Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge je hebt gewoon geen lekkere shampoo thuis dat blijkt wel weer
quote:Juud_ schreef op 06 februari 2008 @ 21:38:

Mooi wc-tje he! Als we dan de meeting bij Mal hebben dan kunnen we mijn wc wel gebruiken om te plassen . En de tegels zijn mat en op de vloer liggen mooie grote zwarte in verschillende formaten.

Maar Star Jinnystad is toch wel een end rijden, vraag maar aan haar schoonouders .

Gelukkig houden mijn ouders van rijden.
Nee, volgens mij was Hel geweest rond die tijd. Ik wil er binnenkort eigenlijk wel een keertje heen. Wil jij binnenkort ook heen?

Bridge, als je begint met bevallen kan je moeder toch jullie kant opkomen en Ties ophalen? Of heb je dan het gevoel dat je je schoonouders benadeelt? Max was bij mijn ouders, maar dat kwam toevallig zo uit. Schoonouders zijn nogal late starters 's ochtends en we belden om 10.30. M'n schoonmoeder moet dan eerst nog douchen, d'r haar fohnen etc etc. Dus ook meer vanuit praktisch oogpunt.
haha al die zwitsal troep moet toch een keer op hè. Koopt mama weer in de aanbieding. Arme jongen, ruikt hij weer als een zoet watje!

Dames ik ga naar bed, Kijken of vannacht ons (n)iets brengt. vanaf morgen een uur of vijf mag ik los van mezelf. eerst morgenmiddag nog even naar vk, en dan kan ik haat morgenavond weer lekker naar mij laten komen, haha!

Slaap lekker allemaal!
Welterusten Bridgemetbaby!
Wat een beauty van een wc Juud! En alleen gedaan, goed zeg.

Haha, die telefoon auto in Italie (ff graven in je geheugen)!

CG staat nog verkleed (carnaval) op de fotosite.

Mamax, ik ga als het wat aangenamer is. Anders sta je zo te blauwbekken.

Zelfde verhaal als die dierentuin hier vlakbij (van die rijke man, bekend?).

Ik ga ook aftaaien, trusten!!
Trusten Compu!
Wat een gezellig geklets hier. Zeker voetbal op TV haha.

Haha Bridge, wat een boefje die Ties, wel een lekker ruikend boefje dan he!

Star, willen jullie dan echt naar Jinnystad of naar Jinnyland? En welke stad of streek trekt jullie dan aan? (ik zou zelf voor Jinnystad gaan, wat een fijne plaats!) Heb je nu al wel een hele sterke wens voor een tweede of heb je zoiets van dat komt vanzelf.

Juud, en dan heeft Juudman het al zo druk zit M hem weer een beetje lastig te vallen. Maar hij had wel een mooie schets gemaakt en allerlei goede ideeën. Volgende week maandag gaan we naar de zaak om te kijken en eea uit te zoeken, leuk!! Hebben we zin in.

Compu, ik denk dat ik ook wel een beetje te makkelijk ben, maar ik vind Jonathan ook zo lief. Ik vind het schattig als hij bij ons thuis de pannen in en uit de kast aan het halen is, daar kan hij uren zoet mee zijn, maar dan zijn we bij mijn zus en dan mag het niet en dat snapt hij dan niet zo goed, en als hij dan gaat draken kijkt iedereen mij aan van; voed hem toch eens een keer goed op. Beetje zo ongeveer (voorbeeld). En dan zeggen ze dat ik wel strenger moet zijn omdat hij anders straks over me heen loopt. Maar dat gevoel heb ik zelf niet want als hij echt iets niet mag dan laat ik het wel merken hoor! En ik houdt er gewoon rekening mee dat hij toch een half jaar achter is, en dat ik hem niet moet straffen en behandelen als een 2-jarige.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jinnystad, voor de rest is er niet zoveel daar

Ik wil wel, maar echt rammelen dat jullie het kunnen horen is het ook weer niet
Voorlopig heb je ook nog wel even toch? Jinnystad is leuk, ik ben er 15 jaar geleden geweest. Misschien binnenkort weer. Zusje gaat er misschien een half jaar studeren (staat op de 5e plaats op haar voorkeuzelijstje)
quote:Maleficent schreef op 06 februari 2008 @ 21:58:

Juud, en dan heeft Juudman het al zo druk zit M hem weer een beetje lastig te vallen. Maar hij had wel een mooie schets gemaakt en allerlei goede ideeën. Volgende week maandag gaan we naar de zaak om te kijken en eea uit te zoeken, leuk!! Hebben we zin in.Dat geeft niet hoor, dat vindt hij leuk . Hij zei al dat jullie volgende week zouden komen en dat hij wel moois voor jullie had dus ik ben reuze benieuwd wat dat gaat worden...
Voor de juffen hier; hebben jullie ervaring met het Piramide onderwijs? Max gaat waarschijnlijk naar een peuterspeelzaal waar ze volgens dit principe les geven. Er zijn ook veel kindjes die doorverwezen worden via Jeugdzorg omdat ze een achterstand dreigen op te lopen. Betekent dit nu dat Max automatisch als 'stempel' moeilijk lerend mee gaat krijgen dan?
Ooh Mamax dat weet ik zo niet. Heb jij zelf voor deze psz gekozen?
Ja, deze psz hoort bij de openbare basisschool hier in de buurt. Verder is er nog een montesori en christelijke school. Deze psz zit in het gebouw van de lager school. Ze hebben ook een reguliere groep, maar mij sprak het in eerste instantie juist wel aan dat ze spelenderwijs ook al dingen leren. Dat doe ik thuis ook. Als hij naar deze basischool zou gaan krijgt hij sowieso in groep 1,2 en 3 les volgens deze methode. Helemaal in het licht van de discussie 'wanneer naar groep 3' die ook op deze pijler wordt gevoerd, vind ik het belangrijk dat ik hem alle kansen biedt op het beste onderwijs. Ik begrijp dat hij misschien wel afgerekend gaat worden op het feit dat hij van 9 november is en eventueel zou doubleren bij de kleuters. Liever voorkom ik dat dus en ik heb het idee dat dit onderwijs daar wel bij helpt.
Iedereen naar bed? Ik duik er ook maar in. Man is 3 dagen op cursus, moet dus 2 nachten alleen slapen
Wat een nacht! Sam kwam om 2.30, heeft toen tot ongeveer 4.30 naast me geslapen, daarna tot 5.30 liggen keten. Toen kon ik eindelijk weer slapen, werd Max om 7 uur wakker. Sam ligt nu nog prinsheerlijk in mijn bed.
Morgen mes amis,

Wat een gezellige avond hadden jullie gisteren hier. Jammer dat ik dat gemist heb maar ik was allemaal leuke dingen aan het kijken op de tv (I love UPC!) dus vandaar.

Star, Jinnyland?!? Leuk man! Ik weet nog een andere stad daar in de buurt die ook leuk is. Begint met H. Wat grappig dat jullie misschien wel daar uitkomen. Spanje geen optie? Of gaat dat vliegtechnisch niet lukken ?

Ik zit op de arbeid dus ik hou het kort. Kom straks nog wel ff langs. X
Goeiemorgen!

Mamax da's niet zo'n fraai nachtje voor jou! Als laatste en als eerste hier. Slaapt Sam wel eens naast jou? Ik bedoel niet keten maar lekker slapen? Ik vind het heerlijk als S. haar bedje uitkomt en naar me toe komt lopen. Meestal is het ook om de nieuwe dag aan te kondigen en dat is de laatste aantal weken zo rond half 7.... zucht.

Vanochtend kwam man uit de nachtdienst (yeah, 6 nachten geen gesnurk!) heeft een collega een verbrijzeld been opgelopen. Man van 51. Echt erg! Die collega die hem omver reed deed heel onverschillig zei vent. Dus moet noosjeman extra diensten draaien. Maak me toch wel een beetje zorgen, gebeuren daar best wel veel ongelukken.

Bridge! Meldplicht!

FF stofzuigen, S is met een pak beschuiten in de weer geweest.
Goedemorgen!

Heftig nachtje Mamax, heeft Sam met berend gebeld ;)

Ik weet ook niet zoveel over het piramide maar volgens mij heeft dat geen gevolgen voor Max hoor, als stempel bedoel ik. Julian zou eerst ook naar een psz gaan met de piramide methode, maar zover als ik het begrepen heb, worden de kinderen die dat nodig hebben extra begeleid, en gaan vaak een dagje extra.(tenminste dat is mij hier verteld, omdat ik mij dat dus ook afvroeg)

Bridges: Nacht goed doorgekomen?

Amalia: Balen van die extra kosten, maar dan is het wel meteen goed en dat is ook wat waard. En er is toch niks mis met de Aldi of Lidl?

Ze hebben alleen geen bezorgdienst;)

Suze: Gaat het nog wat op je werk?, hoe werd er eigenlijks gereageerd dat je zo snel een andere baan had gevonden?

Compu: Lijkt mij ook geweldig voor Julian psz, volgens mij gaat hij het helemaal super vinden. Hoe vaak gaat cg?

Gaan er nog meiden naar de hhb?
Ok meld dan maar.

Nacht ging goed, maar kleine man is aan het peuter-terreuren... hihi. gaat lekker zobij oma spelen en ik naar vk dus afleiding. Maar nog geen nieuws hoor!
quote:Suze2 schreef op 07 februari 2008 @ 09:47:

Morgen mes amis,

Wat een gezellige avond hadden jullie gisteren hier. Jammer dat ik dat gemist heb maar ik was allemaal leuke dingen aan het kijken op de tv (I love UPC!) dus vandaar.

Star, Jinnyland?!? Leuk man! Ik weet nog een andere stad daar in de buurt die ook leuk is. Begint met H. Wat grappig dat jullie misschien wel daar uitkomen. Spanje geen optie? Of gaat dat vliegtechnisch niet lukken ?

Ik zit op de arbeid dus ik hou het kort. Kom straks nog wel ff langs. X

Spanje lukt vliegtechnisch wel, dat gaat nog net

Zou alleen niet weten waar in Spanje. Trekt me niet echt. Ga liever ergens in Toscane in een tuin met prachtige wijngaard en uitzicht zitten, maar dat gaat vast niet lukken
peuter terreuren, oef dat klinkt wel heel errug;)

hoe laat heb je afspraak bij vk?
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 07-02-2008 11:13
Reden: typen blijft moeilijk
% gewijzigd
Piramide is een methode voor alle kinderen, maar het is in het bijzonder geschikt voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben.

Zoals dat het geval kan zijn met allochtone kinderen of kinderen in een achterstandssituatie.

Met een combinatie van spelen, werken en leren kunt u drie- tot zes-jarigen stimuleren in hun ontwikkeling.

Het programma richt zich op acht gebieden die een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van een kind, uiteenlopend van denk- en taalontwikkeling tot creatieve en persoonlijksheidsontwikkeling.

De Piramide-methode start op de peuterspeelzaal en loopt door in de kleutergroepen 1 en 2 van de basisschool.

Legt u in die periode een stevige basis dan zullen die kinderen in groep 3 - als ze met het echte reken- en taalwerk aan de slag gaan - een goede kans op succes hebben.

Van Google. Inderdaad voor alle kindjes geschikt, maar met name dus voor achterstand.
ons googlewonder
Hehe, ik heb de schoonmaakwoede. En ik ben ook koopziek dus kan beter toegeven aan het eerste. Hoewel ik denk ik toch zo nog even het dorp inga

Bam ik ga niet naar de huishoudbeurs. Ik heb daar ws onterecht een heel mutserig beeld van. Vind mezelf nu al erg omdat ik net het plafond heb gestofzogen.

Jakkes, het zonnetje gaat weg? Hoe kan ik dan mijn koopziekte bevredigen?!

Hm ik ga maar gauw denk ik!

Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven