Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
HAK! ja we gaan meeten!

hahah man is echt ziek Kos, vond alles best en geen shopverbod! maar hij eet idd wel heel veel voor een zieke ;)

Goed zo, wieg is af. en nog wel in 2 variantjes, goed gedaan.

Zal zo ff kijken naar je linkjes ;) Ga even wat eten opwarmen, geen zin om te koken en heb nog stamppot van gisteren. Vriend is sinds maandag op reis dus die zal je niet horen klagen ;)
Leuk Kos! vertel nou even hoe je de naam van je link veranderd! is vast heel simpel... maar uh?

Heb zelf laarsjes gekocht voor de dame http://www.clarks.co.uk/f ... boots/product-is-20334105

Clarks zit gewoon goed bij haar met die smalle pootjes. Maatje 24. Maar bij een andere laars was dat al iets klein!!
Zuster Koslivia, jij zorgt waarschijnlijk gewoon veel te goed voor je man..ik moest de hele dag niet aan eten denken...hij neemt het er wel lekker van hé!

All Stars in winterversie zijn er helaas niet....toevallig heb ik daar zelf ook naar gezocht want vind ze gewoon zo leuk. Je hebt ze in wel winterkleuren maar die zijn van canvas, dus niet zo handig.

Zo kwam ik dus op die Puma sneakers met bont...toevallig vandaag binnengekregen en ze zijn echt gaaf en heel erg stoer!!!! Ze had ze net aan met alleen een romper....erg sexy!

Mt 22 en dan heeft ze nog ruim anderhalve duim over aan de voorkant dus ze heeft echt gewoon een klein pootje hoor, en smal ook. Dat oscilll.... wilde ik van de week idd meenemen maar stom zeg, had maar 10 euro op zak en dat redde ik net niet...zo irritant dat ik nog geen pinpas heb na het scimdrama!! Dat andere middeltje wat ik nu heb helpt toch ook wel...voelde me net echt brak, druppels genomen en het gaat alweer een stuk beter...mss zit het tussen mijn oren maar dat maakt dan niet uit toch

Leuk geshopt heb je weer! Vooral dat jurkje, erg cute...beetje jaren 50.

Meeten, ik ga uit van zondag...heb zaterdag een verjaardag En dan kan Elza er ook bij zijn, vind ik erg leuk! De meesten die op zaterdag hebben gestemd kunnen ook op zondag toch? En dan bij Hip thuis...die heeft dan toch al troep van haar verjaardag van die zaterdag. Maar dat moeten we maar even in de groep gooien als ze terug is.

Elza, leuke laarsjes! Ik wilde al aanbieden om die van Tess te halen als ik je toch zie met de meet. Maar maten zijn best lastig in te schatten natuurlijk. Joy dus al echt 24....hier dus echt nog niet eens 22...en ook smalle voetjes hoor.

Hier ook een opgewarmde prak vanavond....kip Tandori....smaakt nog lekkerder ook de dag erna en vriend moest trainen dus ook alleen met Tess gegeten.

Rr, ben erg benieuwd of je nog geslaagd bent voor een jurkie...

Als ik me wat beter voel dan MOET ik as zaterdag shoppen. Over 2 weken hebben we een weekendje Maastricht met mijn werk en wil ik in ieder geval nieuwe laarzen, nieuwe zwarte broek en ook een nieuw jurkje. Verder gewoon helemaal geen tijd, of ik moet Tess meenemen maar dat winkelt natuurlijk niet echt lekker.

Voor Tess heb ik nog online geshopt van de week op de H&M site...weer leuke nieuwe dingen gescoord...dus nu ga ik echt alleen voor mezelf kijken.

Zo, ik plof lekker op de bank....burenruzies kijken

Jaa, ik ben heel koelbloedig hoor, als het op shoppen aankomt. Kan inderdaad altijd wel wat vinden. Nu dus ook! En dat terwijl ik man en kids mee had. Leuk jurkje en een mooi glanzend zwart colbertje erbij en.... een oppas! Het meisje dat mij hielp in de winkel was enorm leuk aan het dollen met Tirza en Chris en droeg ondertussen ook nog allerlei geschikte setjes aan. Bij het afrekenen zei ik dus gekscherend of ik haar soms in kon huren als oppas. Zegt ze: ja, graag! Haha. Ze is 18 en doet de Pabo. Wat wil je nog meer. Dus ik heb haar telefoonnummer en mailadres gekregen. Daarna nog even een verwenpakket voor het bruidspaar samengesteld en lekker met zijn viertjes in de stad gegeten. Erg gezellig.
Zo en nu even reageren:

Sanne> vervelend dat je je zo beroerd voelt nog. En leuke gympies en laarsjes voor Tess! Ik moet nog op pad, durf ze niet via internet te bestellen. Heb trouwens wel eens winter allstars gezien. Met bont erin! Zal eens rondsnuffelen. Wel echt kleine voetjes heeft ze. Hier nu mt 24!

Kos> ook lekker gewinkeld dus. Leuke dingen voor Emily! Heb je voor de as. beeb allemaal unisexpakjes? Of ga je los via het www straks als je hem/haar straks op de wereld hebt gezet? En wieg-technisch ben je goed bezig! En die andere projectjes, tja, pech gehad als je er geen zin in hebt. Komt vanzelf. Of niet.

Elza> Lekker stamppot van gisteren. Hebben ze daar een alternatief voor de hema-rookworst?

Janets> Jouw nichtje is weekje ouder dan Chris volgens mij! Dus ze gaan aardig gelijk op. Is niet zo heel snel nog, vergeleken met de kindjes van vriendinnen die rondom Chris geboren zijn. Kruipen met 5 en 6 maanden al! Pff. Heb jij het schoolritme al weer helemaal te pakken? Hoe vind Watse het? alle aandacht voor zichzelf?
Vanochtend hebben we even op een basisschool gekeken. Was wel leuk om te zien. Het zag er gezellig en goed georganiseerd uit, maar vond het nog wel erg gericht op 'het geloof' (interconfessionele school). Nou ja, nog 3 te gaan. Zit vast wel iets tussen.

Tirza gaat trouwens erg lekker. Zit heerlijk in haar vel. Ze slaat wel steeds vaker haar middagdutje over, maar kan dan wel uren zelf met de duplo en haar puzzels spelen. Dus vooruit dan maar. Merk wel dat het nu Chrisje tijgert wel even meer opletten is. Zijn zus is namelijk razend interessant, net als haar speelgoed. Dat valt bij Tirza niet altijd goed.
Zo, nu heb ik wel even weer voldoende bijgedragen he? Heeft iemand Bobbie al een berichtje gestuurd? Misschien is ze ook wel stiekem op vakantie, net als Julia.
Ja Sanne, dan MOET je shoppen hoor! ;) Is veel makkelijker zonder kind. Soms lukt het nog wel als ze in de buggy zit. maar dan nog..

Tess heeft die kleine pootjes van haar mama ;) jij hebt toch iets van 36/37? Ik heb echt wel 39 maar met laarzen 38, raar. heb trouwens nieuwe ;) http://www.dune.co.uk/bla ... oot-prodblackjack10black/

Oh hebben die sneakers bont van binnen? super zeg... ik vind ze heel stoer!

Wat balen dat je nog geen nieuwe pas hebt! Zo heb ik na een dik jaar nog steeds geen internetbankieren!!! hier worden ook nog cheques gebruikt trouwens ;)

RR, geslaagd? onder druk lukt het misschien wel sneller iets te vinden. net als Kos MOET ik ook altijd iets nieuws. heel erg want ik heb inmiddels 3 jurkjes in de kast die ik nog niet heb gedragen! Heb 16 oktober een bruiloft en had een jurkje daarvoor gekocht maar denk nu dat het mss te koud is en zag net ook nog dat ie nu afgeprijsd is! weeeh.

Kos hoest met je man? mss iets minder verwennen, knapt ie snel van op! haha ;)

Meet, neeee niet bij Hip, de arme schat! is toch wel iets te vinden? wat mij betreft graag in de buurt van Utrecht (Gooi) Vriend -of moet ik nu zeggen verloofde hahahaaa- heeft een afspraak met een vriend daar. Die andere afspraak heeft hij verzet.
RR dat colbertje heb ik ook nodig! hahah heeft een goeie naam trouwens ;)

En een oppas geregeld! Wat goed!! tjonge klintk als geslaagd avondje, met het hele spul.

School... tjonge wat gaat het hard he. En hoe vaak slaapt Tirza nog 's middags en hoeveel uur dan. Joy slaat het redelijk makkelijk over op nursery, maar thuis maft ze makkelijk 3 uur weg.

Duplo leuk! heb hier ook zoiets liggen geloof ik, maar eens gaan zoeken haha...

Ja Bobbie... als alles maar goed gaat?!?!
Ja, haha, ik zag het ook net van de naam Elza. Echt een ideaal jasje. Heel leuk op een jurkje, maar kan ook bij een broek. Top! Tirza slaapt trouwens meestal 2 uur. Soms 3. Ze slaat het slaapje nu zo'n 2 keer per week over. En ja, snor je Duplo maar op. Tirza maakt hele bouwwerken ermee. En uiteraard is de duplomanege is favoriet. (Die moest ik natuurlijk hebben... ) Binnenkort maar wat tractors e.d. aanschaffen voor Chris, om het een beetje in balans te brengen.
Oooh vergeet te melden dat Joy vanavond op het toilet heeft gepoept!! Vertelde me dat ze naar de wc wilde, ik mee.. luier uit en daar zat al een vlekje, dus op de wc gezet, vond ze heel eng maar plons daar ging haar drolletje! hahah ik denk een toevalstreffer maar toch ;)
RR, goed geslaagd!!! Leuk colbertje en zag ook een hele leuke zwarte chino broek op die site...die wil ik!

Leuk hoor zo'n gezellig avondje uit met het hele gezin!

Dat Tirza d'r middagslaapjes al overslaat...hier niet hoor. Nouja, net wat Elza zegt...op het kdv slaapt ze meer niet dan wel en als ze uberhaupt al slaapt dan niet langer dan een uurtje maar gisteren heb ik haar na 3enhalf uur wakker gemaakt en ze slaapt thuis sowieso altijd wel 3 uurtjes.

Wat gaat het hard hé...maar wel leuk ook scholen kijken...wij weten al welke school het wordt....de brede school....bijna alle kids uit de buurt gaan erheen en hoor alleen maar positieve berichten...maar wil natuurlijk zelf nog wel even kijken. BSO zit in hetzelfde gebouw dus dat is ook wel prettig.

Hier trouwens ook een heel lief meisje....toen ik gisteren ziek was echt geen kind aan gehad en haar HK duplo treinstation is hier ook favoriet....en veel rollenspelletjes met haar poppen...zo leuk om te zien. Sowieso vind ik deze leeftijd erg makkelijk en echt genieten.

Oh, ben trouwens erg benieuwd naar het All Star linkje...heb me rotgezocht en kon het echt niet vinden...alleen in de volwassen maten zag ik leren.

Tsja Bobbie, kan wel een berichtje via Hyves sturen maar daar doet ze helemaal niks mee....morgen anders even proberen...en idd is ze mss ook wel op vakantie. Ze zal onderhand wel door haar verlof heen zijn ook?

Elza, erg mooie laarzen! Helaas niet geschikt voor mijn Hollandse kuiten. Ik heb een omvang van 40cm...haha, van de week even opgemeten en dan heb je heel weinig keuze....vaak ook nog met platte hak en zien er suf uit. Aangezien ik idd mt 36/37 heb, is de omvang van zo'n laars ook altijd aan de smalle kant. Gek hé zulke dikke kuiten met maatje 38, baal er soms echt van. Maar heb deze gezien http://www.zalando.nl/tam ... -zwart-ta111x02k-802.html ....daar hoeven geen kuiten in

Internetbankieren moet hier bijna wel...bij de bank sturen ze je zo weg als je geld komt halen...

Ze hadden al een nieuwe pas en pincode opgestuurd, de pas heb ik ontvangen maar de pincode niet...omdat ze bang zijn dat hij ergens anders terecht is gekomen sturen ze nu wéér een nieuwe pas en nieuwe pincode....nog een week zonder pas dus. Voordeel is wel dat ik deze maand 's een keer niet rood sta...tja, als je niks op kunt nemen....

Oja, ik denk dat je je vriend nu wel verloofde mag noemen hoor
Haha, koelboedige RR scoort niet alleen een feestoutfit maar ook nog een oppas, goed gedaan!

Kos, ben benieuwd hoe je het wieg’probleem’ hebt opgelost.

Duplo is ook hier populair. Nick bouwt al torens sinds hij kan zitten. Eerst met duplo primo, nu met gewone duplo. Maar pas waren we bij vrienden waar lego stond, en daar kon hij ook goed mee overweg. En rollenspellen doet hij ook veel.

Sanne, voel je je al weer wat beter?

Wat een mooie dingen komen hier voorbij, ik krijg er ook shopkriebels van. Ik mag eind volgende week even los, om te vieren dat ik niet op straat sta volgende maand! Ben gevraagd voor een tijdelijk klusje bij een andere club, vergelijkbaar waar ik nu werk. Dus tot eind van het jaar ben ik in ieder geval onder de pannen. Heb nog een andere sollicitatie lopen, daar hoor ik vandaag meer over. Maar zal wel niets worden, gesprek verliep niet echt soepel.
vanmiddag meer..nu even vlug terwijl emily mickey mouse kijkt!

Fotos van wieg staan op FB en Hyves!

Wat is er veel geschreven...poehee ben ik niet meer gewend

BAra; gefeliciteerd, fijn toch nog wat extra kunnen werken?

Elza; plaatsen van ene link met naam, is vrij simpel.

selecteer de link die je wil laten zien. klik hier op het forum op plaats reactie druk dan op het icoontje 2 cirkels (6e van rechts) haa leerst de http weg en plak dan de link er in..druk op ok..daarna kan je optioneel een titel in geven! Succes ermee
Tjonge wat is er veel geschreven, hou het even niet meer bii hoor.

Sanne voelt zicht niet lekker, Kos speelt voor zuster Klivia en Rr heeft geshopt, Elza mooi laarzen gekocht. Beetje goede samenvatting?

Zit op mijn werk dus ff snel, ben gister naar ha geweest met Tim, meteen doorgestuurd naar KNO arts in het gebouw. (prive kliniek) En die zei na onderzoek dat zijn neus en keelamandelen er uit moeten. 3e week oktober operatie. Zijn alweer vanaf begin juli aan het klooien met steeds koorts ed. Hij is ook zo hangerig vaak. Eet ineens heel slecht. Steeds verkouden en hoesten. Maar het ging best snel en nu hoorde ik op mijn werk dat op het NOS nieuws van vorige week was gezegd dat in Ned veel vaker keelamandelen werden verwijderd dan in de rest van europa. Dus nu gaan we voor volgende week of de week erop nog een keer langs en dan even een rustig gesprek met man erbij of het echt nodig is en of het niet met antibiotica afkan. Het is nl een hele grote en pijnlijke ingreep voor een kind van 2, is een week flink ziek en pijn lijden voor het mannetje.

Zo einde prive bericht. Moest het even kwijt. Jullie nog ideeen hierover toevallig? Ervaring met amandelen knippen?
Meet zondag prima hoor. In buurt van utrecht ook prima.

Doggie, zelf geen ervaring met amandelen, neefje van 2,5 wel. Is in mei geopereerd en allemaal goed gegaan, heeft er niet heel veel last van gehad.

Jammer dat tim de jas niet aan wil. Heb deze voor oudste gekocht, helemaal geweldig.

Norah heeft een jassen, sjaaltjes en schoenen tik, erg leuk. Heb heel veel jasjes hangen, ook van nichtjes dus ze kan iedere dag een andere aan. 's Morgens begint het al met de kleding, dan wil ze een bepaalde jurk niet aan ofzo.....

Norah slaapt gelukkig helemaal niet meer, eigenlijk al een half jaar niet. Weer een beetje meer bewegingsvrijheid. Roman slepen we gewoon mee, nu iets rustiger natuurlijk, hij is erg moe van alles wat er is gebeurd. Alleen als we een dagje weg gaan slaapt ze in de auto, maar dat doen ze alle 3, een heerlijk gezicht!

Rr, goed geslaagd dus op alle fronten!
Dog, geen ervaring, maar had het ook op journaal gezien. Een vriendin van mij ging vorig jaar onder het mes, dat was heel pijnlijk. Bij haar hadden ze gezegd dat het als kind een stuk minder pijnlijk is, maar dat is dus niet zo? Lastig hoor, ik weet ook niet goed wat de alternatieven zijn. Hoe lossen ze de problemen in andere landen dan op?
Heb net terug gezocht, maar NOS item ging over neusamandelen. Nou wij kregen vorig jaar een ander kind na de operatie, nooit meer oorontsteking en geen koorts meer. Hartstikke goed de winter doorgekomen. Dus dat was toen voor Tim een goede beslissing.
Doggiel heel flauw antwoord, maar volg je gevoel!

als ik echt keelpijn heb, heb ik daar ook last van, pijn.

het lijkt mij prettig als Tim zichzelf lekkerder voelt omdat hij minder keelpijn heeft.

wat die neusamandelen doen, dat weet ik dan niet!

We hebben met em ook zo lopen klooien, nu heeft ze er minder last van. wel vaak koorts en last van oren. Had het zelf als kind ook, ook geknipt en volgend ouders daarna een ander kind.

Onze arts hier zegt dat er geen bewijs is, dat het werkt, alleen merkt hij wel dat het voor sommige ouders dé oplossing is. Daarom voert hij het wel uit.
Kos, jullie hebben bij Em dus geen actie ondernomen.Was dat niet nodig volgens de arts of was dat jullie beslissing? En wat speelde er dan mee om het niet te doen? Heeft zij ook om de paar dagen koorts? Tim heeft dus echt 3 dagen koorts, 5 dagen niet en dan weer 2 a 3 dagen boven de 38. Vorige week paar keer 39,8 en dan 's avonds rond 23.00 kunnen we hem een nieuwe pyjama aan doen omdat hij volledig doorweekt is. Hij gaat zo vaak met een kussen op de grond liggen door de dag heen en zegt dan mama moe, Tim slapen. Ook op kdv valt hen op dat hij vaak moe is en ik heb hem dus al weer een paar keer moeten ophalen vanwege de koorts. Maar hij slaapt dus heel veel altijd dus zou niet moe mogen zijn. Hij klaagt nooit over pijn, maar dat deed hij met de oorontstekingen ook eigenlijk nooit.
doggie ik weet het wel als ik je zo hoor. schrik er eigenlijk van. zou direct actie ondernemen. peuter hoort niet moe te zijn. emily wbij emily twijfel ik daarom doe ik het niet. wel vaak koorts maar niet meerdere keren per week.
Dog, vroeger heeft een vriendin van mijn haar keeladmandelen laten knippen, ze was een jaar of 15 en dat was toen wel pittig, kleine week in het ZH. Bij kindjes zou het juist minder zwaar zijn.

maar net als Kos, zeg ik; actie nemen want dit is niet goed natuurlijk....

Lastig hoor zo'n beslissing
Dog moeilijk hoor. Wij hebben met Ishan vorig jaar ook heel erg gedubd (schrijf je dat zo...ziet er gek uit haha). Hij was ook iedere keer ziek...week niet en dan begon het hele verhaal weer van voor af aan....hoesten alsof hij erin bleef, dikke koorts etc...precies wat jij schrijft...niet leuk. Hij heeft drie keer antibiotica gehad, en eigenlijk toen het echt zomer werd is het overgegaan. Ik weet ook niet wat ik zou doen als hij weer zou beginnen. Had het ook gelezen dat ze hier snel amandelen knippen, en ik denk dat het belangrijk is dat je de voor en tegens goed tegen elkaar af streept.

Wat je zegt....je goed laten informeren.....

Wat ik vorig jaar wel vond, dat het met antibiotica snel over ging, maar uiteindelijk ook weer snel terug kwam. Soms was het een week later alweer raak. Zou dit jaar niet weer zo snel zo veel antubiotica geven......

succes met je beslissing....
Doggie, keelpijn is echt geen pretje, heb het zelf de maand juli gehad, drie ab kuren bijna achter elkaar gehad, de vierde mee op vakantie en gelukkig was die niet nodig anders had de ha me door gestuurd naar kno arts en dan mochten ze van mij die amandels knippen hoor, was er helemaal klaar mee!!

Ik vind het niet normaal dat tim zo moe is en veel koorts heeft, kan ook niet goed zijn voor het lichaam. Daar bij komt dat de amandelen als ze vaak ontstoken zijn hun functie niet goed meer kunnen uitvoeren en je daarom nog vatbaarder bent voor andere infecties, die infecties pik je dan ook snel op omdat je weerstand erg verlaagd is.

Volgens mij valt het met de herstel tijd erg mee, heb alleen maar goede ervaringen in mijn omgeving bij kleine kindjes. Een paar dagen ecth ziek en daarna krabbelen ze al snel weer op!! Als het dan veel beter met hem gaat, dan zou ik dat er graag voor over hebben.

RR, goed geslaagd dus!! Super om zo een oppas te scoren!!

Hip is nog steeds lekker aan het genieten, lijkt me heerlijk om eens zonder kids er tussen uit te gaan!!

Sanne, hoe is het nu met je???

Over de meeting, ik heb voor zaterdag gestemd, kan zondag niet, mijn ouders waren vorige week 40 jaar getrouwd en die zondag gaan we met mijn zus en haar gezin en mijn ouders een dagje weg en uit eten ect!!

Maar het is voor Elza ook erg leuk om er bij te zijn, de volgende keer ben ik er wel weer bij, de kans is veel kleiner dat Elza dan ook kan! Alleen jammer dat ik elza dan niet zie, dan toch volgend jaar maar in een mooi kasteel!!

Maar wat een weertje!! Morgen weer zo'n heerlijke dag. Wij gaan morgen met manlief izjn familie naar de Apenheul, ben zelf niet zo'n fan van de apenheul maar voor de kids is het vast leuk!!
Janets> beetje (van je kids) genoten in de Apenheul?

Doggie> ik herken het niet, van de koorts. Kan me voorstellen dat het voor jullie inmiddels 'voelt' alsof het iets is dat bij Tim hoort, maar het is niet 'normaal' volgens mij. Zou voor mij zeker wel een actiepunt zijn, al is het natuurlijk de vraag of je de onderste steen boven krijgt. en of keelamandelen eruit inderdaad de oplossing is.

Visje> ik had jou nog helemaal niet gefeliciteerd met de thuiskomst van Roman. Wat moet dat heerlijk zijn! Kan me goed voorstellen dat hij er moe van is. Is niet niets natuurlijk, zo'n pijn, operatie en daarna in het zkh blijven zonder ouders erbij. Merk je dat hij het moet verwerken? Leuk trouwens, dat Norah zo'n echt meisje-meisje is met nu al een schoenentik. Dat belooft wat!

Zo, hier weer thuis na een geslaagde bruiloft. Alles was helemaal goed gegaan, op de taart na. Die had de leverancier om laten vallen in de auto. Echt, dat is toch te stom voor woorden. Ze hebben hem wel weer opgebouwd, maar hij zag er behoorlijk gehavend uit. Echt zonde.

Tirza had het ook goed gedaan bij oma. Was wel helemaal op toen ik haar gisterenmiddag ophaalde. En voor Chris was het ook hele ervaring. Overdag ging het goed, maar hij heeft daar 's nachts behoorlijk lopen spoken en is nu nog een beetje van de leg. Het is echt zo'n zacht ei. Hij kroop helemaal in m toen hij me weer zag. Echt een mama's kindje. Ben benieuwd hoe zijn karakter zich gaat ontwikkelen verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven