Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 18 september 2011 om 19:04
Nee helaas, wij hielden het niet droog. Koud en nat was het! Wedstrijd nog even stilgelegd, maar op een gegeven moment toch maar doorgespeeld. Verloren, ze speelden gewoon slecht vandaag. Jammer hoor. Volgende week de laatste wedstrijd en dan afwachten wat er gebeuren gaat. Misschien een juniorenteam, als ze een coach kunnen vinden. Afwachten dus maar. Het was in elk geval weer heel gezellig, lekkere coachje kwam ook weer kijken.
Het blijft lekker gaan met voetbal he Dolphine? Leuk voor de jongens. Was je mannetje op tijd thuis vanavond?
Gisteren een gezellig dagje met mijn vriendin, we hebben fajita's gegeten (soort burrito's), was erg lekker.
Kga Yankees kijken met mijn knul..fijne avond!
zondag 18 september 2011 om 21:56
Mijn mannetje was keurig op tijd thuis vanavond. Hij was bij een vriendje thuis en had gezegd hoe laat hij thuis moest zijn, dus ze hebben hem op tijd gestuurd.
Ik denk dat ze bij de voetbal gaan kijken of de jongens een klasse omhoog kunnen als het zo blijft gaan. Ze moeten worden klaargestoomd voor de hoofdklasse (E1) en spelen nu 4e, dus er moet nog wel wat gebeuren. Maar na vorig seizoen is dit wel even lekker voor het zelfvertrouwen. Trainingen zijn ook heel serieus, dus gaat best goed komen.
Ik denk dat ze bij de voetbal gaan kijken of de jongens een klasse omhoog kunnen als het zo blijft gaan. Ze moeten worden klaargestoomd voor de hoofdklasse (E1) en spelen nu 4e, dus er moet nog wel wat gebeuren. Maar na vorig seizoen is dit wel even lekker voor het zelfvertrouwen. Trainingen zijn ook heel serieus, dus gaat best goed komen.
maandag 19 september 2011 om 22:31
Nou zeg, mag ik al weer op mijn eigen stukje reageren. Waar zit iedereen?
De eerste werkdag van deze week zit er weer op, de kop is er af.
Het weer viel heel erg mee vandaag, veel beter dan voorspeld, heb geen regen gezien. (niet dat ik daar op zat te wachten natuurlijk).
Vanmorgen even koffie gedronken met zieke collega, zij zag het niet zitten om op mijn jubileum te komen, dus hebben we vanmorgen even samen bij la place koffie gedronken. Gelijk bepaalde werkzaamheden over gedragen. Ik ga haar functie als aandachtsfunctionaris kindermishandeling overnemen. Dat is nog al een klus ben ik achter gekomen vanmorgen en ik ga ook een training krijgen, maar ik vind het wel weer een uitdaging om te gaan doen.
De eerste werkdag van deze week zit er weer op, de kop is er af.
Het weer viel heel erg mee vandaag, veel beter dan voorspeld, heb geen regen gezien. (niet dat ik daar op zat te wachten natuurlijk).
Vanmorgen even koffie gedronken met zieke collega, zij zag het niet zitten om op mijn jubileum te komen, dus hebben we vanmorgen even samen bij la place koffie gedronken. Gelijk bepaalde werkzaamheden over gedragen. Ik ga haar functie als aandachtsfunctionaris kindermishandeling overnemen. Dat is nog al een klus ben ik achter gekomen vanmorgen en ik ga ook een training krijgen, maar ik vind het wel weer een uitdaging om te gaan doen.
dinsdag 20 september 2011 om 14:17
Gisteren gewoon geen puf/tijd gehad zeg. Nu nog op werk, maar het is zooooo rustig..Ook niet fijn hoor, de dag sleept zich voort. Gelukkig morgen mijn korte dagje.
Theetje, hoe is het met je zus???????
Dolphine, moet je die extra klus dan gewoon in de tijd doen die je nu ook voor je werk hebt? Wordt het dan niet te veel? Het lijkt mij wel een heel interessant iets.
|Nog 3 kwartier...
Theetje, hoe is het met je zus???????
Dolphine, moet je die extra klus dan gewoon in de tijd doen die je nu ook voor je werk hebt? Wordt het dan niet te veel? Het lijkt mij wel een heel interessant iets.
|Nog 3 kwartier...
dinsdag 20 september 2011 om 18:55
Ik krijg 4 uur per week voor die klus. Dat betekend dan wel dat ik voor iets anders minder tijd heb. Maar dat word wel ingepast. Dan heb ik een gezin minder in de hulpverlening bijvoorbeeld.
En ik vind het wel een interessante maar ook erg belangrijk onderwerp, want het komt in mijn werk natuurlijk heel veel voor.
Het is de bedoeling dat ik binnen alle teams een presentatie ga geven over het protocol, dus welke stappen moet je nemen als je een vermoeden hebt van kindermishandeling. Dat geld natuurlijk voor mijn eigen werk, maar ook voor de leefgroepen.
Vandaag een bijeenkomst clientparticipatie gehad, duurde tot 5 uur in utrecht, dus was pas over half 6 thuis. Daarna zoonlief ophalen van de bso. Was dus een latertje. Net snel gegeten want heb straks een ouderbijeenkomst op school.
Ik heb trouwens mijn weekend met ex kunnen ruilen. Zoonlief moest eigenlijk aankomend weekend naar zijn vader, maar hij heeft weer een feestje. Nu van iemand uit zijn voetbalteam en het hele team is uitgenodigd.
Gelukkig kon ex ook ruilen, dus nu ben ik het weekend van 1 oktober zeker kindvrij. Hoera!
Ben je de dag nog doorgekomen scarlet? Zo rustig als jij was vandaag, zo druk was ik. Pfff ben blij dat ik het allemaal gered heb.
En ik vind het wel een interessante maar ook erg belangrijk onderwerp, want het komt in mijn werk natuurlijk heel veel voor.
Het is de bedoeling dat ik binnen alle teams een presentatie ga geven over het protocol, dus welke stappen moet je nemen als je een vermoeden hebt van kindermishandeling. Dat geld natuurlijk voor mijn eigen werk, maar ook voor de leefgroepen.
Vandaag een bijeenkomst clientparticipatie gehad, duurde tot 5 uur in utrecht, dus was pas over half 6 thuis. Daarna zoonlief ophalen van de bso. Was dus een latertje. Net snel gegeten want heb straks een ouderbijeenkomst op school.
Ik heb trouwens mijn weekend met ex kunnen ruilen. Zoonlief moest eigenlijk aankomend weekend naar zijn vader, maar hij heeft weer een feestje. Nu van iemand uit zijn voetbalteam en het hele team is uitgenodigd.
Gelukkig kon ex ook ruilen, dus nu ben ik het weekend van 1 oktober zeker kindvrij. Hoera!
Ben je de dag nog doorgekomen scarlet? Zo rustig als jij was vandaag, zo druk was ik. Pfff ben blij dat ik het allemaal gered heb.
woensdag 21 september 2011 om 17:26
Ha meiden
T'is herfst he!! Maar het schijnt nog best lekker weer te gaan worden de komende dagen, kben benieuwd!
Wat een dag had jij gisteren Dolphine! Hoe was de ouderbijeenkomst? Was het zo'n uitleg over wat ze het komende schooljaar allemaal gaan doen?
Die party animal van je is maar druk met zijn feestjes zeg! Een goed teken ook, want betekent natuurlijk wel dat ie geliefd is.
Fijn dat je het weekend kon ruilen met ex zeg!
Vandaag was het weer niet al te druk op het werk, gelukkig hoefde ik niet zo lang. Raar hoor, dat er zo weinig instroom is.
Ben benieuwd hoe het morgen is.
Komende zaterdag de laatste wedstrijd van het seizoen, lekker hoor, de zondagen weer gewoon kunnen uitslapen.
Is het een eindig iets Dolphine, die klus? Ik bedoel, als je die presentaties gegeven hebt, is het dan klaar? Of is het een extra taak erbij voor altijd?
woensdag 21 september 2011 om 18:36
Gisteren was inderdaad een info ouders. beetje uitleg over wat ze dit jaar allemaal gaan doen. maar belangrijker, een kennismaking met de nieuwe juf. Natuurlijk haar al wel gezien en handje gegeven, maar bij zo'n bijeenkomst zie je toch wat meer van iemand en van de manier waarop ze lesgeeft. En die indruk is positief. Leuke jonge meid, maar ze heeft de klas (voor zo ver ik weet) prima onder controle.
Zoonlief kan maar moeilijk schrijven, vooral met een vulpen. Van zijn vorige juf moest hij perse met vulpen schrijven, maar van deze juf mag hij dus ook met stabilo. Zo veel beter voor hem. Vandaag dus gelijk zo'n ding gekocht voor linkshandigen en hij heeft moeten beloven extra netjes te schrijven haha.
Die klus is voor altijd scarlet. In het begin veel werk met die trainingen en presentaties, maar daarna ben ik aanspreekpunt en komen bij de zaken binnen. Ik moet dan controleren of de medewerkers de juiste stappen hebben gezet volgens het protocol. Dus dan valt de hoeveelheid werk wel mee.
4 oktober is eerste 10 minuten gesprek op school. Ik ben heel benieuwd hoe mijn kereltje er voor staat.
Ik vond de temperatuur vandaag wel erg aangenaam moet ik zeggen, en het weekend schijnt ook wel weer lekker te worden. We zullen zien.
Jullie dus al laatste wedstrijd van het seizoen, hier is het seizoen net begonnen, zaterdag de 2e bekerwedstrijd voor mijn knul.
Zoonlief kan maar moeilijk schrijven, vooral met een vulpen. Van zijn vorige juf moest hij perse met vulpen schrijven, maar van deze juf mag hij dus ook met stabilo. Zo veel beter voor hem. Vandaag dus gelijk zo'n ding gekocht voor linkshandigen en hij heeft moeten beloven extra netjes te schrijven haha.
Die klus is voor altijd scarlet. In het begin veel werk met die trainingen en presentaties, maar daarna ben ik aanspreekpunt en komen bij de zaken binnen. Ik moet dan controleren of de medewerkers de juiste stappen hebben gezet volgens het protocol. Dus dan valt de hoeveelheid werk wel mee.
4 oktober is eerste 10 minuten gesprek op school. Ik ben heel benieuwd hoe mijn kereltje er voor staat.
Ik vond de temperatuur vandaag wel erg aangenaam moet ik zeggen, en het weekend schijnt ook wel weer lekker te worden. We zullen zien.
Jullie dus al laatste wedstrijd van het seizoen, hier is het seizoen net begonnen, zaterdag de 2e bekerwedstrijd voor mijn knul.
donderdag 22 september 2011 om 13:00
Ff een berichtje vanaf deze kant. Tis toch erg dat ik er gewoon niet aan toe kom (of tijd voor maak) om even achter de pc te zitten en ff wat voor mezelf te doen. Ondertussen staat er een chemisch goedje de vieze vetlagen in de oven aan te vallen. Deze week 1 dagje vrij, vandaag dus. Ondertussen is de woonkamer aan kant, draait er een was en ben ik dus begonnen aan de oven. (Vieeeeeessss).
Opoe is godzijdank weg en nu ben ik dus pijnvrij, sjonge zeg wat een heerlijkheid. Al kijk ik alweer met vrees naar de vogende ovulatie periode.
Hier zijn we echt superdruk, met zaken voor het huis, heeeel voorzichtig gloort er hoop dat het einde nu echt in zicht komt. Daarnaast met werken, en ook ben ik mega druk nog steeds met die organisatie voor de BW. Man wat gaat daar een tijd in zitten zeg. Doe ik echt nooit meer. Daarnaast natuurlijk de gewone dingetjes van alle dag. Zoonlief is lekker bezig op school. Daarnaast heeft ie z'n bijbaantje en z'n vriendinnetje. Op af en toe een huge puberbui na gaat ie eigenlijk best lekker (klopt heel hard af dat dat ,nu gezegd, niet ineens de andere kant opgaat).
Zus is de uitgerekende datum gepasseerd dus we wachten rustig af.
Meiden ik heb erg veel zin in 1 oktober! Gewoon even ongestoord en in alle rust en gezelligheid bijbeppen. Leuk!
Ga nu weer verder met oven..... ZUCHT
Opoe is godzijdank weg en nu ben ik dus pijnvrij, sjonge zeg wat een heerlijkheid. Al kijk ik alweer met vrees naar de vogende ovulatie periode.
Hier zijn we echt superdruk, met zaken voor het huis, heeeel voorzichtig gloort er hoop dat het einde nu echt in zicht komt. Daarnaast met werken, en ook ben ik mega druk nog steeds met die organisatie voor de BW. Man wat gaat daar een tijd in zitten zeg. Doe ik echt nooit meer. Daarnaast natuurlijk de gewone dingetjes van alle dag. Zoonlief is lekker bezig op school. Daarnaast heeft ie z'n bijbaantje en z'n vriendinnetje. Op af en toe een huge puberbui na gaat ie eigenlijk best lekker (klopt heel hard af dat dat ,nu gezegd, niet ineens de andere kant opgaat).
Zus is de uitgerekende datum gepasseerd dus we wachten rustig af.
Meiden ik heb erg veel zin in 1 oktober! Gewoon even ongestoord en in alle rust en gezelligheid bijbeppen. Leuk!
Ga nu weer verder met oven..... ZUCHT
donderdag 22 september 2011 om 19:10
[fgcolor=#731C9gcE]
Ha meissies!
He Theetje, loop jezelf niet voorbij he!!
Wel fijn dat je nu weer even in een pijnvrije periode zit, maar idd, je houdt toch je hart vast voor de volgende...
Wat is dat voor goedje, in je oven?? Heb ik ook wel nodig, voor die van mij.
Lekker dat je zoon weer gewoon zichzelf is (afkloppen ja!!), grappig, hij druk met vriendinnetje(s) (heeft toch al eerder dinnetje gehad?) en die van mij bemoeit zich er helemaal niet mee, haha.
Spannend hoor, de uitgerekende datum voorbij. Straks gebeurt het op 1 oktober!! whoehahaha, dat zou toch weer wat zijn!!
He gelukkig Dolphine, dat je knul gewoon met een Stabilo mag schrijven! Ik had als linkshandige ook altijd zo'n ruzie met vulpennen. Spannend, het eerste 10 minuten gesprek straks.
Eigenlijk is je nieuwe taak dus een uitbreiding van je functie? Levert het ook nog wat op, hihi?
