goedkoop uiteten
maandag 19 september 2011 om 11:11
Volgende week is er restaurantweek. Dan kun je redelijk goedkoop (27,50 voor 3-gangen geloof ik) uit eten gaan in een wat duurder restaurant. Wel vooraf reserveren.
www.restaurantweek.nl
www.restaurantweek.nl
maandag 19 september 2011 om 11:11
Als je bij de Index kijkt staat er bij restaurants een link waar je kan eten rond 10 euro in Amsterdam.
Ik heb ooit zelf nog een link gehad vanuit de krant, een site waar restaurants stonden waar je lekker voor tien euro kan eten. Ik ben die link kwijt maar die is denk ik wel bij Google te vinden.
Ik heb ooit zelf nog een link gehad vanuit de krant, een site waar restaurants stonden waar je lekker voor tien euro kan eten. Ik ben die link kwijt maar die is denk ik wel bij Google te vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 19 september 2011 om 11:15
maandag 19 september 2011 om 11:19
quote:ingemulder schreef op 19 september 2011 @ 11:16:
Ik hou niet van te zakelijk.. doe mij maar lekker gezellig en relaxed! Beetje in het centrum misschien..
Nouja, rond de 20/25 euro voor 3-gangen?Humpreys amsterdam
hier
Ik hou niet van te zakelijk.. doe mij maar lekker gezellig en relaxed! Beetje in het centrum misschien..
Nouja, rond de 20/25 euro voor 3-gangen?Humpreys amsterdam
hier
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 19 september 2011 om 12:05
Eetcafe Kop van Jut vind ik een aanrader. Die vind je op de Leidse Kruisstraat, dichtbij het Leidseplein. De daghap is volgens mij altijd een tientje en verder kan je het zo duur of goedkoop maken als je maar wil. Echt heel knus en gezellig.
http://www.eetcafekopvanjut.nl/
http://www.eetcafekopvanjut.nl/
maandag 19 september 2011 om 17:18
het pakhuis, in de voetboogstraat geloof ik bij het spui. Gezellig, vol en spot goedkoop.
Links van het station, bij de Warmoestraat daar zit een tentje waar je heerlijk kunt kaasfonduen, op de pijp zit de Bazaar waar je heerlijke arabische gerechten kunt eten, en in oud-west zit een Etiopisch restaurant aan de marnixstraat.
Allemaal niet duur, tussen de 20 en 30 euro, en super lekker!
Links van het station, bij de Warmoestraat daar zit een tentje waar je heerlijk kunt kaasfonduen, op de pijp zit de Bazaar waar je heerlijke arabische gerechten kunt eten, en in oud-west zit een Etiopisch restaurant aan de marnixstraat.
Allemaal niet duur, tussen de 20 en 30 euro, en super lekker!