zo'n pepermuntfan, maar áls ik er dan weleens eentje eet, is het een Wilhelmina. Veel lekkerder dan King.
Helemaal eens! Wilhelmina is dé pepermunt.
Als laatst gegeten/gedronken: Thaise kippensoep (zelfgemaakt door een vriendin van mijn vriendin), een tosti, sesam-knäckebröd met kaas en een glas dubbelfris Kers
zondag 18 september 2011 om 16:53
quote:merano schreef op 18 september 2011 @ 15:24:
[...]
Volgens mij is dat dan een nieuwe verpakking. Ik ken hem niet anders dan in blauw, en zo zag hij er dacht ik vroeger ook in Engeland uit..Hmm. De verpakking is al een paar jaar zwart! Dit is de zwarte nieuwe stijl, er is ook nog een zwarte oude stijl. Twinings heeft een hele reeks thee in zwarte doosjes, het idee erachter is dat het ietswat 'luxe' klassieke thee is.
[...]
Volgens mij is dat dan een nieuwe verpakking. Ik ken hem niet anders dan in blauw, en zo zag hij er dacht ik vroeger ook in Engeland uit..Hmm. De verpakking is al een paar jaar zwart! Dit is de zwarte nieuwe stijl, er is ook nog een zwarte oude stijl. Twinings heeft een hele reeks thee in zwarte doosjes, het idee erachter is dat het ietswat 'luxe' klassieke thee is.
zondag 18 september 2011 om 17:37
de enige échte bolognesechips: die van Croky
En jaa Wilhelminapepermunt is het allerlekkerst. Heerlijk groot en zoet.(niet zo heftig en hard als King). Iemand die protestants was opgevoed vertelde me wel ooit dat ie die vroeger altijd kreeg want Wilhelminapepermunt was anti-abortus blijkbaar.
Dus ik voel me dan wel beetje bezwaard als ik ze koop haha
En jaa Wilhelminapepermunt is het allerlekkerst. Heerlijk groot en zoet.(niet zo heftig en hard als King). Iemand die protestants was opgevoed vertelde me wel ooit dat ie die vroeger altijd kreeg want Wilhelminapepermunt was anti-abortus blijkbaar.
Dus ik voel me dan wel beetje bezwaard als ik ze koop haha
Im the root of all thats evil but you can call me cookie