The Never Ending Question nr. 83
woensdag 21 september 2011 om 10:50
woensdag 21 september 2011 om 10:54
Dat klinkt gezellig!
Ja, wel eens, niet heel vaak. Was in een luxe hotel/spa, of sauna. Ik vind het wel lekker, maar toch doe ik het niet vaak. O en bij mijn vorige baan hadden we eens per maand stoelmassage!
Heb jij bij Mensendieck/Fysio gelopen, zo ja, waarvoor?
Ja, wel eens, niet heel vaak. Was in een luxe hotel/spa, of sauna. Ik vind het wel lekker, maar toch doe ik het niet vaak. O en bij mijn vorige baan hadden we eens per maand stoelmassage!
Heb jij bij Mensendieck/Fysio gelopen, zo ja, waarvoor?
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 21-09-2011 10:55
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
woensdag 21 september 2011 om 10:55
Ja mijn vriendin heeft een eigen massagesalon. Van kruidenstempelmassage (zeer ontspannend) tot deep tissue, ik heb alles gedaan. Deep tissue is mijn favoriet, is heel pijnlijk en daarom voor mij daarna erg lekker (Ben geen sadist hoor Rugproblemen helaas..)
(Mocht je in N-H (iets onder Adam) wonen kan ik je een kortingsbon geven als je wil? Ter introductie?)
Heb jij iets leuks/ontspannends/creatiefs vandaag op de planning staan?
(Mocht je in N-H (iets onder Adam) wonen kan ik je een kortingsbon geven als je wil? Ter introductie?)
Heb jij iets leuks/ontspannends/creatiefs vandaag op de planning staan?
woensdag 21 september 2011 om 10:59
woensdag 21 september 2011 om 11:02
woensdag 21 september 2011 om 11:15
Ook leuk, wat neutraler en minder opvallend.
Had het er gister toevallig nog over. Lijkt me ideaal om nooit meer een bril of lenzen te hoeven dragen en 's ochtends meteen alles te zien, maar ik vind het eng: ben veel te bang dat de operatie mislukt, dat ik troebel beeld krijg en m'n ogen voor de rest van m'n leven verpest.
Hoe oud was jij toen je een bril kreeg?
Had het er gister toevallig nog over. Lijkt me ideaal om nooit meer een bril of lenzen te hoeven dragen en 's ochtends meteen alles te zien, maar ik vind het eng: ben veel te bang dat de operatie mislukt, dat ik troebel beeld krijg en m'n ogen voor de rest van m'n leven verpest.
Hoe oud was jij toen je een bril kreeg?