Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen bult Naat

Hoe is het met misselijkheid en algehele malaise?

Niet naar homeland, we willen ws naar Jinnyland

Gaan binnenkort ook een keertje op visite bij Jinny.

Wat voor beren ziet jouw man?

Beeld van Starman en CV
Star, waarom kan je niet zwanger naar het buitenland? Wil vent maar 1 kind, of wil hij er wel meer maar nog niet nu? En jij? Of wil je het er niet over hebben, dat kan ook natuurlijk.

compu, ik heb nu ook geen douchebak meer, maar dat heb ik nu dus ook niet meer nodig. En waarom zou zij de douche vast moeten houden? Ik zet 'm laag en zacht. Maargoed, met Berend douche ik ook niet hoor. Die kan ik natuurlijk niet neerzetten of leggen. Alleen als lief er is om hem aan te pakken. Maar die heeeft daar nooit zoveel zin in, ha ha. Dus gaat Berend in het badje. Of nu eigenlijk al in het grote bad, wel zo makkelijk. Hij houdt nu steeds heel krampachtig zijn hoofd omhoog. Goed voor zijn buikspieren

Maargoed, kan je CG niet tillen met douchen (lekker knus, bloot bloot tegen elkaar aan) en dat je vent haar aanpakt en afdroogt?

Juud, volgens mij staat je ww wel op de groep, ik ga even zoeken. Ben nu wel erg benieuwd!
Ik wil het overal over hebben hoor Amaal

Zwanger naar buitenland en verhuizen enzo gewoon niet zo handig. Lijkt ons tenminste. Hij wil wel, daar ligt het niet aan.
Oké ik ga het proberen... Ties spookt ondertussen maar vriend is er ook dus het gaat vast lukken! Maar even extra schermpje...

Noos: rare schoonmoeder heb jij inderdaad. Deur altijd open bij jullie, dat ze zo binnen kan lopen? Dat willen mijn schoonouders ook wel (nou ja open poort etc) maar wilde ik niet. Voelt niet veilig hier. Dus hebben we nu ook niet, en snappen ze nu ook wel.

Amalia: als de bevalling begint willen we Ties in principe naar vrienden hebben, hier dichtbij. En als zij werken, naar schoonouders of zo. Heb ik liever niet, want vind ik weer "sneu" voor mijn moeder, maar ja...Schoonouders is wel het meest praktisch zeg maar. Maar liefste naar die vrienden. Ook 's nachts kunnen we die bellen. Is dus opgelost hoor, maar spookt toch door het hoofd hè...

Ris: fijn dat alles goed gaat met jullie. Ai mark gevallen, dat is dan minder... Hoe voel je je verder? En lukt het allemaal op het werk? fijn dat je nu zo positief bent over de dokter, wat een verschil dan hè, haha!

Mal: haha wat een goede al met al van M. zijn werk! Zie het helemaal voor me! Gefeliciteerd met het tekenen van vanmiddag. Dat gaat dus snel! heerlijk joh, deze zomer lekker in jullie nieuwe, eigen huis met tuin! Goed vooruitzicht!

Hel: gelukkig is het met Mare goed gegaan. Tsja dat mens is wel erg bot dan denk ik. Irritant joh! En tsja, niets van aantrekken werkt dan ook niet echt geloof ik! Leuk dat ze een mannelijke leider hebben. Is het wat? (Op Ties z\ijn vorige kdv hadden ze er zelfs twee! Een duidelijk homo, erg aardig. Andere zat bij peuters dus nooit echt meegemaakt.)

CD: ha je bent ook nog maar 11 dagen geleden bevallen! Rustig aan hoor! fijn dat kraam zo goed beviel. Jammer dan dat ze weg is. Wij krijgen dezelfde als bij Ties, ik kijk er helemaal naar uit!

Mamax, hmmm nu Sam dus ziek. het zit niet mee... Hopelijk knapt hij snel op!

kokos: raar inderdaad van psz, maar ze zullen wat moeten. Jammer als jullie er niet uitkomen. Zit je om speciale redenen vast aan die woensdag?

compu: ah klinkt leuk die cursus. heb je leuke tips voor ons? Hier staat de commode nog hoor enm dat hou ik er gewoon nog even in. Zie ook niet in waarom niet, bevalt ons allemaal prima. Ik vind op de grond aankleden ook niks inderdaad. nee ik was niet in t loo gisteren. Vandaag wel, maar jij niet haha! Tsja geniet er echt nog wel van hoor, de laatste periode. Zeur ik teveel? Vind het nu alleen erg spannend en ben erg nerveus, misschien ook juist omdat ik weet wat me te wachten staat, en omdat we nu ook Ties hebben. Moet het maar over me heen laten komen denk ik...

Bam ziek, hè wat vervelend. redt je het wel met juul en de giraf en zo? Vanaf wanneer gaat julian ook alweer naar psz?

juud: wow gave wc!!! Echt tof vind ik! Goed gedaan joh! En tandarts gehad. Ken maar gebeurd zijn hè! haha en Star als grote voorbeeld voor de beugel. Moet zeggen Star: ik vind het ook stoer van je!!!

Star: oeh toch weer emigratieplannen? Spannend en leuk! blijft toch in jullie hoofd zitten hè! Wordt het al concreter?
Ach arm Tiesje

Nog niet concreet, maar wel dat het gaat gebeuren. Zal nog wel x aantal jaar duren
haha dat schiet op. Tsja Tiesje is ook gewoon erg dwars momenteel, dus zal ook wel gewoon druk in zijn hoofd zijn of zo! Maar voor ons iets minder. Maar overdag gaat het al beter dus dat is al in the pocket!
Terrible Two's!
Oh ja en dat zoonlief een boef is, is ook al bewezen: Hij was vorige week op kdv en heeft daar zijn hoofd onder de zeepdispenser gehouden... Dus ik kreeg hem keurig met gewassen haren weer terug! Wat een figuur hè!
Ik heb hem al voor je geupt Amalia!

Star, naar Jinnyland verhuizen, hoe dat zo? Heb ik wat gemist of komt dat hier voor het eerst voorbij? Jij bent ook heel close met je ouders toch? Lijkt het je niet vervelend om dan verder bij ze vandaan te zijn? Zouden jullie nog zo lang willen wachten dan met een tweede kindje?

Juud, ik vind je wc helemaal geweldig! Echt mijn smaak ook!

Compu, de jongens douchen voor ze naar bed gaan als papa thuis is en ik douche of 's morgens voor man weg gaat of tussen de middag als de mannen slapen, of 's avonds zodra de jongens op bed liggen (anders droogt m'n haar niet meer).

Amalia, wij gaan altijd met het hele gezin naar de tandarts. Leuk zo'n uitje .

Bridge, naar dat Ties nog steeds niet helemaal opgeknapt is. Ik kan me voorstellen dat je nu liever niet bevalt!
Gaaf Juud, ziet er strak uit. Die tegels zijn ook mooi. Zijn ze mat? Ha ha, al die mensen in het gastenboek die niets van die foto snappen, komisch.

Bridges, waarom is het zielig voor je moeder als Ties daar niet is? Misschien kan je haar dan bellen als je bent begonnen, dat ze naar het zkh komt om er als eerste bij te zijn na de bevalling? Mijn schoonouders wonen hier ook in de buurt (20min) en mijn ouders 65 min, dus was het logischer hen te bellen. Maar ik wilde Laurens zsm bij me hebben en dan niet dat zij er meteen bij zijn voordat mijn ouders er waren! Gelukkig ging het goed. Even gemist, maar MOET jij naar het zkh? Mijn zus was om half 11 bevallen en de kinderen lagen gewoon in de kamer ernaast te slapen! Niets gemerkt!
Tsja Amalia: puur mijn eigen idee. Voelt dan alsof ik schoonouders voortrek t.o.v. mijn moeder. Maar zoals jij het zegt is ook logisch... Nee hoef niet naar ziekenhuis dus ga hopelijk weer voor thuis. Denk dat ik me niet volledig op bevallen kan richten als Ties er is, veel te bang dat hij wel opeens wakker wordt... Ben er waarschijnlijk allemaal veel te veel mee bezig...
Mamax, ik wil wel met de jongens naar de tandarts. maar ik ben bang dat B begint te huilen en L bij mij op schoot allemaal haken uit de hand van de tandarts slaat door mijn lip heen! Ha ha, mss een keer met zijn allen ja. Of ik wacht tot april, dan gaat L naar de psz en kan ik met B (moet ie wel even slapen natuurlijk.... Maar een kwartiertje stil lukt vast wel), Ach gelul, ik ga morgen een tandarts bellen en daar ga ik gewoon met de jongens heen! Help me eraan herrinneren allemaal.
quote:bridges6 schreef op 06 februari 2008 @ 21:27:

Oh ja en dat zoonlief een boef is, is ook al bewezen: Hij was vorige week op kdv en heeft daar zijn hoofd onder de zeepdispenser gehouden... Dus ik kreeg hem keurig met gewassen haren weer terug! Wat een figuur hè! Hoe verzint hij het! Briljant manneke
Tsja lastig Bridges. Kan je je moeder niet bellen zodra je begint, dan moet ze nog wel op tijd zijn toch?

Gezellig hier, aangezien er toch niets op tv is....
Mamax, we hebben het altijd wel gehad over verhuizen en zo af en toe speelt het weer op. Ben idd heel close met mijn ouders, daarom ook bij Jinnyland uitgekomen want dat is goed te bereizen
ik ga afsluiten. Doei!
Spannend Star! Ga je samen met Starman naar Jinny? Kan hij daar even snuffelen. Ben benieuwd....

Naat voorlopig weer klaar bij de tandarts. Vandaag het echolijstje van mvm gehad omdat ik ook 10 weken geplast heb en ik ben er nu ook wel klaar mee (was ik eigenlijk al voor ik begon, maar goed). Hier ook al een vent met alle avonden werken. Overdag begint hij dan wel later wat weer leuker is voor Mart maar voor mijzelf vind ik die avonden zo ook niks aan. Twee koopavonden in de week vind ik wel genoeg eigenlijk.

Oh ja Copmu met ww bedoelde je natuurlijk wachtwoord, ik dacht website . Het is de naam van onze hond, misschien begint er dan wat te dagen en het moet ook ergens bij de berichten staan.
Hahahahaha zwangerschap je hersenen al aangetast Juud?

Gaan met z'n drietjes naar Jinny. Starman moet juist kijken.
De beren (van hem) zijn hier angst voor een kindje met een afwijking en het financiele plaatje (op 1 oktober rammelde het al--> eerste pagina van dit topic).

Ik snap jullie beer wel, maar wel moeilijk als jij al de wens hebt misschien.

Amalia, samen douchen is zeker een optie, kan alleen in het weekend.

Onze commode is trouwens een werktafel op flinke hoogte. Ze speelt er dus lekker onder door.

Bridges, de tips!

Spelen volgens VAT. Kortgezegd: Volgen (kijken waar je kind mee speelt), Aanpassen (op ooghoogte zitten en meegaan in het spel) en Toevoegen (een variatie in het spel aanbrengen). Bij dit alles communiceer je, zodat je woorden meegeeft.

Het heet ook wel de Hanen techniek en er zijn een paar boeken over.

'Praten doe je met z'n tweeen'- Ayala Manolson (aanrader voor kindjes met spraak-taal moeilijkheden!).

Je zeurt helemaal niet hoor. Ik vind het allemaal heel normaal wat je bezighoudt!

Mamax, ben jij nog naar de Sprookjeswonderland rondom Kerst geweest?
Tsja ik ga het allemaal gewoon maar zien inderdaad Amalia. KOmt wel goed. En bevallen ga ik toch (toch?) dus ook dat komt wel goed...
Mooi wc-tje he! Als we dan de meeting bij Mal hebben dan kunnen we mijn wc wel gebruiken om te plassen . En de tegels zijn mat en op de vloer liggen mooie grote zwarte in verschillende formaten.

Maar Star Jinnystad is toch wel een end rijden, vraag maar aan haar schoonouders .
quote:Star schreef op 06 februari 2008 @ 21:31:

[...]

Hoe verzint hij het! Briljant manneke

haha moest er ook erg hard om lachen. Slecht van mij hè...

Toch? Maf mens.

Bij vent is het het totaalplaatje; hij voelt zich niet fijn hier in NL, financieel ziet hij beren (gek hè, vrouw met dure smaak ).
Erg he Star

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven