Heeeeeeeel erg blij op vakantie 3 maanden geleden. Van zo'n tropisch eiland kan ik intens blij worden. Gewoon blij was ik net nog, ik help een ziekenhuis bij het maken van een website voor tieners die te maken hebben met huiselijk geweld. Al kan ik er 1 iemand mee helpen, daar word ik blij van.
En jij? (Leuke vraag!)
Anoniem_91620
woensdag 21 september 2011 om 18:58
Vandaag! Heb nl. vanmiddag gehoord dat ik ben aangenomen voor mijn droombaan! Superblij dus.
2 keer per dag. Soms 3, ligt eraan wat ik gegeten heb en met wie ik afspreek dan
Vind jij 'two and a half men' ook zo'n leuke serie?
Anoniem_82224
woensdag 21 september 2011 om 19:28
Ik vind Two and a half men grappig, maar wel van het soort typische Amerikaanse humor. Blijf er niet voor thuis (voor welk programma wel? Lang leve het internet)
Nee, ik ben meestal nog erg moe als ik wakker word. Ook wel als ik uitslaap. Ik slaap niet vast genoeg, heb ik het idee.
Hoe is jouw buurt?
Sinds gisteravond heb ik geen internet meer.... Ik heb vanaf januari gratis internet gehad, doordat iemand in mijn buurt zijn netwerk niet had beveiligd... Maar dat werkt sinds gisteravond niet meer. Nu via netwerk op gsm van vriend op de laptop. Vanavond aangevraagd en 't duurt 2/3 weken.. Het duurt dus even, voor ik weer wat meer hier ben. Tegen die tijd een hoop bij te lezen vrees ik...!
Anoniem_91620
woensdag 21 september 2011 om 22:09
Ik woon in het centrum van de plaats waar ik woon, dus soms kan het behoorlijk rumoerig hier zijn. Maar verder is het een prima plek om te wonen. Relatief weinig overlast.
Wat was het laatste grote feest of festival wat jij hebt bezocht?
Ja, 3x! Geweldige ervaringen! En toen ontdekte ik Lowlands.. Ook een geweldige ervaring!! Minder ver lopen, voor elk wat wils, meerdere tenten en podia en de camping is beter geregeld. Voor mij is het echt 5 dagen heel veel lol en plezier. Voelt daarna alsof ik 2 weken weg ben geweest. Zeker een aanrader, allebei!
Nee. Ik vind ze niet nodig. Kaarslicht is net zo gezellig en een stuk veiliger. Beetje 'waarom moeilijk doen als het makkelijk kan'...
Ben jij in de jaren '90 wel 's op een Rave The City geweest?
Anoniem_91620
donderdag 22 september 2011 om 09:50
Ik ben 27 en was in de jaren 90 dus nog niet oud genoeg voor dat soort feesten. Maar zo'n feest had me denk ik wel heel gaaf geleken.
Stel dat je terug zou kunnen gaan naar een tijdstip uit de geschiedenis (i.i.g. voor je geboorte), welke tijd zou jij dan kiezen om mee te willen maken?