NEGEER DIE KLOOTHOMMEL!!!

20-09-2011 23:12 149 berichten
Het valt me op dat jullie blijven reageren... daardoor blijven die ellendige titels in beeld komen.

Niet doen!! Gewoon lekker weg laten zakken, hij is al tientallen keren gestaft, als er geen Mod is dan blijft ie heel de nacht in de top 10!
Alle reacties Link kopieren
quote:muzze schreef op 20 september 2011 @ 23:16:

gut wat een gefrustreerde psycho :S
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
We hebben het over een 20 jarige "gast" die op insidegamer zit en ook als Jackhole7 online bekend is. Hij komt uit Rotterdam of Putten en zijn e-mailadres heeft ie gewoon online staan, de sukkel. Daarnaast is hij ook al maandenlang actief op youtube. Reageert op nu.nl .
Inderdaad niet aan gedacht. Zag pas net dat er meerdere leuke. Topics zijn geopend
Ik heb die gast meteen op negeerknop gezet. Ook heel handig.

En ik wil dit topic hoog houden dat mensen niet op die andere topics gaan kijken en reageren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh via die site zie ik dat het onder terrorisme valt. Oftewel:

"Bedreigingen van personen of instanties op bijv. een forum"
Misschien moeten we een andere ziekte erbij pakken. Puur voor de variatie...

Ik begin.

Voetschimmel.
Ik ga maar brood klaar maken voor morgen, dan nog een drankje nemen en lekker naar mn mand
quote:Madhe schreef op 20 september 2011 @ 23:28:

We hebben het over een 20 jarige "gast" die op insidegamer zit en ook als Jackhole7 online bekend is. Hij komt uit Rotterdam. Daarnaast is hij ook al maandenlang actief op youtube. Reageert op nu.nl .Hoe weet je dit nu ineens???!!! Heb je dat ergens uitgevogeld?
Denk dat hij morgen bezoek kan verwachten.
quote:isabon schreef op 20 september 2011 @ 23:25:

www.meldpuntcybercrime.nlGedaan. (Zonder dit te hebben gelezen, maar ik wilde niet nutteloos toekijken.)
Genitale wratten

(In het kader van, wie gun je dat? Nou, mister peanut natuurlijk. Moge zijn zaakJE maar fijn onder die krengen komen te zitten.)
quote:woofy schreef op 20 september 2011 @ 23:28:

Misschien moeten we een andere ziekte erbij pakken. Puur voor de variatie...

Ik begin.

Voetschimmel.

Genitale wratten!

UP
aambeien up
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Tyfus
Als hij het echt is, dan staat op zijn profiel van insidegamer zijn e-mailadres en echte naam waarschijnlijk/
Ik begrijp je boodschap helemaal TO, en ik ben het volledig met je eens. Helaas is het openen van dit topic natuurlijk ook weer een reactie op onze huis-troll, Eigenlijk zou niemand ergens van hem op moeten reageren.

Maar ondertussen reageer ik ook, dus eigenlijk is wat ik zeg nogal dubbel.

Er zou beleid moeten komen op de hoeveelheid te openen topics van een nieuwkomer.
quote:helene31 schreef op 20 september 2011 @ 23:30:

Genitale wratten

(In het kader van, wie gun je dat? Nou, mister peanut natuurlijk. Moge zijn zaakJE maar fijn onder die krengen komen te zitten.)

Nog maar twee keer en dan hebben we kwartet

Hoger en hoger
quote:Yavanna schreef op 20 september 2011 @ 23:29:

[...]

Hoe weet je dit nu ineens???!!! Heb je dat ergens uitgevogeld?

In de tijd dat jullie zaten te staffen ja ;)

Beetje de weg weten binnen google en je komt een heel eind hoor. Helemaal bij puisterige pubertjes die stoer proberen te doen.
oh euh ziekte van Lyme!
quote:Bianca40 schreef op 20 september 2011 @ 23:29:

Ik ga maar brood klaar maken voor morgen, dan nog een drankje nemen en lekker naar mn mand Slaap lekker Bi! Goed gedaan dit topic, zal het ook proberen hoog te houden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Madhe schreef op 20 september 2011 @ 23:28:

We hebben het over een 20 jarige "gast" die op insidegamer zit en ook als Jackhole7 online bekend is. Hij komt uit Rotterdam of Putten en zijn e-mailadres heeft ie gewoon online staan, de sukkel. Daarnaast is hij ook al maandenlang actief op youtube. Reageert op nu.nl .We kunnen hem dus allemaal gezellige berichtjes terugsturen? Over penisvergrotingen enzo? Klinkt als iemand die zoiets wel hard nodigheeft. Groot minderwaardigheidscomplex.
quote:Madhe schreef op 20 september 2011 @ 23:32:

[...]

In de tijd dat jullie zaten te staffen ja ;)Wat goed he...inderdaad zn e-mail en naam bekend dan...
Aarsmaden (van die friettent)

UPUPUPUPUPUPUPUP
alles
Dus jeroen, hou je smoel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven