vriendin zoent met 'spannende' "kennis"

05-02-2008 23:04 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
thx voor de reacties... i weet genoeg nu
Bedenken of je een vriendin wilt, die zo met je omgaat. Het interesseert haar blijkbaar weinig wat het met jou doet. Daar tegenover is ze wel eerlijk. Het is jouw keuze of dit eigenschappen zijn die jij zoekt in je partner.
ik hou gewoon van haar maar ze zegt dat ze zichzelf niet kan behoeden voor dit soort bevliegingen...

deels heb ik het haar wel vergeven maar t voelt zo lekker kut...
het is idd helemaal aan jou of jij een open relatie wil, ja of nee. ze is er idd wel eerlijk over, maar aan de andere kant vraag ik me af of jullie hier van te voren afspraken over hadden?
Rare vriendin heb jij zeg! Blijkbaar voelt ze niet voldoende voor je, anders doet ze zoiets niet lijkt me. Wat ik wel frappant vind.....ze is er wel eerlijk over geweest tegenover jou...en daarbij ook nog zegt dat er altijd die spanning is geweest!

Conclusie: Die spanning zal blijven tussen die twee...is dat een basis voor een relatie tussen jullie?
Net wat mijn voorgangers zeggen. Het is aan jouw de keus wat je hiermee wilt. Persoonlijk zou ik direct klaar met iemand zijn, maar als jij het haar vergeeft en kunt leven met het idee dat het misschien nog wel eens kan gebeuren... tja...
Wat Yoyo zegt, maar dan denk ik niet dat je moet leren leven met het idee dat het nog wel eens kan gebeuren, maar met het idee dat het waarschijnlijk nog wel eens vaker gaat gebeuren...
Het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat ze leert van haar fouten en voortaan zichzelf niet meer in zulke situaties plaatst .

Heeft ze spijt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ze zegt dat ze "zichzelf niet kan behoeden voor dit soort bevliegingen" klinkt dat in mijn oren alsof ze een soort vrijbrief wil voor haar gedrag, EN dat het dus vaker gebeurt/kan gebeuren.

Ze kan zichzelf immers niet behoeden voor dit soort bevliegingen....oftewel het overkomt haar gewoon?

Daar komt bij dat ze het bewust heeft opgezocht en dus ook vantevoren eigenlijk al wist dat dit kon gebeuren.

Er kan ook meer aan de hand zijn hoor...misschien is ze op zoek naar een bepaald soort spanning die ze mist/nodig heeft? Hebben jullie er al over gepraat waarom ze dit soort dingen doet? Wat zijn haar gevoelens voor jou?
quote:traveler74 schreef op 05 februari 2008 @ 23:04:

thx voor de reacties... i weet genoeg nuOja ? Welke conclusie heb je dan getrokken ?
TO heeft niet alleen zijn openingspost verwijderd, hij wil het topic ook laten sluiten...dat komt altijd zo lekker dankbaar over voor de mensen die de moeite nemen een serieus antwoord te geven.
Naja, waar slaat dit dan weer op? Je hebt helemaal niet meer gereageerd en weet nu genoeg? En vervolgens wil je het topic verwijderd hebben? Niet dat dat gaat gebeuren, maar goed. Zielig.
Nou jaaaa hey!

??????????????????Traveler??!!!
omg wat sneu is dit zeg!
nou sorry voor diegene die dit niet zien als iemand vooruit helpen...

maar dat ben ik wel !
Is t nou uit ?
nee ik heb danzij jullie insights wat meer vorm eraan gegeven en heb besloten het haar te vergeven.
ok
quote:CL2 schreef op 06 februari 2008 @ 12:12:

Naja, waar slaat dit dan weer op? Je hebt helemaal niet meer gereageerd en weet nu genoeg? En vervolgens wil je het topic verwijderd hebben? Niet dat dat gaat gebeuren, maar goed. Zielig.Ik ben het volledig met je eens. Dit riekt naar misbruik van de edit-functie. Ik heb dat soort ingrijpende wijzigingen (die de discussie verstoren) nog nooit eerder op een forum (met een edit-mogelijkheid) meegemaakt.
World of Warcraft: Legion
Ik ben wel benieuwd naar die " vorm " die je eraan ( waaraan ? ) hebt gegeven .
quote:traveler74 schreef op 07 februari 2008 @ 00:05:

nou sorry voor diegene die dit niet zien als iemand vooruit helpen...

maar dat ben ik wel !Maar waarom moest je openingspost (en eigenlijk liefst het hele topic) verdwijnen dan?
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 07-02-2008 10:33
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Mss dat hij nu ook met spannende collega's mag tonghockeyen?
ik denk dat dit gewoon andere forumetiquette is. Bij viva blijven alle topics staan en is alleen een dik drame de reden van het veranderen/sluiten van je topic. Maar in veel andere fora is het heel normaal om een topic op slot te gooien of weg te doen als het probleem is verholpen. Beetje een technische instelling, van die topics van mijn 128bits password van mijn XP pc wil niet functioneren op mijn Vista computer. Maar goed, als je dat gewend bent dan is dit misschien een hele logische stap. Probleem klaar, dus sluiten maar.
Nee, ik vind dat niet logisch, zeker niet over die onderwerpen die jij nu aanhaalt. Want een volgende keer kan een andere gebruiker met precies hetzelfde probleem zitten, dan is het fijn als er al iets over te vinden is (en andere forumleden niet wéér hun oplossing moeten typen maar gewoon naar een bestaand topic kunnen verwijzen).
nee, ik vindhet ook niet logisch, en het is ok nniet gebruikelijk op dit forum. Maar er zijn een heleboel fora waar het wel zo werkt. Als je daar normaal post dan volg je wellicht de gebruiken die je gewend bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven