3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 19 september 2011 om 22:07
maandag 19 september 2011 om 22:11
dinsdag 20 september 2011 om 09:23
Goedemorgen
Er heerst een verdrietige sfeer in huize Vilma
Het hamstertje van dochter is overleden en dochter is ook een beetje ziek.
Gisteren hebben we het hamstertje in de tuin begraven, met een steen erop en een rozenstruikje.
Ik wou dat ik het verdriet van dochter een beetje kon wegnemen. Ze was erg aan hem gehecht en het was ook zo'n schattig diertje.
Er heerst een verdrietige sfeer in huize Vilma
Het hamstertje van dochter is overleden en dochter is ook een beetje ziek.
Gisteren hebben we het hamstertje in de tuin begraven, met een steen erop en een rozenstruikje.
Ik wou dat ik het verdriet van dochter een beetje kon wegnemen. Ze was erg aan hem gehecht en het was ook zo'n schattig diertje.
dinsdag 20 september 2011 om 12:35
Je beterschapwens heeft geholpen, Mar, ze gaat straks proberen naar school te gaan
Er was trouwens iets geks met het hamstertje, hij was nog geen jaar oud en verouderde heel snel, de tandjes groeide door. Op een gegeven moment moesten we om de twee weken met het hamstertje naar de DA. Wel met een knipkorting gelukkig.
Het leek wel of het diertje Progeria had als dat ook bij dieren kan voorkomen.
Hey maar Mar, zijn er al wat vorderingen wat betreft huis en werk?