The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
De verkeerde rij bij de kassa kiezen... Of ontdekken dat iets essentieels voor het recept dat je gaat maken is uitverkocht en je of iets anders moet gaan maken of nog naar een andere winkel moet.

Heb je lekker geslapen vannacht?
Heerlijk. Ik lag er (voor mijn doen) eens op tijd in, tegen twaalven, en heb doorgeslapen, ondanks verkoudheid, snurkende vriend etc.

Wat vind jij een lekker zelfgemaakt dessert?

Frambozen gratin

Nog nooit zelf gemaakt maar zooo lekker..

En jij?
Ik ben niet zo'n toetjesliefhebber. Doe mij maar een goede koffie of lekkere dessertwijn met cantuccini.

Ga jij geregeld naar de sauna?
Nee, wel naar het stoombad bij de sportschool.

Ben je vandaag helemaal alert en wakker?
Nee, ik ben snotterig en verstopt.

Hoe vaak per jaar ben jij gemiddeld verkouden/grieperig?
Bijna nooit, gelukkig

En jij dan?
Ook bijna nooit,een à twee keer per jaar, waarvan één keer goed. Verwacht wel met kind dat dit iets meer wordt, maar hoeft niet natuurlijk.

Wie zou je graag als buurvrouw willen hebben?
GeorgieBrown (forummer die ik hier heb leren kennen): zij is ook freelancer en werkt ook veel thuis. Zouden we lekker samen kunnen werken, koffiën en lunchen.

Ben je weleens professioneel gemasseerd en zo ja, wat voor iets was het en wat vond je ervan?
Dat klinkt gezellig!

Ja, wel eens, niet heel vaak. Was in een luxe hotel/spa, of sauna. Ik vind het wel lekker, maar toch doe ik het niet vaak. O en bij mijn vorige baan hadden we eens per maand stoelmassage!

Heb jij bij Mensendieck/Fysio gelopen, zo ja, waarvoor?
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 21-09-2011 10:55
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ja mijn vriendin heeft een eigen massagesalon. Van kruidenstempelmassage (zeer ontspannend) tot deep tissue, ik heb alles gedaan. Deep tissue is mijn favoriet, is heel pijnlijk en daarom voor mij daarna erg lekker (Ben geen sadist hoor Rugproblemen helaas..)

(Mocht je in N-H (iets onder Adam) wonen kan ik je een kortingsbon geven als je wil? Ter introductie?)

Heb jij iets leuks/ontspannends/creatiefs vandaag op de planning staan?
Fysiotherapie, heb hier 3 maanden staan stucen en mijn knie overbelast.

Vraag blijft
Woon helaas niet in de buurt, Choco. Lief aanbod, maar kan er geen gebruik van maken. Lijkt me wel wat, deep tissue.

Ga na schooltijd met dochter in de binnenstad lunchen en dan samen een nieuwe bril voor haar uitzoeken.

Wat ga jij vanmiddag doen?
Ik woon wel in A'dam Maarre.. die pijn.. hoe zeer doet dat precies?

Vanmiddag, ik weet nog niet. Wij zijn hier thuis allemaal beetje ziekjes. Misschien wel even eruit, met de auto, of hier in huis wat rommelen.

Succes met bril kopen!

Heb jij ook een bril, en wat vind je een leuk merk/montuur?
Ik heb lenzen en een bril voor erbij/'s avonds/'s ochtends, een zwarte nerdbril van Ray Ban.

En jij, draag jij een bril en/of lenzen?
Ja, hetzelfde als jij, ook lenzen en een (titanium) Ray Ban voor erbij. Net nieuwe glazen, ben benieuwd of het nu wel bevalt! (ze bleken een punt te sterk, en ik kon er maar niet aan wennen).

Heb je wel eens over laseren nagedacht?
Die is leuk! Ik heb meer zoiets: Bril
Ook leuk, wat neutraler en minder opvallend.

Had het er gister toevallig nog over. Lijkt me ideaal om nooit meer een bril of lenzen te hoeven dragen en 's ochtends meteen alles te zien, maar ik vind het eng: ben veel te bang dat de operatie mislukt, dat ik troebel beeld krijg en m'n ogen voor de rest van m'n leven verpest.

Hoe oud was jij toen je een bril kreeg?
Elf. Nooit opgehad, ogen verslechterd, en sinds mijn veertiende lenzen. Nu voor het eerst een bril voor erbij!

Wat hoop je dat je kind niet van jou heeft/zal krijgen?
ik denk 18 maar draag hem nooit. Iets zegt me dat deze vraag vor Lot is
Mijn onzekerheid (soms)

en jij?
Elynn moet ook op de meet komen!
Mijn flierefluiterij, lapzwanserij en gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel tijdens mijn studentenjaren

Welke studie zou je nu willen doen als dat qua tijd en geld makkelijk zou kunnen?
Mijn ogen En nog wel meer dingen hoor haha

En waarvan hoop je juist wel dat ze/hij het van jou heeft?

EDIT Diergeneeskunde. Snap niet waarom ik dat destijds niet heb gedaan, waarschijnlijk zelfde flierefluiterijgedrag als Elynn

Vraag blijft staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven