3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
hey vil, wat fijn dat ze naar school gaat....

Ik weet niet of progeria kan voorkomen bij hamster, t is wel een veel voorkomend probleem bij knaagdieren, dat ze last hebben van hun tandjes.

Van het huis nog niks gehoord, wat dus net zo positief als negatief kan zijn

baan zoeken is een ramp, de ene afwijzing na de ander.... Maar vandaag weer twee reacties geplaatst...
a docter a day keeps the apple away
quote:Vilma schreef op 20 september 2011 @ 12:36:

Hahaha, Mar, ik lees nu net je motto ;" a doctor a day keeps the apple away "
Vervelend die afwijzingen

en op een huis kun je alleen maar wachten en dan voordat je er erg in hebt krijg je er één aangeboden
das waar vil, en ik ben voorlopig nog niet dakloos dus het komt wel goed... net als die baan
En met mijn motto wil ik appel niet weg houden hoor, want appel is lief!
quote:marmul schreef op 20 september 2011 @ 13:20:

En met mijn motto wil ik appel niet weg houden hoor, want appel is lief!Eens!
pfff...

Vriendin van mij met wie ik in de zomer op vakantie was (samen met drie vrienden) heeft tegen een van die vrienden gezegd dat als ik een probleem heb niet bij haar aan hoef te komen omdat ze genoeg heeft aan haar zelf en geen zin heeft in depri vriendinnen en dat terwijl ik haar net uit de put heb geholpen!
Lekkere vriendin mot.. Maarrrr je hebt het viavia. Pas op daarmee he.. Da's mijn tip.. Bel haar op, stuur een mail, ping whatever dat je iets hebt gehoord en dat wil verifieren.

En het kan he. Toen ik teveel aan mijn hoofd had, kon ik er niks bijhebben. Zullen mn vrienden niet leuk hebben gevonden maar er zat niks anders op.

Vil he wat rot. En nog jong ook
Chooc, ze heeft het ongeveer zo tegen mij gezegd, alleen die vriend heeft het duidelijk gemaakt hoe ze het tegen hem had gezegd.

Ennuh, ik kan haar langer, en zo heel veel heeft ze niet aan haar hoofd. T is gedeeltelijk zelfzuchtigheid. Dat zegt iedereen die haar kent
Oh.. Dan gewoon bannen die hap. Next!
chooc

alleen is het wel raar, dat ze zo is omgeslagen

of ben ik gek?

Ik kom even gedag zeggen. Op dit moment heb ik het erg druk met werk en prive, dus weinig tijd om mee te schrijven. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!

xxx
Vrouwen zijn heksen. Echt.. Die achterlijke horrormonen van ons af en toe

Vera Hoop dat alles goed gaat!
indd chooc!

Veer, leuk je weer te zien! En ik zag mooie fotos langs komen, hoe bevalt het daar?
Goeieavond!

He Veertje, goed je weer te zien!
marmul, 5 uur geleden

En met mijn motto wil ik appel niet weg houden hoor, want appel is lief!

Wat lief!
Gaat niet zo lekker hier.. Voel me echt rot

Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er over kwijt wil.

Maar ik dacht, ik meld het even. Dan weten jullie ook waarom ik er niet veel ben.
voor jou, Appeltje! Je moet zelf maar weten wat je kwijt wilt en tegen mij aan kletsen op msn mag altijd hoor!

Aaah Vil, gecondoleerd. Jullie waren zo gek op dat hamstertje.

Veer, fijn iets van je te horen. Echt waar, ik zat vanmorgen nog aan je te denken en vroeg me af hoe je het daar hebt.

Mal, ook vriendinnen komen en gaan in het leven. De echte blijven bij je, ongeacht wat. Maar vervelende situatie.

Bankje, voor mij geen gouden koets. Veel te druk. Zie Bea trouwens geregeld (als ze langs huis of kantoor rijdt. We zijn zowat buren....).

Ik was wel in de stad vanmiddag. Op laarzenjacht. Niks, niks niks totdat ik DE laarzen zag. Natuurlijk waren ze ver boven mijn budget (300). Echt balen. Want nu vind ik echt niks meer.
Appel, jij een dikke

appel
Ben vandaag langs twee sportscholen gegaan. En ja ook binnen geweest. Rondleiding en info gehad bij beiden. En de laatste gaat het worden.

Is 20 minuten afstand fietsen te ver? Nee toch. Of toch wel?
Beetje wel Anne, denk aan weer en wind.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hey allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven