Mode & Beauty alle pijlers

Waar zachte legging kopen?

20-09-2011 11:07 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar zachte leggings, van katoen, die je aantrekt als een normale broek (maar dan zonder knoop en rits :-D).

Ik heb laatst zulke leggings bij Shoeby Fashion gekocht en zitten heerlijk warm en zacht, alleen komt de lange legging nu net tot onder mijn knie (ik ben 1.76m.)... Heb gisteren een Hema legging gekocht, maar dat is van dat panty materiaal en heeft op je billen 2 van die naden lopen, waardoor die legging heel naar in je kruis zit :-S.

Heeft iemand tips van winkels waar ik lange zachte leggings kan kopen?
Dit komt misschien raar op je over, maar voor dat soort zaken moet je echt bij Zeeman zijn. Ze hebben alleen niet zoveel kleuren.
Zoek je een tregging? Dus van broekenstof met elastiek? Die hebben ze vaak bij only/veromoda/h&m.

Als je meer een katoenen legging zoekt kijk idd eens bij zeeman/wibra/action of op de markt.
Of MissGreen (maar die zijn wel prijzig).
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Bedoel je geen treggings?

Die hebben ze idd volop bij Only en Vero moda
haha @Cateautje, ik schrijf dat ik een legging bij de Hema heb gekocht, dan vind ik Zeeman niet gek hoor

Nee het is niet een tregging, die zijn echt meer broekig en van een stevigere stof. Ik zoek echt een legging, maar dan van katoen...
maar die zijn toch echt werkelijk overal te koop????

Als er nou iets een plaag is, dan is het wel de legging
Gewoon van tricot toch? zoals t-shirt stof. Ik zag in het bristol foldertje een aanbieding staan. 2 voor 17 euro
quote:Francisca21 schreef op 20 september 2011 @ 11:30:

haha @Cateautje, ik schrijf dat ik een legging bij de Hema heb gekocht, dan vind ik Zeeman niet gek hoor

Nee het is niet een tregging, die zijn echt meer broekig en van een stevigere stof. Ik zoek echt een legging, maar dan van katoen...Je moet er bij Zeeman alleen rekening mee houden om een maatje te groot te kopen, want het valt allemaal erg klein.
http://www.bristol.nl/laatste-folder op de voorkant
Ik heb gisteren nog bij de hema gekeken, maar die lekkere leggings lagen er juist niet... Zeeman dus.
Ik heb verschillende omdat ik ze niet altijd pas. Bij de C&A kon ik nog wel eens slagen... Maar ik heb er laatst een op de markt gekocht en die zit wel zo ideaal! En is heerlijk zacht en warm. Maarja, die heb ik gekocht omdat iemand anders me precies dat model, bij die kraam, had aangeraden... Dus is ook zoeken en proberen denk ik.
Miss Etam
Ik heb er eerder bij de v&d gekocht. Zitten lekker en zijn zacht.
Steps
H&M
bij de esprit

zowel online ( geode service) als in de winkel!

ook voor de langere benen
Toevallig heb er ik net 2 besteld online bij www.http://www.perfectlybasics.nl/leggi ... 01104.aspx
Volgens mij verkopen ze overal katoenen leggings.

Ik heb er van de H&M, een van de Zara en een van Only.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2011 @ 11:11:

Dit komt misschien raar op je over, maar voor dat soort zaken moet je echt bij Zeeman zijn. Ze hebben alleen niet zoveel kleuren.Daar heb ik ook weleens een gekocht, maar vond dat die te snel verkleurde.
quote:Nammma schreef op 20 september 2011 @ 12:41:

Toevallig heb er ik net 2 besteld online bij www.http://www.perfectlybasics.nl/leggi ... aspxMorgen krijg ik ze bezorgd (gisteren besteld en online betaald). Dan kan ik je zeggen hoe de kwaliteit is...
Heb er net vorige week een hele fijne bij de H&M gekocht, lekker van dik katoen dus warm!
Als je een tregging zoekt M&S mode

Zit ook voldoende stretch in en niet duur.

Ik heb er van iedere kleur 1 en ziet er niet cheap uit
Ik haal mijn leggings bij de Pieces. Die heb je ook bij de Vero Moda. En dan voornamelijk de seamless (naadloze) leggings. Die zitten perfect, zakken niet af en hebben een mooie brede band (altijd goed voor eventuele lovehandles:-P) kosten wel wat maar dan heb je ook wat.Je hebt ze in het zwart,grijs en donkerblauw. Haalde voorheen mijn leggings bij de H&M maar die zakten na 2x dragen af.
Ik koop ze altijd bij The Sting. niet duur, blijven mooi (ik heb sommige al jaren) en ze zitten lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven