De mythe van de 3000

17-09-2011 21:58 62 berichten
Heel lang geleden, toen de Angels nog op aarde rond liepen viel het slotje zonder pardon op het bericht 700. En toen kwam de vrijheid. Geen slotje meer. Maar in de wereld van de Angels was er iemand die de forummers met een voorwaarde de vrijheid gaf: ga nooit boven de 3000 op een topic. Maar hij zei nooit wat er zou gebeuren als iemand het bericht 3001 zou durven te posten. Sommige forumers denken dat het forum zou ontploffen. Anderen dat zelfs de wereld zou vergaan. Maar, zoals in alle culturen, is in het Viva forum een groep moedige forummers die durven over de 3000 te gaan. Wat zal er gebeuren na de 3000? Als je het einde van het verhaal wil weten en je moedig genoeg bent, klik hier. Maar denk erom, als je klikt is er geen weg meer terug.
Je kan niet alles hebben, Sun. Ik bof inderdaad met Mefsman, en niet alleen zijn strijk en naaikunsten
Alle reacties Link kopieren
jippie! bijna al mn werk af! ga stiekem toch nog ff koffie drinken met vrienden op de zondag!

'naaikunsten'?
Als ik ooit op een datingsite ga dan vermeld ik dat erbij :-)
quote:idalee schreef op 18 september 2011 @ 14:56:

jippie! bijna al mn werk af! ga stiekem toch nog ff koffie drinken met vrienden op de zondag!

'naaikunsten'?Je moet niet zo vies denken, Ik bedoel met een gaar en een naald
Ik dacht ook even verder :Imao:
Stan doet ook de strijk. Ik koop uit principe niets wat gestreken moet worden. Dus het ligt niet aan mij als er strijk ligt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nou nou nou, wat hebben jullie vieze hersenen. Even dreft kopen morgen.
Mrs dat is ook nog een idee :-)
quote:MEFS schreef op zondag 18 september 2011 15:46 Nou nou nou, wat hebben jullie vieze hersenen. Even dreft kopen morgen.Hier op t forum wordt bijna alles in detail genoemd. Er verbaast me niets meer hier.
sorry Mefs, ik ben nooit helemaal uit de pubertijd geraakt

haha, ik koop ook niks wat gestreken moet worden
Naaikunsten moet je niet onderschatten. Een oor aannaaien is een hele kunst.
ja, kijk maar bij Vincent van Gogh, die had m er zo afgescheurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven