Mijn rare gewoonte is...
donderdag 22 september 2011 om 07:13
hebben jullie een poosje geleden dat TV-programma gezien, mensen die hun teennagels beten, of andere rare dingen?
zo heeft iedereen wel iets denk ik....
ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel
ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...
nu jullie!
zo heeft iedereen wel iets denk ik....
ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel
ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...
nu jullie!
donderdag 22 september 2011 om 09:16
Oh ik heb genoeg rare gewoontes. Als ik tv zit te kijken hou ik er niet van als er snoep papiertjes op tafel liggen, of andere rommel, die ruim ik eerst op. Ook mogen er geen deuren open staan tijdens tv kijken haha. Als ik thuis ben laat ik nogal veel boeren in het openbaar ( doe ik buiten huis niet ).
En mijn broer en ik rennen nog steeds achter elkaar heen door het huis en vechten/stoeien nog met elkaar zoals we vroeger deden.
En mijn broer en ik rennen nog steeds achter elkaar heen door het huis en vechten/stoeien nog met elkaar zoals we vroeger deden.
donderdag 22 september 2011 om 09:18
@mali30
Tja, ik begrijp het wel. Maar eigenlijk is het belachelijk, toch?
Nu kijken we hersenloos naar (het gebrek aan) fantasie van anderen die via de tv bij ons binnen komt..
Dan heb ik toch liever een verhalen verteller!
Sorry TO, nu weer on topic.
Ach, laten we maar zeggen dat het een rare gewoonte van me is, dan klopt het weer
Tja, ik begrijp het wel. Maar eigenlijk is het belachelijk, toch?
Nu kijken we hersenloos naar (het gebrek aan) fantasie van anderen die via de tv bij ons binnen komt..
Dan heb ik toch liever een verhalen verteller!
Sorry TO, nu weer on topic.
Ach, laten we maar zeggen dat het een rare gewoonte van me is, dan klopt het weer
donderdag 22 september 2011 om 09:34
Bij patat met mayo moet ik altijd een glas verse volle melk, ijskoud. Geen halfvolle, geen houdbare.
Als ik ge-irriteerd ben door iets, ga ik fluiten. Soms ben ik al aan 't fluiten voor ik door heb dat iets me dwars zit.
En het meest rare: ik koop altijd de meeste boodschappen dubbel. Dus 2 pakjes kaas, 2 pakjes boter, 2 komkommers, 2 potten groenteconserven. Zo ongelooflijk irritant, man vraagt ook altijd of ik bang ben dat ik te kort kom. Schilderijtjes en beeldjes koop ik altijd dubbel, bos bloemen verdeel ik over 2 vazen. Om de één of andere rare reden wil ik alles in "evenwicht" hebben.
Als ik ge-irriteerd ben door iets, ga ik fluiten. Soms ben ik al aan 't fluiten voor ik door heb dat iets me dwars zit.
En het meest rare: ik koop altijd de meeste boodschappen dubbel. Dus 2 pakjes kaas, 2 pakjes boter, 2 komkommers, 2 potten groenteconserven. Zo ongelooflijk irritant, man vraagt ook altijd of ik bang ben dat ik te kort kom. Schilderijtjes en beeldjes koop ik altijd dubbel, bos bloemen verdeel ik over 2 vazen. Om de één of andere rare reden wil ik alles in "evenwicht" hebben.
Nope
donderdag 22 september 2011 om 09:37
verhalen fantaseren doe ik trouwens ook hoor. In bed, op de fiets, gewoon als ik niks te doen heb.
Kan over van alles gaan; dat ik 23 miljoen gewonnen heb, of hoe mijn leven eruit had gezien als ik toch die opleiding had afgemaakt of geen kinderen had gehad. Maar ook over die fantasitische werledreis die ik ga maken als de kinderen de deur uit zijn.
Ik hou dan ook hele gesprekken met mezelf, soms ook in het engels (tja?). Ik vind het wel gezellig, ik verveel me nooit als ik lang moet wachten of zo.
Kan over van alles gaan; dat ik 23 miljoen gewonnen heb, of hoe mijn leven eruit had gezien als ik toch die opleiding had afgemaakt of geen kinderen had gehad. Maar ook over die fantasitische werledreis die ik ga maken als de kinderen de deur uit zijn.
Ik hou dan ook hele gesprekken met mezelf, soms ook in het engels (tja?). Ik vind het wel gezellig, ik verveel me nooit als ik lang moet wachten of zo.
OMG, waar moet ik beginnen. Ik blijf staande door rare gewoontes 
Ik zit altijd met maar 1 bil op een stoel met mijn voeten aan de zijkant.
Als ik op m'n zij in bed lig, stop ik een klein beetje tussen mijn borsten anders gaan ze hangen...
ipv brood snijden, knip ik het. Vlees ook.
ik draai bij iedereen de wc rollen om tot ze net zo hangen als bij mij thuis voordat ik papier pak.
beetje neurotisch maar ik vind t gewoon fijn.
Ik zit altijd met maar 1 bil op een stoel met mijn voeten aan de zijkant.
Als ik op m'n zij in bed lig, stop ik een klein beetje tussen mijn borsten anders gaan ze hangen...
ipv brood snijden, knip ik het. Vlees ook.
ik draai bij iedereen de wc rollen om tot ze net zo hangen als bij mij thuis voordat ik papier pak.
beetje neurotisch maar ik vind t gewoon fijn.
donderdag 22 september 2011 om 09:45
Ik moet altijd en overal iets te eten bij me hebben, omdat ik bang ben dat ik flauw word. Ik smeer mijn beschuiten altijd helemaal vol met boter. Ik eet pindakaas alleen met suiker. Mijn ontbijt bestaat altijd uit brood met pure hagelslag. Ik moet altijd naar het toilet voor we weg gaan, ook al ben ik net geweest. Ik zit ook nooit normaal op een bank, altijd met mijn benen onder me. De vaatwasser moet op mijn manier ingeruimd worden.
En ik reageer hier inderdaad, op volslagen onbekenden.
En ik reageer hier inderdaad, op volslagen onbekenden.
donderdag 22 september 2011 om 09:46
Als ik ergens anders eet, dan kan ik het niet laten om mn bord opnieuw te organiseren tot het eten ligt zoals ik wil.
Bij een dinner in een restaurant en bij mn moeder thuis als ik daar mee eet.
Dit doe ik ook bij belegde broodjes bij een lunchroom oid, dan reorganiseer ik het hele broodje.
Ik kan nooit gelijk beginnen met eten, hoeveel trek ik ook heb!!Alles moet goed liggen
Bij een dinner in een restaurant en bij mn moeder thuis als ik daar mee eet.
Dit doe ik ook bij belegde broodjes bij een lunchroom oid, dan reorganiseer ik het hele broodje.
Ik kan nooit gelijk beginnen met eten, hoeveel trek ik ook heb!!Alles moet goed liggen
donderdag 22 september 2011 om 09:49
quote:Starshine schreef op 22 september 2011 @ 08:15:
even denken....
ik hou er niet van om op een bank of stoel te zitten zoals het hoort, dus met je voeten keurig op de grond.
Komt misschien ook wel omdat ik niet zo lang ben en sosm niet goed bij de grond kom. Thuis zit ik vaak in kleermakerszit op een stoel en ik zit ook altijd met opgetrokken benen op de bank.
In het openbaar kan dat helaas niet Waarom niet? Zijn de stoelen in het openbaar te klein of zo?
even denken....
ik hou er niet van om op een bank of stoel te zitten zoals het hoort, dus met je voeten keurig op de grond.
Komt misschien ook wel omdat ik niet zo lang ben en sosm niet goed bij de grond kom. Thuis zit ik vaak in kleermakerszit op een stoel en ik zit ook altijd met opgetrokken benen op de bank.
In het openbaar kan dat helaas niet Waarom niet? Zijn de stoelen in het openbaar te klein of zo?