Whatsapp contacten weg?

20-09-2011 20:00 17 berichten
Ik heb whatsapp al een mailtje gestuurd, maar dat gaat vast even duren dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen ..

Ik gebruik nu al een maandje of 4 whatsapp en heb ongeveer 40 contacten die ook whatsapp hebben.. En nu... Heb ik er in eens nog maar 3 .. Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon, geen contacten verwijderd o.i.d. Telefoon aan en uitzetten helpt niet..

Ik kan nu dus alleen een gesprek beginnen met die 3 personen. Anderen kunnen wel tegen mij praten en dan zie ik ook hun namen ipv hun nummers (wat aangeeft dat ze niet in je contacten staan)..

Heeft iemand dit probleem ook gehad? En belangrijker, heb je het opgelost ? Ik wil whatsappeeeeee!
Ik moet nu even weg maar hoop dat hier straks wonderbaarlijk een antwoord staat ..
Alle reacties Link kopieren
Nooit gehad, maar misschien gewoon een update downloaden. Moet ik met regelmatig doen voor whats app. Succes ermee.
Heb je whatsapp al verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd?
Misschien moet je Whatsapp updaten naar de huidige versie.

Ik had eens dat ik wel berichten kon ontvangen maar niets kon versturen, omdat ik een oude versie gebruikte. Een update loste dat probleem op.
Ah okay, bedankt voor de tip. Heeft iemand een idee hoe dat updatne gaat? Hoe doe ik dat ?
Welke mobiel heb je?
Internagelaktisch
Gooi whatsapp er af en er dan weer op. Kost geen geld als je er al een keer voor betaald hebt. Dan update hij vanzelf.
Ik zie ze ook niet altijd staan, vaak alleen degene die ik het meest 'spreek' , dus misschien heel erg spuit elf, maarre:

Heb je al op het potloodje gedrukt?

Gisteren kreeg ik ook een update., maar die komen bij mij automatisch binnen.

Ik heb een Samsung galaxy en ik zie links bovenin als er nieuwe updates zijn (even naar beneden halen)
Ik heb een Nokia n 97 mini..

Het potloodje... waar staat dat? Ik zie helemaal nix :-S .. Ik probeer hem wel ff helemaal opnieuw te installeren, maar moet er eerst achter komen hoe ik het dan verwijder..
Ik heb de nieuwste versie gedownload.. Hij geeft heel effe 40 contacten aan, maar als ik er op druk, huppa, dezelfde 3..

Grrr frustrerend! Heb ook geen idee hoe ik iets deinstalleer van deze telefoon..
Voor de nokia n97mini heeft whatsapp echt een rotversie..

Geen smileys, en dat potloodje waar jullie het over hebben heb ik nog nooooit gezien ..

Ach, een geluk bij een ongeluk... Mn scharrel staat bij de 3 vd 40 ...
Wist je dat je whatsapp kunt mailen?

Klik op opties, dan op about en dan op contact support. Misschien kunnen zij je verder helpen.
Yes flower, dat wist ik ..

Dat is namelijk de eerste zin van mijn post haha.
Eh...

Mag ik het op mijn blonde haar gooien?
!! Ben jij dat dan niet op je avatar?!!!?!
Was het maar waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven