The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Voorlopig wil mijn dochter juf (voor hele slimme kindjes) worden en mijn zoon wil groot worden. Met dat laatste zou hij mij onnoemelijk gelukkig maken. Voorlopig ben ik het helemaal met ze eens.
Alle reacties Link kopieren
goed dat het beter gaat Sun, en ook dat je met je peut hebt overlegd
"Voorlopig wil mijn dochter juf (voor hele slimme kindjes) worden en mijn zoon wil groot worden. Met dat laatste zou hij mij onnoemelijk gelukkig maken. Voorlopig ben ik het helemaal met ze eens."

Soms verlang ik er ook wel naar dat ze groter zijn. En vaak vind ik het heerlijk dat ze nog zo jong zijn. Kleine kinderen kleine zorgen en grote kinderen grote zorgen zeggen ze weleens. Dan mogen ze nog wel even klein blijven. En mn zoontje wil nog met me trouwen en ben ik de sterkste mama in zijn ogen.
Hoe oud zijn ze?
Het groot worden mag nog heel heel lang duren hoor als hij maar wel op mag groeien. Dat weet hij natuurlijk niet, hij is 4 en wil geoon groot zijn net als vele kleuters.
quote:MEFS schreef op maandag 19 september 2011 21:08 Hoe oud zijn ze?4 en 9 jaar
Mijn kinderen nu zijn 6 en 4 (net een week ).
En je dochter?
Gefelociteerd nog, sunemom. Mijn meid wordt in okt 8 en Mini is 10
Mijn dochter is 6 en zoon 4 mefs.
Bijna allebei meerderjarig de mijne.
Mijn oudste zou inmiddels ook meerderjarig zijn geweest dickens. Raar idee, zeker alsik naar mijn twee guppies nu kijk.
Dat is zeker een raar idee Sun, weten je kinderen van hem of wacht je nog even met vertellen?
Nee de kinderen weten niets over hun grote broer. Ik denk niet dat ik ze dat ooit zal vertellen, in ieder geval nog heel heel lang nie.
quote:Sunemom schreef op maandag 19 september 2011 21:20 Mijn oudste zou inmiddels ook meerderjarig zijn geweest dickens. Raar idee, zeker alsik naar mijn twee guppies nu kijk.Ik weet niet precies wat er is gebeurd maar volgens mij heb je een hele heftige periode achter de rug.
nee, nu zijn ze daar nog veel te klein voor. En als de tijd rijp is om het te vertellen gaat het met jou vast weer beter, kun je er waarschijnlijk ook makkelijker over praten
Het is een hele hefige periode sunflower, waardoor heel veel dingen weer opgerakelt worden (mijn zoon is 10 jaar geleden omgebracht). Ik mis mijn kind altijd, maar door dingen ie nu gebeuren ben ik heel bang voor mijn twee kindjes nu. En dat rakelt de pijn, angt n ht vrdriet om de oudste ook weer op.
Ik praat er in het 'echt' eignlijk niet over, man weet het. Ik praat me mijn therapeut en 2 goede vriendinnen, verder weet zelfs bijna niemand ove mijn oudste.
quote:Sunemom schreef op maandag 19 september 2011 21:39 Het is een hele hefige periode sunflower, waardoor heel veel dingen weer opgerakelt worden (mijn zoon is 10 jaar geleden omgebracht). Ik mis mijn kind altijd, maar door dingen ie nu gebeuren ben ik heel bang voor mijn twee kindjes nu. En dat rakelt de pijn, angt n ht vrdriet om de oudste ook weer op.Jeetje wat heftig, kippevel staat op mn armen. Zo iets heb je nooit achter de rug maar blijft je altijd bij.
Ik lees mee. Je bent een kanjer, Sunemom. Vind je het fijn om over hem te praten? Of is het te pijnlijk
Sun, kan me voorstellen dat je blijft kijken en denken, bij iedere mijlpaal, zo had het kunnen zijn. Zou wel mooi zijn als je ze op enig moment kunt vertellen over hun grote kleine broer, dat jullie dat kunnen delen.
Dan is het hier misschien juist fijn om wel over hem te kunnen praten. Begrijpelijk dat je het irl niet aan veel mensen zegt; je wil er niet steeds mee geconfronteerd worden. Maar het is ook heel, heel zwaar, zo'n groot geheim.
Beide mefs. Ik praat er hier wel over, omdat ik toch d behoefte heb hem te blijven benoemen. In het dagelijks leven is geen plaats voor mijn zoon. Tegelijk is het pijnlijk, het gemis is groot.

Tot nu toe vergelijk ik niet, dat kan ik niet ik had mijn zoon niet bij me, weet wel dat de jongste een klein kopietje is uiterlijk. Maar ik ben erg bang voor het moment da jongste zoon ouder zal zijn dan oudste mocht worden.
Ik ken een verhaal. Als mensen overlijden worden ze licht. Als niemand aan ze denkt, dooft het licht uit. Maar als iemand aan ze met liefde praat en over ze praat, wordt het licht sterk, omdat ze je liefde voelen en dat ze niet vergeten worden.

Ik zou alles over hem willen weten. Ik wil je wat vragen, maar via de mail. Als ik te veel vraag, hoor ik het graag. Ik weet dat sociale contacten niet mijn sterke kant is.
Mail maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven