Mode & Beauty alle pijlers

Rode winterjas

22-09-2011 12:13 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor de winter op zoek naar een rode winterjas. Liefst wol, model trenchcoat. Iemand ergens een mooie gezien??
Net gezien bij Mango!

succes
Fashionchick finder
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb bij de Newyorker een rode winterjas gezien. Weet alleen niet meer van welk materiaal.
Ik geloof bij Wehkamp of bij WE in de winkel, maar weet dat niet meer zeker. De laatste heeft het vaak eerder in de winkel dan op hun site. Als je daar nog niet gekeken hebt dan kan je dat even doen. Ik heb zelf geen jas nodig op dit moment, maar heb in een van winkels die hetzelfde als Wehkamp verkopen wel iets zien hangen.
Volgens mij zag ik er gister 1 hangen bij de v&d.
Ik heb ook de site van de V&D bekeken nog niet zo lang geleden. Daar was gisteren een speciale koopavond. Die hebben wel een rode jas van Mart (?) Visser, maar weet niet wat voor soort jas het is. Is wel draagbaar als echte jas, dacht ik.
Volgens mij heeft C&A ook rode jassen in de collectie.
Bij Expresso een bijzonder mooie gezien, helaas een tikkie te duur voor mij ( 240 euro)
Wat een tips! Geweldig!

Ik ga dit weekend eens bij de Mango en V&D kijken.

Marjorette, 240 euro vind ik ook net even wat te gek .
Nou vooruit nog een keer:

Winterjassen van verschillende merken, kleur rood

Mint en berry bij Zalando 139,-

Milo bij Bijenkorf 159,-

Promiss 80,-

Geen echte trenchcoat, maar wel leuk: Not the same, 189,-
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

V&D heeft een mooie van Mart Visser, maar op de site staat dat die pas v.a. half november leverbaar is.
Ja, de rode winterjassen van V&D en Wehkamp zijn heel snel op te zoeken. Er zijn wel speciale koopavonden geweest bij de V&D.

Is te hopen dat de dames nog wat hebben overgelaten.
Die van Mart visser is mooi lang, maar dat strakke boordje moet je wel staan..

Gewoon een mooie witte of grijze sjaal losjes draperen en je hebt geen last meer van dat strakke boordje
Ik kom net uit de VD en daar hing op een rek een hele rij rode winterjassen. Waren zelfs nog met 30 euro korting.

Kan je alleen niet vertellen wie ze ontworpen heeft en wat ze kostten. Ik liep er langs naar de trap.
Zag er vanmiddag nog eentje in de etalage hangen bij de Sissy Boy. Zie 'm niet op hun website staan dus kan je helaas niet aan een plaatje helpen.

En Benneton heeft dit jaar ook rode jassen, te koop bij oa de Bijenkorf.

Succes!
Die kraag is ook anders te dragen. Op het algemene plaatje van Mart Visser staat hij samen met een model. Ik geloof dat het die rode jas is die ze draagt. Daar heeft ze de kraag anders.

Bij de C&A hebben ze er een van Frans Molenaar. Die staat op Wehkamp. Bij Cecil hebben ze er ook een? Ik heb in sneltreinvaart een heleboel winkels afgewerkt. Dacht meerdere keren "Hier ook al?" Maar die werken als franchise net als One street en dan hoeven ze maar 20% verplicht in te kopen en de rest mogen ze zelf bepalen. Kan dus nogal verschillen wat er in de winkels hangt.
Bij C&A hadden een reclame-poster met een grijze jas voor 39 euro. Die hing er alleen in rood, maar was niet effen.

Succes ermee.
Welke maat zoek je? Heb er 1 te koop van Berghaus, scheerwol, double breastknopen. Maat xl..
Vind die jassen van Mart Visser voor V&D begrippen nog best duur.
quote:merano schreef op 22 september 2011 @ 13:39:

Die van Mart visser is mooi lang, maar dat strakke boordje moet je wel staan..

[afbeelding]Moet toch een beetje aan Star Trek denken.
Zelfs bij Vögele hadden ze 2 rode jassen hangen en die vond ik mooier dan die van de V&D. Heb ze alleen gezien.

Dan hing er ook eentje van SPOOM, maar die was wel wat korter, maar met ceintuur en daar hingen nog maar 2 maten van.

Meestal komen die iets later ook bij Wehkamp op de site.

Ik vind deze groen leuker.

EDIT: De rode die ik zag was een andere. Zie nu dat het oud nieuws is over de webshop.
Bij de V&D heb ik afgelopen week een prachtige rode jas gepast van Benetton. Ze hebben 2 of 3 modellen in het rood en de prijs is ¤ 109 (of ¤ 119). Hij lijkt een beetje op de jas van Milo uit de post van Merano (13.11u). 't Is dat ik geen geld (over) heb voor een rode jas maar hij was prachtig!
quote:Nikki34 schreef op 23 september 2011 @ 11:26:

Bij de V&D heb ik afgelopen week een prachtige rode jas gepast van Benetton. Ze hebben 2 of 3 modellen in het rood en de prijs is ¤ 109 (of ¤ 119). Hij lijkt een beetje op de jas van Milo uit de post van Merano (13.11u). 't Is dat ik geen geld (over) heb voor een rode jas maar hij was prachtig!

Deze?

In de webshop afgeprijsd naar 95., - maat alleen nog in 34 en 44.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven