3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
donderdag 22 september 2011 om 17:03
donderdag 22 september 2011 om 19:53
donderdag 22 september 2011 om 20:03
We gaan saampies Vil... gewoon een weekje heerlijk luieren.. althans... ik wil wel elke dag wat sporten dus we moeten nog even onderzoeken hoe de fittness daar in elkaar zit. In februari zijn we daar ook geweest maar zijn we met een grote boog om de fittness heen gelopen
Ja... jammer van die bolchrysanten he, ze zijn echt mooi als ze bloeien!
Ja... jammer van die bolchrysanten he, ze zijn echt mooi als ze bloeien!
donderdag 22 september 2011 om 20:08
Zwemmen is toch ook sport, Bi?
Dan neem je gewoon elke ochtend een heerlijke duik in het hotelzwembad terwijl Bianco op terras wacht met een verse jus voor jou. Uiteraard met een parasolletje in het glas
Het klinkt wel jaloers makend,hoor....
Oh, en een kamelentocht klinkt ook wel sportief. Voor wie het durft. Ik zou nog geen vier meter in de buurt van zo'n dier durven te komen.
Dan neem je gewoon elke ochtend een heerlijke duik in het hotelzwembad terwijl Bianco op terras wacht met een verse jus voor jou. Uiteraard met een parasolletje in het glas
Het klinkt wel jaloers makend,hoor....
Oh, en een kamelentocht klinkt ook wel sportief. Voor wie het durft. Ik zou nog geen vier meter in de buurt van zo'n dier durven te komen.
donderdag 22 september 2011 om 21:12
Ik heb al even zitten googlen, we zitten vlak bij een manege waar je buitenritten door woestijn en langs het strand kan maken
En er blijkt geen fittness in het hotel te zijn (lang leven google) maar wel een laguna die we over kunnen zwemmen en dan terug joggen.... ofzo...
en anders is het baantjes trekken ook geen straf, in de wetenschap dat er inderdaad en verse sap op me staat te wachten
En kamelen zijn lief !
En er blijkt geen fittness in het hotel te zijn (lang leven google) maar wel een laguna die we over kunnen zwemmen en dan terug joggen.... ofzo...
en anders is het baantjes trekken ook geen straf, in de wetenschap dat er inderdaad en verse sap op me staat te wachten
En kamelen zijn lief !