Bijna weekend, gelukkig. Moet ongesteld worden maar het schiet niet, mega opgeblazen en gewoon echt een blehh gevoel.
Mijn haar wil niet, kmoet naar de kapper, kmoet kleuren..bah.
Hoop dat het snel doorbreekt!
[/folor]
Ha meissies!
He Theetje, loop jezelf niet voorbij he!!
Wel fijn dat je nu weer even in een pijnvrije periode zit, maar idd, je houdt toch je hart vast voor de volgende...
Wat is dat voor goedje, in je oven?? Heb ik ook wel nodig, voor die van mij.
Lekker dat je zoon weer gewoon zichzelf is (afkloppen ja!!), grappig, hij druk met vriendinnetje(s) (heeft toch al eerder dinnetje gehad?) en die van mij bemoeit zich er helemaal niet mee, haha.
Spannend hoor, de uitgerekende datum voorbij. Straks gebeurt het op 1 oktober!! whoehahaha, dat zou toch weer wat zijn!!
He gelukkig Dolphine, dat je knul gewoon met een Stabilo mag schrijven! Ik had als linkshandige ook altijd zo'n ruzie met vulpennen. Spannend, het eerste 10 minuten gesprek straks.
Eigenlijk is je nieuwe taak dus een uitbreiding van je functie? Levert het ook nog wat op, hihi?
Bijna weekend, gelukkig. Moet ongesteld worden maar het schiet niet, mega opgeblazen en gewoon echt een blehh gevoel.
Mijn haar wil niet, kmoet naar de kapper, kmoet kleuren..bah.
Hoop dat het snel doorbreekt!
[/folor]
donderdag 22 september 2011 om 20:20
Het is inderdaad een uitbreiding van mijn functie scarlet. En of er nog iets tegenover staat? wat denk je zelf...... helaas, helaas.
Mijn salarisstrookje bood wel een plezierige verrassing. Krijg namelijk een kwart maandsalaris netto deze maand, ivm jubileum. Kijk dat is nog eens lekker.
En daarnaast was er van mijn receptie nog geld over en gaan we 3 november dus nog lunchen met het team. Helemaal goed weer.
Pfff ik zit ook tegen ongesteldheid aan te hikken. Hoofdpijn en snoepbuien..... Als het goed is komt het na het weekend.
Goh theetje, erg nuttig besteed dus je vrije dag. En ik ben ook nog op zoek naar een goedje voor de oven, dus als het goed schoon is, graag even de info delen.
Fijn dat je knul momenteel lekker gaat.
Hier gaat het gelukkig ook nog steeds lekker met zoonlief.
Morgen nog een afspraak in de middag, 's morgens lekker sporten en dan begint het weekend hier ook.
Ga nu eerst zoonlief maar eens in bed stoppen, die loopt nog steeds rond te banjeren.
Mijn salarisstrookje bood wel een plezierige verrassing. Krijg namelijk een kwart maandsalaris netto deze maand, ivm jubileum. Kijk dat is nog eens lekker.
En daarnaast was er van mijn receptie nog geld over en gaan we 3 november dus nog lunchen met het team. Helemaal goed weer.
Pfff ik zit ook tegen ongesteldheid aan te hikken. Hoofdpijn en snoepbuien..... Als het goed is komt het na het weekend.
Goh theetje, erg nuttig besteed dus je vrije dag. En ik ben ook nog op zoek naar een goedje voor de oven, dus als het goed schoon is, graag even de info delen.
Fijn dat je knul momenteel lekker gaat.
Hier gaat het gelukkig ook nog steeds lekker met zoonlief.
Morgen nog een afspraak in de middag, 's morgens lekker sporten en dan begint het weekend hier ook.
Ga nu eerst zoonlief maar eens in bed stoppen, die loopt nog steeds rond te banjeren.
vrijdag 23 september 2011 om 22:28
Zo meisjes, het weekend is begonnen.
Jij bent er geloof ik ook aan toe he scarlet.
Ik had vanmiddag nog een afspraak en moest thuis nog het een en ander doen voor het werk. Dus zoonlief had het mooi geregeld en tegen de moeder van een vriendje gezegd dat hij niet thuis kon spelen omdat mama moest werken.
Hij mocht dus daar spelen en ze hebben zijn voetbalspullen mee genomen en hem naar de training gebracht. Ik hoefde hem daar pas om 6 uur weer op te halen.
Morgen heeft hij weer een feestje, tot 7 uur en ik wil graag naar ajax, dus gelukkig zijn opa en oma bereid om een avondje op te passen. Ze brengen hem na het feestje daarheen en dan gaan ze later met hem naar huis zodat hij lekker zijn bed in kan.
Jij bent er geloof ik ook aan toe he scarlet.
Ik had vanmiddag nog een afspraak en moest thuis nog het een en ander doen voor het werk. Dus zoonlief had het mooi geregeld en tegen de moeder van een vriendje gezegd dat hij niet thuis kon spelen omdat mama moest werken.
Hij mocht dus daar spelen en ze hebben zijn voetbalspullen mee genomen en hem naar de training gebracht. Ik hoefde hem daar pas om 6 uur weer op te halen.
Morgen heeft hij weer een feestje, tot 7 uur en ik wil graag naar ajax, dus gelukkig zijn opa en oma bereid om een avondje op te passen. Ze brengen hem na het feestje daarheen en dan gaan ze later met hem naar huis zodat hij lekker zijn bed in kan.
vrijdag 23 september 2011 om 22:42
Ja, hehe, weekend!
Lekker naar de kapper geweest vanmiddag en best behoorlijk anders weer. Kwas het toch weer een beetje zat, dat langere haar. Het was al best lang, over mijn schouders, maar werd dan toch weer snel te zwaar om leuk te vallen, kon wel aan de gang blijven met naar de kapper lopen. Nu een bob wat óók weer wennen is zeg..toch weer een stuk korter, maar wel pittig, zeg maar, haha. Nog even een kleurtje erin en ik ben er weer klaar voor. Morgen een housewarming party, maar ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ga..Ik bekijk het morgen wel, of ik er zin in heb. Er hebben toch een aantal leuke mensen afgezegd, jammer.
Oe, da's zeker een fijne verrassing Dolphine! Heerlijk hoor! Kan wat dat betreft niet wachten op mijn jubileum, whoehaha! (ach, nog maar 2 jaar...hihi)
Jij morgen lekker naar Ajax (tegen Twente, toch?), spannend.
En het wordt geweldig weer he!! Zaaaaalig!!.
zaterdag 24 september 2011 om 13:13
Klinkt wel heel leuk je haar scarlet, ben benieuwd, we mogen het volgende week bewonderen.
Zoonlief weer gewonnen vandaag, ze gaan steeds leuker voetballen, beter overspelen etc. De flow zit er weer in hoor. Zoonlief was ook erg trots op een mooie voorzet waaruit gescoord werd. Goed gedaan. En ook zelf weer een doelpuntje meegepikt.
Straks breng ik hem weg naar het feestje. Ben nu een beetje in huis aan het rommelen, wassen, afwassen, straks even stofzuigen. Dan vanmiddag even naar het dorp, is een shanty koor festival. Op zich niet zo veel aan, maar wel gezellig veel mensen op de been. Eind van de middag dan naar amsterdam.
Had voor zoonlief ook nog een verrassing. Kon gisterenavond nog aan kaartjes voor monsterjam komen voor morgen. Dus morgenmiddag gaan wij naar monsterjam en hij is heeeeel blij
Meiden, fijne zaterdag en theetje, werk ze meid..
Zoonlief weer gewonnen vandaag, ze gaan steeds leuker voetballen, beter overspelen etc. De flow zit er weer in hoor. Zoonlief was ook erg trots op een mooie voorzet waaruit gescoord werd. Goed gedaan. En ook zelf weer een doelpuntje meegepikt.
Straks breng ik hem weg naar het feestje. Ben nu een beetje in huis aan het rommelen, wassen, afwassen, straks even stofzuigen. Dan vanmiddag even naar het dorp, is een shanty koor festival. Op zich niet zo veel aan, maar wel gezellig veel mensen op de been. Eind van de middag dan naar amsterdam.
Had voor zoonlief ook nog een verrassing. Kon gisterenavond nog aan kaartjes voor monsterjam komen voor morgen. Dus morgenmiddag gaan wij naar monsterjam en hij is heeeeel blij
Meiden, fijne zaterdag en theetje, werk ze meid..
zondag 25 september 2011 om 09:21
Goeiemorgen!
Gisteren toch naar de housewarming geweest, pff, druk! Behalve een aantal collega's ook de hele familie en vrienden utigenodigd,gelukkig was het superweer zodat we lekker buiten konden staan. Was wel even gezelig, maar heb het niet laat gemaakt, vanmorgen natuurlijk weer vroeg ivm honkbal..Ben zó blij dat het weer even klaar is! Het is leuk en gezellig hoor, maar je halve zondag is weg en toch nog was klusjes die gedaan moeten worden..Nou ja, niet zeuren! Het is prachtig weer, wat willen we nog meer??
Onbesliste wedstrijd Dolphine, jammer eigenlijk..Wat een superverrassing voor je knul, veel plezier vandaag. Voetbal ook weer lekker goed..moeten ze tot het einde vh seizoen wachten tot ze evt. naar een andere klasse kunnen?
Kga me verder klaar maken..fijne zondag!
zondag 25 september 2011 om 15:47
Wat een heeeerlijk weer zeg!! Het was echt superlekker (heet gewoon) op het veld. Goeie wedstrijd, dik gewonnen. Het was druk en gezellig, wat dat betreft is het dan weer jammer dat het seizoen voorbij is, haha.
En nu afwachten wat er gebeuren gaat en wat mijn knul gaat doen als er wel een juniorenteam komt. Puur uit eigenbelang hoop ik dat ie bij de heren wil blijven (geen kantinedienst!!), maar ik denk dat hij zelf toch liever meer leeftijdsgenoten om zich heen wil.
Kmoet nog strijken en wat was wegwerken, pffff...
zondag 25 september 2011 om 18:55
Zoonlief heeft genoten vandaag. Ik verbaas me er altijd weer over hoe rustig en lief hij bij zulke gelegenheden is in vergelijking met sommige andere kinderen. Achter ons zat een stel met 3 kids die maar heen en weer bleven lopen, steeds tegen je stoel aanschoppen, klieren, etc. Zoonlief zat op zijn stoel en heeft genoten en is super enthousiast.
We waren tegen 5 uur weer thuis en toen heb ik een grote pan bami gemaakt, want hij had honger. Lekker gegeten met ommelet, sate, kroepkoek, etc. Staat nu alleen nog een mega vaat te wachten.
Ze kunnen met de winterstop al een klasse omhoog scarlet, en als het ech heel god gaat mag je tussendoor ook omhoog. Omlaag kan niet, maar omhoog wel.
Inderdaad jammer dat voor jullie het seizoen weer voorbij is. Wanneer begint het nu weer? en is het in de tussentijd wel gewoon trainen of niet?
Zo heb me toch een koppijn. Dat is een nadeel door die monsterjam, veel stof, uitlaatgassen en herrie.
We waren tegen 5 uur weer thuis en toen heb ik een grote pan bami gemaakt, want hij had honger. Lekker gegeten met ommelet, sate, kroepkoek, etc. Staat nu alleen nog een mega vaat te wachten.
Ze kunnen met de winterstop al een klasse omhoog scarlet, en als het ech heel god gaat mag je tussendoor ook omhoog. Omlaag kan niet, maar omhoog wel.
Inderdaad jammer dat voor jullie het seizoen weer voorbij is. Wanneer begint het nu weer? en is het in de tussentijd wel gewoon trainen of niet?
Zo heb me toch een koppijn. Dat is een nadeel door die monsterjam, veel stof, uitlaatgassen en herrie.
maandag 26 september 2011 om 21:50
Is je hoofdpijn gisteren nog gezakt Dolphine? Da's wel minder ja, die herrie en stank enzo. Maar je knul heeft genoten en da's het belangrijkst! Heerlijk dat ie zo lekker rustig is bij dit soort dingen en gewoon lekker aan het genieten is.
Het nieuwe seizoen begint pas weer volgend jaar april en in die tussentijd is er wel trainen, maar dat ligt nu ook stil (te donker 's avonds en geen licht op het veld) en de zaaltrainingen beginnen in januari. Dus voorlopig echt even niks. Vindt mijn knul nu niet erg, want die is echt op na een lange werkdag, haha.
Morgen best een spannende dag voor hem, dan komt zijn stagebeleidster van school langs voor een bezoekje en gesprekje. Kben benieuwd! Op stage hadden ze ook al gezegd dat het binnenkort allemaal wat meer gestructureerd zou gaan worden etc, dus het gaat nu serieus worden voor hem!
Had afgelopen vrijdag zijn 1e "salaris", helemaal goed, want bruto=netto bij hem, dus hij was blij.
Op het werk was het weer erg rustig met nieuwe instroom. Belachelijk gewoon. Waar blijft al dat werk??
maandag 26 september 2011 om 22:09
haha scarlet je mag met alle liefde wel wat werk van mij hebben hoor.
Werk zat momenteel, maar nog wel goed te doen.
Morgen een drukke dag en laat thuis, dus ik denk dat ik morgenochtend al vast een pan eten maak en dat 's avonds alleen maar hoef op te warmen. Heb om 4 uur nog een afspraak in maarsen dus dat wordt file rijden terug naar huis. Is een nieuw gezin met een knul van 18, maar blijkbaar doen wij dat als jeugdzorg dus ook.
Heeft je zoon het al wat beter naar zijn zin op zijn stage scarlet? Zo'n eerste salaris doet het altijd goed he. Spannend inderdaad dat zijn stagebegeleider komt.
En voor hem is het nu in ieder geval even lekker dat hij geen honkbal heeft, hij is al druk zat.
Werk zat momenteel, maar nog wel goed te doen.
Morgen een drukke dag en laat thuis, dus ik denk dat ik morgenochtend al vast een pan eten maak en dat 's avonds alleen maar hoef op te warmen. Heb om 4 uur nog een afspraak in maarsen dus dat wordt file rijden terug naar huis. Is een nieuw gezin met een knul van 18, maar blijkbaar doen wij dat als jeugdzorg dus ook.
Heeft je zoon het al wat beter naar zijn zin op zijn stage scarlet? Zo'n eerste salaris doet het altijd goed he. Spannend inderdaad dat zijn stagebegeleider komt.
En voor hem is het nu in ieder geval even lekker dat hij geen honkbal heeft, hij is al druk zat.
dinsdag 27 september 2011 om 14:27
Hoihoi
Lekker een middagje thuis! Er was weer zo weinig te doen en ik had nog overuren staan..Om beurten nemen we allemaal een dagje of een halve, dus het kon zat. Bovendien had mijn knul via marktplaats een interactieve HD ontvanger gekocht, (van zijn geld, voor ons, lief he...) en er was iets mis gegaan met de track en trace (verkeerde postcode), dus hij kneep um echt dat ie niet geleverd zou worden.Het pakket was via track en trace nl helemaal niet te vinden. Maar gelukkig is ie toch netjes bezorgd ( gelukkig stond wel zijn hele adres op de doos). Gelijk nog een 2 wassen gedraaid (het weekend was te kort voor al die was!), dus toch nog goed besteed verder ook, die middag.
Het was vanmorgen wel goed gegaan met de stagebegeleider, ik zal het straks wel horen denk ik. Mazzel, hij mag 42,5 uur per week schrijven, terwijl hij er 40 werkt (en er daarvan ook 2 spaart, omdat wij een 38 urige werkweek hebben). Is ie nog ietsje sneller aan zijn totaal uren dan gedacht, haha.
Jij een drukke dag Dolphine, wat heb je gemaakt vanmorgen, of is het daar niet van gekomen? Ja, je zou toch denken dat wanneer iemand 18 is, dus volwassen, hij niet meer onder Jeugdzorg zou vallen? Wel balen zeg, dat je dan straks in de file zit en lekker warm ook nog. pfffff.
Ik ga nog even een beetje relaxen, straks komt mijn knul weer thuis..
dinsdag 27 september 2011 om 22:15
Ik heb stond vanmorgen om kwart over 7 paella te maken. Is best stinken op de vroege morgen, maar vanavond was ik er blij mee want uiteindelijk was ik om half 7 thuis met zoonlief en konden we zo aanschuiven na de magnetron even aangezet te hebben.
File viel gelukkig nog mee scarlet, via mijn tom tom de A12 kunnen vermijden en binnendoor gereden en dat scheelt een stuk. Nadeel is wel dat deze mensen dus echt niet voor 4 uur kunnen dus voorlopig toch 1x per week een latertje. Volgende week donderdag van 5 tot 6 een afspraak daar.
Vrijdagochtend ook werken, een nieuw gezin in amersfoort. Helaas dus niet sporten.... En 's middags ook nog een afspraak.
Aankomende dinsdag heb ik een congres dus dan mis ik een hele dag, dus de andere dagen zijn goed vol gepland.
Wie o wie gaat de knoop doorhakken wat betreft onze meeting? (zie mail).
Theetje spannende week voor jou. Sterkte met alles.... enne geen baby op 1 oktober he.
Scarlet het is je knul dus meegevallen het gesprek met zijn stage begeleider. Fijn dat hij een beetje gematst kan worden met de uren zeg.
File viel gelukkig nog mee scarlet, via mijn tom tom de A12 kunnen vermijden en binnendoor gereden en dat scheelt een stuk. Nadeel is wel dat deze mensen dus echt niet voor 4 uur kunnen dus voorlopig toch 1x per week een latertje. Volgende week donderdag van 5 tot 6 een afspraak daar.
Vrijdagochtend ook werken, een nieuw gezin in amersfoort. Helaas dus niet sporten.... En 's middags ook nog een afspraak.
Aankomende dinsdag heb ik een congres dus dan mis ik een hele dag, dus de andere dagen zijn goed vol gepland.
Wie o wie gaat de knoop doorhakken wat betreft onze meeting? (zie mail).
Theetje spannende week voor jou. Sterkte met alles.... enne geen baby op 1 oktober he.
Scarlet het is je knul dus meegevallen het gesprek met zijn stage begeleider. Fijn dat hij een beetje gematst kan worden met de uren zeg.
woensdag 28 september 2011 om 21:42
Het blijft gewoon even doorzomeren he! Wat een geweldig weer is het toch..
En hoera, we zijn eruit, de knoop is doorgehakt vwb meeting
Brr Dolphine, paella op de vroege ochtend maken...Wel fijn ja, dat je 's avonds gelijk kon eten, maar jee zeg..dapper hoor!! haha.
Bleh, ben moe. Slaap al weer een paar nachten achter elkaar slecht, heb het warm, wordt halverwege de nacht wakker, niks an. Maak het dus maar niet te laat vanaaf...
woensdag 28 september 2011 om 22:23
Ja ik ben ook heel blij dat we er uit zijn voor wat betreft de meeting. Ik heb er zin in hoor.
Ben lekker bezig geweest vandaag (al zeg ik het zelf). Gesport, boodschappen gedaan, gestofzuigd, 2 wassen gedraaid en de ramen aan de voorkant binnen en buiten gezeemt. Vloeder in de keuken, badkamer en wc gedweild. Dus ben weer trots op mezelf.
Zoonlief lekker de hele dag buiten gespeeld met een vriendje en dat vriendje ging ook mee naar de voetbaltraining kijken, was erg leuk die 2 samen, lekker bezig geweest.
Vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen. (mijn oude was tocg gesneuveld tijdens de avondvierdaagse). Nu kon ik vroegtijdig mijn contract verlengen en zodoende een nieuw toestel aanvragen.
Hmmm, niet fijn scarlet, dat je zo slecht slaapt, ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren. want dat is erg frustrerend slecht slapen.
Ik werd vanmorgen weer wakker met een zere schouder, gelukkig moest ik sporten dus gelijk weer getraind, maar het is er nog niet helemaal uit.
Morgen rustig dagje op het werk, morgenochtend met zoonlief naar therapie, daarna geen afspraken. Vrijdag wel 2 afspraken, dus ik stop er morgen lekker een beetje vroeg mee. Kan ik misschien de ramen aan de achterkant nog doen.
Ben lekker bezig geweest vandaag (al zeg ik het zelf). Gesport, boodschappen gedaan, gestofzuigd, 2 wassen gedraaid en de ramen aan de voorkant binnen en buiten gezeemt. Vloeder in de keuken, badkamer en wc gedweild. Dus ben weer trots op mezelf.
Zoonlief lekker de hele dag buiten gespeeld met een vriendje en dat vriendje ging ook mee naar de voetbaltraining kijken, was erg leuk die 2 samen, lekker bezig geweest.
Vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen. (mijn oude was tocg gesneuveld tijdens de avondvierdaagse). Nu kon ik vroegtijdig mijn contract verlengen en zodoende een nieuw toestel aanvragen.
Hmmm, niet fijn scarlet, dat je zo slecht slaapt, ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren. want dat is erg frustrerend slecht slapen.
Ik werd vanmorgen weer wakker met een zere schouder, gelukkig moest ik sporten dus gelijk weer getraind, maar het is er nog niet helemaal uit.
Morgen rustig dagje op het werk, morgenochtend met zoonlief naar therapie, daarna geen afspraken. Vrijdag wel 2 afspraken, dus ik stop er morgen lekker een beetje vroeg mee. Kan ik misschien de ramen aan de achterkant nog doen.
donderdag 29 september 2011 om 16:05
Ha meiden!
WARM He??!!!! Whoehaha!! Wat een giller toch eigenlijk he..
Het is echt compleet zomer geworden ineens.
Het was ook weer lekker warm op kantoor.
Lekker bezig geweest in huis Dolphine, wat een energie!!
Heb je vandaag nog meer ramen gedaan??
Ik ga zo het konijnenhok verschonen, maar heel veel meer ga ik vandaag niet meer doen hoor, hihi.
Fin dat je nu een nieuwe telefoon hebt, wat is het er voor 1 geworden?
Ik hoef lekker niet echt te koken, heb spaghetti over van gisteren, lekker makkelijk dus.
Ik ga me nu maar wijden aan het konijn...
donderdag 29 september 2011 om 21:21
Ik hoefde ook niet te koken vandaag, heb lekker bij mijn mamsie gegeten, nog voor de laatste keer de bbq aangestoken.
Ik heb een samsung, nog wat, haha Maar gewoon een telefoon hoor geen blackbarry of i pad. Ik kan er wel mee op internet, maar dat vind ik allemaal niet nodig.
Heb vandaag niks meer in huis gedaan, ben toch nog redelijk druk geweest op het werk. Heb deze week 2 nieuwe gezinnen, dus moest nog 2 start hulpverleningsplannen maken. Verder heb ik de oude fiets van mijn moeder meegenomen naar het werk voor een meisje dat daar op school zit. Morgen haalt ze hem op vanuit school, (school zit op hetzelfde terrein). Dan kan ze vanaf maandag fietsen vanaf de trein naar school.
Vanmorgen moest mijn knul naar therapie en daar hebben we het gehad over de positieve kanten van ADHD. Daar had ze een hele gave poster van, dus die heb ik besteld voor het werk.
En zo kom je de dag dan toch wel weer door he.
Ik heb een samsung, nog wat, haha Maar gewoon een telefoon hoor geen blackbarry of i pad. Ik kan er wel mee op internet, maar dat vind ik allemaal niet nodig.
Heb vandaag niks meer in huis gedaan, ben toch nog redelijk druk geweest op het werk. Heb deze week 2 nieuwe gezinnen, dus moest nog 2 start hulpverleningsplannen maken. Verder heb ik de oude fiets van mijn moeder meegenomen naar het werk voor een meisje dat daar op school zit. Morgen haalt ze hem op vanuit school, (school zit op hetzelfde terrein). Dan kan ze vanaf maandag fietsen vanaf de trein naar school.
Vanmorgen moest mijn knul naar therapie en daar hebben we het gehad over de positieve kanten van ADHD. Daar had ze een hele gave poster van, dus die heb ik besteld voor het werk.
En zo kom je de dag dan toch wel weer door he.