3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Bi het is inderdaad al heel goed dat je iig bent afgevallen na he stoppen. Dat hoor ik niet vaak hoor.

En met KT kan je weer zwaarder worden, maar schrik daar niet van. Zijn spieren, in omvang neem je af.
Ik heb besloten om toch weer te gaan trainen voor de 10 km. De training van vandaag was heel makkelijk. Ik denk dat ik al moe wordt van de gedachte aan het einddoel (saai).
Pfff Moos.. 10 km is echt een end!

En met MP3 op is het misschien minder saai??

Ik weet dat ik met KT weer zwaarder kan worden, dus ik let ook meer op hoe mn kleding zit dan op de weegschaal.
Ach Moos, dan ben ik ook oud! ik kan daar ook niet goed tegen

Das gekkigheid, misschien vanavond op tijd naar bed? en geen HH meer doen 's avonds
Ben jij Evy nog niet beu Moos? ik kan die muziekjes wel dromen......
Pfff ik zit verschrikkelijk gezellig te geeuwen.... heb het gevoel dat het al een uur of twaalf is maar volgens mij komt dat omdat het weer steeds vroeger donker wordt.

Ik ga brood maken en dan richting mand.

*sleept Moos mee naar bed want die moet ook op tijd slapen*

Ja Bi, daaag, 22.00 is wel erg vroeg. Dat heb ik voor het laatst gedaan toen ik 10 was of zo.
Trustuh Bietje.

Popp, ik heb via een topic hier allemaal schema's met muziekjes van Renate Wennemars binnen gehaald (oftewel man). Ik was die muziek ook zat. Vandaag had ik leuke muziekjes wel. Beetje gedateerd af en toe, maar ach, dat is weer eens wat anders.

Hoe ver ben jij nu?
Owjee Moos, ik was al bang voor die vraag

Ik heb al maanden niet meer gelopen, vanwege gewrichtspijn en een dipje, had dus totaal geen conditie meer!

Ben nu dus bij les 1

Maakt toch niet uit Poppje. Is goed dat je weer bent begonnen. En man, gaat die weer mee met je?
Er is een nieuwe start to run podcast!

Ben hem nu aan het downloaden

Man rent (nog) niet mee, ik hoop wel dat hij ook weer gaat beginnen, zou heel goed voor hem zijn!
Ik ben (eindelijk) de mogelijkheden aan het bekijken om te gaan sporten. Nu de energie nog...

(Eerste werkdag viel tegen..)
Ja is altijd zo Anne, Even weer in je ritme komen. En van sporten krijg je wel meer energie, dus gewoon beginnen. Als je het echt niks vind, kan je altijd nog stoppen. Waar denk je aan?
groepslessen sportschool

aquarobic
Leuk Anne en lekker.
Fijne avond nog Mocy.

Ik ga zo slapen. Weltrusten
Trustuh Anne.
Goedemorgen!
Goedemorgen,

Fijne dag allemaal.
Ga je nog zwaaien naar de koningin?
Goedemorgen

Er heerst een verdrietige sfeer in huize Vilma

Het hamstertje van dochter is overleden en dochter is ook een beetje ziek.

Gisteren hebben we het hamstertje in de tuin begraven, met een steen erop en een rozenstruikje.

Ik wou dat ik het verdriet van dochter een beetje kon wegnemen. Ze was erg aan hem gehecht en het was ook zo'n schattig diertje.
a docter a day keeps the apple away
Vil wat sneu. Beterschap voor dochter, en zielig dat ze er zo'n verdriet van heeft!
a docter a day keeps the apple away

Je beterschapwens heeft geholpen, Mar, ze gaat straks proberen naar school te gaan

Er was trouwens iets geks met het hamstertje, hij was nog geen jaar oud en verouderde heel snel, de tandjes groeide door. Op een gegeven moment moesten we om de twee weken met het hamstertje naar de DA. Wel met een knipkorting gelukkig.

Het leek wel of het diertje Progeria had als dat ook bij dieren kan voorkomen.

Hey maar Mar, zijn er al wat vorderingen wat betreft huis en werk?
Hahaha, Mar, ik lees nu net je motto ;" a doctor a day keeps the apple away "

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven