Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Janets, kinderfeestje overleefd? Is wel heel druk denk ik. Maar je dochter vond het waarschijnlijk heel erg leuk.

Elza, leuk nieuwe bank. Minder lounge dus.

Kos, hoop voor je dat de baby snel komt, maar ik weet uit ervaring dat een baby 3 weken heel laag kan zitten helaas. Tim zat met 38 weken al heel laag, dat ik het gevoel had dat hij er uit zou vallen, je voelt echt iets zitten tussen je benen zeg maar, maar ben met 41 weken ingeleid en al die tijd zat hij laag. Ik duim voor je dat het eerder komt!!!!

Hebben afgelopen weekend echt zo'n leuk weekend gehad met vrienden en hebben echt schandalig veel geld uitgegeven aan kleding en eten en drinken. Hebben gegeten bij een erg mooi restaurant met heel goed eten, aan het water. Eerst aperitief gedronken bij de haard en daarna aan tafel. Man had hier al een keer gegeten en was echt de moeite waard. Verder zoveel leuke kleren gekocht allemaal. We hebben al afgesproken dat we volgend jaar september weer gaan, we hebben zo gelachen.
Even voor de meiden die niet op hyves zitten. Hij is thuis!! Gisteren mochten we hem meenemen naar huis, totaal onverwacht dus.

Weet niet meer wie het vroeg hoe het kan gebeuren maar dit was domme pech. Sommige mensen hebben een soort uitstulpsel bij de dikke darm zitten, deze is om de dunne darm heen gaan zitten waardoor er een stuk afgestorven was en er een bloedvergiftiging op was getreden. Toen we woensdagnacht in het zh kwamen had hij een hartslag van 240! Dit had hij dus niet veel langer vol gehouden, was totaal uitgeput waardoor hij niet meer kon bewegen, lachen of zelfs maar huilen. Ze hebben een stuk, 30 cm, van zijn dunne darm weg gehaald incl de terugslagklep tussen dunne en dikke darm.

Nu dus thuis en het gaat erg goed. Moeten de hoeveelheden van het eten nog een beetje aanpassen, zit nog lang niet op de hoeveelheden die hij kreeg maar we gaan vooruit. Over 2 wk op controle en dan horen we wat de consequenties zijn op langere termijn. Maar voorlopig lekker genieten van hem. Deze week en volgende wk blijf ik nog thuis, wil even zelf in de gaten houden hoeveel hij eet/drinkt en of zijn ontlasting weer normaal wordt.
Dog jeee dat klinkt echt super! Lekker genoten dus, heerlijk! En dan ook nog thuiskomen met leuke buit ;) Was Tim mee?

Kos, hmpf laatste zware loodjes dus.. afzien. Lukt het allemaal nog een beetje met je peuter?! Lijkt me zwaar..

Bank, tja een combi tussen klassiek en modern denk ik.. zal wel een foto plaatsen zodra hij hier staat. De loveseat is naar een andere kamer verhuisd, en goh ik gebruik 'm nu waarempel! heerlijk krantje op gelezen, is fijne plek daar zonder tv of wat dan ook. Zennnnnn...
Visje, heerlijk hoor dat hij er weer is. Geniet er maar lekker van ja. Wat betekent het dat die klep ook weggehaald is? Of weet je dat zelf ook nog niet. Wel fijn dat je de komende tijd nog even bij hem kan zijn. Kan me voorstellen dat je het zelf in de gaten wil houden.

Kos. poe vermoeiend he. Hang in there! Duurt niet lang meer. Ik hoop je eigenlijk nog wel even te zien voor de baby er uit is! Deze week lukt natuurlijk niet meer omdat ik woensdag wegga dus we moeten maar even kijken hoe het met je is als ik weer terug ben.

Elza, fijn een nieuwe bank! Wij moeten ook (lees: ik WIL ook) maar ik wacht nog heel even tot Tess ietsje ouder is. Weet ook nog niet zo goed wat ik wil hoor. Heb je er een fotootje van? En leuk hoor al die voorbereidingen!! Wij zijn natuurlijk in het land van manlief getrouwd... was erg leuk!

Sanne hoe ging het vandaag de eerste dag? Lig je al op 1 oor

Bobbie waar ben jij eigenlijk?

Doggie ik zag dat je een geslaagd weekend had! En veel tasjes idd!! Wat heb je allemaal gekocht???

