The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met mason? Staat ie al lekker stabiel?
Ik ga nu slapen. Heb voor de verandering medicijncocktail heel vroeg gepakt. Weer zo'n uitprobeerseltje van me. Hypothese klopt, luiken gaan vroeger dicht. Onafhankelijk van natuurlijk slaapritme. 1-0 voor medicatie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mason staat redelijk stabiel, en soms met losse handen. Tijgeren doet hij inmiddels idioot snel. Moet nu goed opletten, hij is snel uit het zicht. Maar wel leuk om te zien hoe hij op ontdekking uit gaat.
Trustem allemaal!
Ah lief!!!!

Trusten Mrs.!
*koekeloert even om het hoekje van de salondeur*
Oh iedereen ligt er al in?

Salon is uitgestorven.....

Wat hoor ik daar voor gekraak?

Zijn dat voetstappen?

Volgens mij zag ik toch echt net een gedaante bij het raam.

Brrrrr, ik ga snel weer naar mijn kamertje toe.
Ik ben het maar, goed volluk.

Dan ga ik ook maar slapen.

Maar ik kom terug...
Pffffff hehe. Hier zitten jullie dus! Ben al tig keer langsgelopen maar dacht dat er hier een stel gothic dorpelingen was neergestreken. Dacht dat ik Morena's stem hoorde toen ik door het raam gluurde, maar toen gingen de lichten uit. Gelukkig lag er een sleutel onder de mat.

Nou, blij dat ik er ben zeg! *ploft op de bank en maakt het zich gemakkelijk*
Was vandaag in een enig plantenwinkeltje, en heb daar gelijk een leuk plantje voor het nieuwe huis gekocht.

Ah khemam, was je weer aan het spoken vannacht.

Heb je al zo lang niet meer gezien, was helemaal vergeten dat jij liever wat later opstaat.

Stoer plantje.
Haai mefs!
Bon jour madame Elfje. Comment allez vous? Jeetje, ik moet mijn Franse cursus weer oppakken.
Goedemorgen dames.

Stoer plantje die wil ik in het groot achter de voordeur!
Goedemorgen Sunemom. Heb je goed geslapen? Die plant wil je echt niet. Die planten stinken naar verrot vlees. Ik heb ooit zo'n plantje voor mijn zus gekocht, maar klein, omdat ze biologe is en in planten gespecialiceerd. Zelfs zij kon het niet volhouden en heeft de plant de deur uit gewezen
Ruig plantje inderdaad. Ik wil er ook één bij de achterdeur en ook twee bij de poort van de inrit.

Mefs, was je vanochtend aan het zwemmen met de haai? Leuk!
Oh, ze stinken naar pens dan? Nee, ik zocht eigenlijk een plant die hondbestendig was. Eentje waarbij ie het niet in zijn kop haalt om tegenaan te piesen.
Dan is die toch iets voor jou, Mrs. Kijk of durft in de beurt van een vleesetende plant die stinkt te komen.

Ja, lief die haai. Hij heeft me veilig naar huis gebracht.
Je bent in stijl mefs het is sharkweek (ergens ).

Ik doe gewoon net alsof ik ie plant niet ruik, sowieso 1 voor de tuinpoort moet kunnen.

Slapen ging redelijk, ben er wel gelijk om man om 5.30 uitgegaan.

Ik ben, min of meer gedwongen () mijn rechtenstuie aan het ophalen, wat hebben we soms toch een kromme wetgeving.

Mefs jij wilde mij nog its vragen via mail?
Ja, het komt wel. Ik zit op mijn werk nu. Af en toe kijk ik hier, maar ik heb wel wat te doen.
Lol, toch positief dat je wel iets te doen hebt op je werk. Dat is het heerlijke aan werken vanuit huis (en heel weinig uur) ik bepaal zelf wanneer ik werk, wat meestal neerkomt op tussen de bedrijven door
Luxe hoor. Ik heb ook soms thuis gewerkt. Heerlijk, maar ik mis toch het contact met collega's
Ik ook hoor en zodra ik het gevoel heb dat het weer kan ga ik ook weer buitenshuis werken, maar eerst dingen op de rit krijgen en kijken of jongste het goed genoeg trekt op school. Ik hoop volgend schooljaar weer buitenshuis te werken.
Ik heb je gemail. Ik moest even pauseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven