weer daten na schulden

19-09-2011 19:30 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik ben al 10 jaar single. Ongeveer 8 jaar geleden ben ik in de financiele problemen gekomen. Lang verhaal.

Jarenlang heb ik geploeterd. Heb hulp gezocht en over een paar maandjes ben ik helemaal schuldenvrij. JIPPIE.

Ik merk nu dat ik al die jaren niet open heb gestaan voor een nieuwe relatie.

Zelfs niet voor daten.

Zou gewoon niet relax zijn geweest, gezellig thuis op de bank en bang dat de deurwaarder aan zou bellen.

Ik heb me dat niet zo gerealiseerd de afgelopen 8 jaar.

Maar besef het nu wel.

Zou niet spontaan eens uit eten kunnen gaan, bioscoop of een weekendje weg. Had er gewoob het geld niet voor.

Het is zo'n gek idee dat ik dat over een paar maanden niet meer heb. Dat ik dat dan wel kan doen.

Ik zie er ook een beetje tegenop om weer te daten.

Ben het denk ik verleerd.

Maar om nou op m'n 45e achter de geraniums te gaan zitten is ook niks.

Herkend iemand dit?

1ding, nooit meer schulden!

Ik heb genoeg vriendinnen, maar heb afstand genomen omdat ik gewoon nergens aan mee kan doen.

Je leert je echte vrienden wel kennen!

Ik ga er zeker van genieten, van die beter gevulde portemonnee.

Ga echt niet smijten met geld, maar ga mezelf en die paar goede vriendinnen wel even goed verwennen.

Bedankt voor jullie reacties trouwens.

En Mireille1985, wat fijn voor je dat je er ook snel vanaf bent.

Goed van je zeg! Het is zeker heel fijn om niet meer die onzekerheid te hebben en om leuke dingen te kunnen kopen.

Goed idee om als eerste een nieuwe garderobe te scoren en mssn ook n nieuw kapsel?

Daten komt vanzelf wel weer, zodra men ziet hoeveel plezier je hebt en gelukkig bent, komt die leuke man wel
Zonneroosje, ik kan je niet helpen maar ik krijg gewoon de kriebels van je verhaal, goed man! Heel veel plezier en genieten maar!

En wat betreft die vraag van Bla: het lijkt me dat dit een goede vraag is geweest om te stellen, dit geeft een (nog) duidelijker beeld van hoe het is geweest voor TO en dus ook hoe het nu zal worden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven