Rode winterjas
donderdag 22 september 2011 om 12:20
Ik geloof bij Wehkamp of bij WE in de winkel, maar weet dat niet meer zeker. De laatste heeft het vaak eerder in de winkel dan op hun site. Als je daar nog niet gekeken hebt dan kan je dat even doen. Ik heb zelf geen jas nodig op dit moment, maar heb in een van winkels die hetzelfde als Wehkamp verkopen wel iets zien hangen.
donderdag 22 september 2011 om 13:11
donderdag 22 september 2011 om 14:16
Die kraag is ook anders te dragen. Op het algemene plaatje van Mart Visser staat hij samen met een model. Ik geloof dat het die rode jas is die ze draagt. Daar heeft ze de kraag anders.
Bij de C&A hebben ze er een van Frans Molenaar. Die staat op Wehkamp. Bij Cecil hebben ze er ook een? Ik heb in sneltreinvaart een heleboel winkels afgewerkt. Dacht meerdere keren "Hier ook al?" Maar die werken als franchise net als One street en dan hoeven ze maar 20% verplicht in te kopen en de rest mogen ze zelf bepalen. Kan dus nogal verschillen wat er in de winkels hangt.
Bij de C&A hebben ze er een van Frans Molenaar. Die staat op Wehkamp. Bij Cecil hebben ze er ook een? Ik heb in sneltreinvaart een heleboel winkels afgewerkt. Dacht meerdere keren "Hier ook al?" Maar die werken als franchise net als One street en dan hoeven ze maar 20% verplicht in te kopen en de rest mogen ze zelf bepalen. Kan dus nogal verschillen wat er in de winkels hangt.
donderdag 22 september 2011 om 21:19
Zelfs bij Vögele hadden ze 2 rode jassen hangen en die vond ik mooier dan die van de V&D. Heb ze alleen gezien.
Dan hing er ook eentje van SPOOM, maar die was wel wat korter, maar met ceintuur en daar hingen nog maar 2 maten van.
Meestal komen die iets later ook bij Wehkamp op de site.
Ik vind deze groen leuker.
EDIT: De rode die ik zag was een andere. Zie nu dat het oud nieuws is over de webshop.
Dan hing er ook eentje van SPOOM, maar die was wel wat korter, maar met ceintuur en daar hingen nog maar 2 maten van.
Meestal komen die iets later ook bij Wehkamp op de site.
Ik vind deze groen leuker.
EDIT: De rode die ik zag was een andere. Zie nu dat het oud nieuws is over de webshop.
vrijdag 23 september 2011 om 11:26
vrijdag 23 september 2011 om 16:08
quote:Nikki34 schreef op 23 september 2011 @ 11:26:
Bij de V&D heb ik afgelopen week een prachtige rode jas gepast van Benetton. Ze hebben 2 of 3 modellen in het rood en de prijs is ¤ 109 (of ¤ 119). Hij lijkt een beetje op de jas van Milo uit de post van Merano (13.11u). 't Is dat ik geen geld (over) heb voor een rode jas maar hij was prachtig!
Deze?
In de webshop afgeprijsd naar 95., - maat alleen nog in 34 en 44.
Bij de V&D heb ik afgelopen week een prachtige rode jas gepast van Benetton. Ze hebben 2 of 3 modellen in het rood en de prijs is ¤ 109 (of ¤ 119). Hij lijkt een beetje op de jas van Milo uit de post van Merano (13.11u). 't Is dat ik geen geld (over) heb voor een rode jas maar hij was prachtig!
Deze?
In de webshop afgeprijsd naar 95., - maat alleen nog in 34 en 44.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.