Janets, feestje goed verlopen? Ze hebben hier in de buurt een soort kinderkookcafe. Daar wil dochter haar partijtje wel doen. LIjkt me een goed idee. Ze was in aug. al jarig maar we moeten het nog steeds organiseren.

Ik heb vandaag al wat tijdschriftjes gekocht voor in het vliegtuig. Dat alleen al vind ik heerlijk dat ik rustig kan lezen en filmpjes kijken!!

Tess is opeens hartstikke verkouden en snotterig. Veel hoesten ook. Vannacht was het echt erg! Leek wel krup. Al mijn kinderen gaan dan zo hoesten. Vandaag lekker veel hoestdrank gegeven en ze was verder wel vrolijk maar ik heb slech geslapen... ik dacht ooo als ze maar niet ziek wordt net als ik wegga...... Hopelijk valt het allemaal mee. Ik had vandaag een nieuwe muts, sjaal en wantjes voor d'r gekocht (zie fb) en thuis deed ze alles om en aan en ze zei: dank je mama! Zo schattig. Ze wilde het de hele middag omhouden. Ook ze ze tegen het vriendje van zoonlief dat kwam spelen: kijk ik heb blauwe ogen! En ook: daar is de reiger mama! ik: ja zwaai maar naar hem. Zij zwaaien. Zegt ze: reiger niet zwaaien he mama, heeft geen handjes.

Ze was dus erg vrolijk. Gezellig dagje gehad. Ook maar verteld dat ik in het vliegtuig ga en dat papa bij haar blijft en haar komt halen van het kdv. Daar moest ze even over nadenken maar later vond ze dat wel ok.
quote:Elza35 schreef op 19 september 2011 @ 21:57:

Dog jeee dat klinkt echt super! Lekker genoten dus, heerlijk! En dan ook nog thuiskomen met leuke buit ;) Was Tim mee?

Gelukkig niet!!! Dan kan ik niet zo shoppen hoor. Alle kinderen waren bij de opa's en oma's. En dan ga je ook niet sjiek uiteten met kinderen, hebben erg genoten van een weekend zonder kind.
quote:hippiechicknyc schreef op 19 september 2011 @ 22:36:

Doggie ik zag dat je een geslaagd weekend had! En veel tasjes idd!! Wat heb je allemaal gekocht???

Ik heb oa de Geddes and Gilmore leeggekocht. Jurkjes, truitje, vestje ed. Verder los gegaan bij Lush, dat is zo lekker spul. Man heeft jas gekocht bij Tommy Hilfiger en broeken bij de bijenkorf. Vrienden hebben ook veel gekocht, halverwege hebben de mannen de tassen naar het hotel gebracht omdat we ze niet meer konder dragen. Verder winterjas voor Tim bij de WE.

http://shop.wefashion.com ... =Z4IKA4QNGCwAAAEyb9BIr0cO

Maar meneer vind hem niet leuk en wil hem perse niet aan. Gillen! Dus die gaat terug denk ik.
Hip, heel veel plezier in NY!!!! En met Tess komt het wel goed hoor. Ze wordt vast niet echt heel ziek als jij weg bent. Zo wel dan moet je maar denken dat papa er is. Lekker gaan genieten daar!!!! (ben wel een beetje jaloers hoor )
Doggie, klinkt super jullie weekend!!!

En die jas, geweldig, had hem voor oudste zoon in gedachten, maar toen ik hem zou laten zien (moest even worden gekeurd) wist ik nie tmeer op welkr site ik hem had gezien, dus niet meer terug gevonden, bij deze dus DANK!!

Hip, met wie ga je naar ny??

Elza, komt de bank toch nog van pas dus!!

Kos, probeer toch nog even te genieten hoor van je verlof, achteraf verlang je er vast een keer naar terug!

Visje, super!!! En groot gelijk om thuis te blijven, kan je hem mooi in de gaten houden maar ook zelf even tot rust komen!

Feestje ging super, heb alles alleen gedaan en dat ging prima eigenlijk, verliep heel rustig.
Lekker rustig hier!

Janets, nog gefeliciteerd met je dochter en lekker dat het feestje weer achter de rug is...en goed geslaagd dus.

Dog, ik zag de foto van alle tassen en jullie er ook nog ergens tussen. Heerlijk toch als je zo goed geslaagd bent...ik zeg erin houden zo'n weekend.

Zonde zeg dat Tim het jasje niet aan wil...ik vind het zooo leuk. Misschien nog even wachten...fase..totdat hij hem wel weer aan wil.

Elza, leuk hoor...toch een nieuwe bank. Wij zitten ook nooit op de love seat maar om op te hangen/liggen is hij ideaal. Heb je wel beetje hetzelfde model genomen?

Visje, heerlijk dat jullie mannetje weer thuis is...en groot gelijk hoor om nog even bij hem te blijven..sowieso totdat hij helemaal weer de oude is en om lekker te knuffelen.

Hip, oh heerlijk hoor nog een dagje en dan naar NY! Hoe laat ga je weg? En hoe is het met Tess nu? Geef het nr. van mij maar aan je man..als er vrijdag wat is met Tess dan ben ik toch thuis...vind het ook wel gezellig hoor als ze een dagje komt (en mijn Tess ook ).

En zag haar sjaa/wanten/muts op FB..erg leuk!

Kos, hoe gaat tie? Heb je vandaag nog nergens gelezen...trek je het nog een beetje?

Zit weer helemaal in het ritme op mijn 1e werkdag...gelukkig is het niet zo heel erg druk nog. Had wel een paar honderd emails maar daar had ik gisteren lekker de tijd voor om die rustig door te nemen. Alleen ben ik dus helaas ook strontverkouden...pfff, voel me meteen brak en vannacht tot 2 uur wakker gelegen omdat ik zo'n kriebel in mijn keel had. Kom je lekker uitgerust terug van vakantie en binnen 2 dagen alweer uitgeblust na zo'n nacht.

Gelukkig had Tess het gisteren meteen weer erg leuk op het kdv...ze ging ook heel graag toen ik het 's ochtends aan haar vroeg. Alleen niet geslapen daar dus die was ook meteen afgebrand de 1e dag haha...

Heb gisteren nog wintersneakers online besteld voor haar : http://www.zalando.nl/pum ... -zwart-pu113l006-802.html

Had van de week wel die zwart en zilveren laarsjes gekocht al maar ik zocht nog een paar leuke schoentjes voor naar het kdv waar ze lekker mee kan ravotten en die toch leuk en stoer staan.

Oh, er is koffie gehaald....pfff, echt aan toe...

Oja, waar is Bobbie inderdaad? Niks voor haar om zo weinig te schrijven.
Joehoe hier ben ik! ik voel mij vandaag goed en ben dus al meteen maar helemaal los gegaan!

Doggie; slim om zo zonder Tim te gaan. Vind de jas echt heel mooi! en anders gewoon alle andere jassen weghalen, dan moet ie wel Emily trapt daaar nogwel eens in. Als het kan zo met ouders en oppassen, dan is het wel heel leuk. Maastricht is ook super stad!

Janets; was dochter nu ook voor het eerst naar school geweest, of gelijk ingetroomd met het nieuwe jaar. En fijn dat het partijtje zo goed was.

Sanne; van het verschil in temperatuur word je ook ziek! Leuke sneakers hoor! O phet werk nog rustig, lekker terug komen dus.

Hip; vervelend als Ztess dan tegen ziek aan zit. Volgens mij zijn veel kindjes ziek hoor, hoor meer verkouden kinderen om mij heen. (em ook trouwens)

En lekkere klets is ze! vind het echt een super leeftijd nu! Hoop je anders nog zwanger en wel met de meet te zien! veel plezier he!

Elza; Zal nog even een linkje voor je op hyves plaatsen, heb een hele mooie site met leuke "jurkjes" weet helemaal niet of je dat wil. Dit vond ik de allermooiste....helaas met emily ging het niet meer.

Ben bij de kapper geweest en heb echt een mega stuk van mijn haar afgeknipt. (of zo als hier werd gezegd, "waarom knip je het niet nóg korter en verf je het meteen rood")

toen lekker gewinkeld, bij de leenbakker, super leuke spullen voor de meidenkamer...ging helemaal los! Nieuwe flessen ingeslagen en speentjes. en nu ga ik nog even internet shoppen

ik vermaak mij prima!
Super jas voor Tim zeg! jammer dat ie het (nog) niet aan wil.. komt vast wel. Aha zonder Tim dus, heeerlijk! sorry Tim...

Hip, dat is niet leuk dat Tess bijna ziek is, maar vaak valt het mee. Joy is ook continue verkouden, hoesten etc. maar echt ziek wordt ze niet. allemaal dankzij het KDV denk ik trouwens. (die verkoudheid) Oh leuk dat je zo met haar kan kletsen! Leuke muts en sjaal trouwens zag ik op Fb!

Janets, hoera! partijtje goed gegaan.. nou die heb je weer gehad, maar ja boel kids = boel partijtjes... wanneer is de volgende? ;)

Sanne, ah Tess zit al lekker in de schoenen he! ook deze zijn weer heel leuk!

Kos, hahaha gelijk nog korter en rood!! er was iemand niet eens met je actie dus?

Misschien gek maar ik vind jou geen Leenbakker type?

Maar goed dat je je lekker vermaakt, ik zal eens kijken naar je link op hyves.

Vandaag kon ik ht niet laten, kwam langs een 'jurkjes' winkel en dacht.. even kijken. Voor ik het wist stond ik te passen! En er was er 1 die echt heel mooi stond, gek want die had ik nooit uitgekozen van de hanger of zo! zo zie je maar ;)
En en Visje!! Ik had jouw bericht helemaal gemist! !! Super meid, hij is weer thuis.Logisch dat je thuis blijft. Is hij weer helemaal vrolijk en actief? Heftig geweest he...
o o o elza, een jurkjes winkel is ook gevaarlijk! Linkje?

Janets, toch goed hoor dat zo "even" doen in je eentje !

Doggie ik vind die jas ook superleuk!! Ga eens kijken voor zoon. Heb net een nieuw ski jack voor hem gekocht maar wil nog wel een nettere jas voor daarbij. Die van vorig jaar is denk ik wel te klein.

Sanne, leuk die gympjes! Mijn tess is ook hoognodig aan laarsjes toe. IK paste die van vorig jaar (elza van clarks die jij ook hebt) maar die gingen niet eens meer aan! Ik vond die zilveren ook heel leuk die kos een tijdje geleden doorgaf. Van shoesme geloof ik. En bedankt voor het aanbod van vrijdag! Hopelijk is het niet nodig maar ik geef je nr door!

Lekker dat je rustig kan beginnen op je werk. Nou ja rustig... paar honderd emails. En tess dus weer lekker op het kdv. Toch fijn.

Kos wat heerlijk dat je je zo goed voelde vandaag en goed geslaagd dus! Ik geloof niet dat ik ooit bij leenbakker ben geweest....?

Nou tess is echt niet 100% hoor...... ze werd vanmiddag echt rillerig wakker en heeft bijna niks gegeten vandaag. Ik geef haar allerlei hoestdrank en wat paracetamol druppels en dan komt ze de dag wel door maar.... ik hoop dat het morgen beter gaat!!! Arme schat.

Nou bijna ingepakt. Neem natuurlijk bijna niks mee. Mijn tas zit vol met kadootjes voor vriendinnen en kinderen en een tas met NL lekkernijen voor mijn NL vriendin waar ik de eerste 2 nachten slaap.

Kinderen geen school morgen, dan nog even een rondje voetbal en schooltuinen en ik kan vertrekken!
Ja Elza, ben ook benieuwd...leuk hoor dat je al bent gaan neuzen...zal vast lastige keus gaan worden..maar je hebt nog even

Kos, je klinkt lekker relaxed en ik zie in de Leen Bakker folder ook altijd erg leuke dingen voorbij komen en zeer betaalbaar. Je bent lekker bezig iig. Verder nog online leuke dingen geshopt?

Hip doen hoor...ik ben vrijdag gewoon thuis en heb geen plannen...heb ook nog een campingbedje staan hier dus kan ze ook gewoon slapen 's middags...geen probleem!! Of als er van het weekend wat is....ik ben standby

Hopelijk knapt ze van een nachtje slaap al een beetje op want ik kan me voorstellen dat je zo wel wat minder relaxed weggaat morgen.

Nee, tuurlijk neem je bijna niks mee maar wel lekker veel mee terug natuurlijk Heel erg veel plezier, lekker shoppen en relaxen zonder kids....heerlijk, geniet ervan!!!!

Zo, ik duik mijn bed in want ben net als Tess van Hip ook rillerig, erg verkouden en keelpijn. Heb vanmiddag Kaloba druppels gekocht dus hopelijk werkt het..morgen gelukkig mijn vrije dag pfff. Sowieso wat slaap proberen in te halen want vannacht waren het maar 5 uurtjes en dat voel ik nu onderhand wel.
Hip, goede reis!

Sanne, hoe voel je je vandaag? Niet ziek worden he.

Janets, knap hoor, zo’n kinderfeestje in je eentje. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop zag. Waren andere kids (op Watse na) er wel bij?

Doggie, ik vind dat jasje ook erg leuk, Tim is wel kieskeurig he. Heeft hij dat vaker? Denk je dat hij nog van mening zal veranderen?

Elza, graag een foto van de bank! Ik zoek ook wat inspiratie. We hadden met de verhuizing onze bank weggedaan, die zat niet lekker meer en was te groot. Nu hebben we een heel klein tweedehands bankje, maar ben er niet helemaal tevreden mee.

Kos, hoe is het vandaag?

Kaatje, al nieuws van dat gesprek? Sterkte op je werk he! Ik had gister ook gesprek, wordt weer tijd voor iets nieuws voor mij ook. Maar ik denk niet dat het wat wordt, al zou het wel leuk zijn.
Meiden ik zit klaar bij de gate!! Ik meld me af voor een paar dagen.

Sanne bedankt voor het aanbod hè. Ik heb je nr opgeschreven voor manlief maar hopelijk is het niet nodig. Ik heb mijn nichtje ook nog als back up. Tess was vanochtend vrolijk dus laten we hopen dat het zo blijft.

Kos nog heel even wachten hè!
veel plezier hip! zal vast allemaal goedkomen met Tess!

Ben druk, zit met een zieke man.....pfffff

en ik merk dat ik gisteren te veel gedaan heb...niet zo heel gek trouwens...
Oh ik ben te laat ..., maar nogmaals Hippie veel plezier!!! lekker hoor, genieten en nu het beter gaat met Tess kan je het lekker even loslaten!

Kos, oh nee man ziek! Nou ja, die ligt in bed en slaapt neem ik aan ;) nee he... zieke mannen.. brrrr ;) Maar jij bent nogal hoog zwanger he, dus rustig aan!

Sanne, hoe gaat het? ben je niet ziek geworden??

Bara, bank staat er en ik zal een foto maken. Moet wel zeggen dat het heel anders is dan ik normaal heb. het is uhm best Engels ;) Zal het op hyves zetten.

Linkje jurk zal ik ook op hyves zetten. Kos heeft 'm al en heeft het goedgekeurd ;)

Goh zou jullie er best bij willen hebben... zo ver is het niet en een weekendje Noord Oost is best leuk hoor!
Leuk, een uitgebreide meet tijdens Elza's bruiloft!! I'm in!

Kos> lekker, zo'n man. Wat heeft'ie? Gewoon terugpakken straks inderdaad. Lekker minimaal een week in bed blijven liggen met die kleine. Heb ik ook gedaan. En er heerlijk van genoten!

Bobbie> waar ben je???? Alles goed??

Janets> mooi dat het feestje goed liep. Knap ook zo alleen. Ik kijk wel uit naar Tirza 's eerste partijtje, lijkt me enig. maar daar kom ik vast nog wel van terug.

Sanne> hopelijk niet echt ziek geworden?

Hippie> daaaaaag en veel plezier in NY! Niet te veel shoppen hè.

Bara> alles goed?

Hier nieuwe mijlpaal: Chris tijgert. Leuk!!! En morgen bij een basisschool voor Tirza kijken. Ben benieuwd. Vrijdag hele dag bruiloft van goede vrienden. man is ceremoniemeester, dus veel te doen en ik moet nog even een nieuw outfitje gaan scoren morgen en naar de kapper en en en. Druk dus. What's new.
hahaha RR, je moet nu nog een outfitje scoren????? Ik zeg: lekker op tijd!! Komt vast goed toch??!!

En die Chris al tijgeren, zo leuk om te zien, mijn nichtje tijgert nu ook net, is van mits februari, wel snel he!!

Sanne, hoe gaat het?? Komt van het rot weer volgens mij, hier beginnen de snot neuzen ook weer.

Kos (geloof ik) dochter is 6 geworden dus gaat al een paar jaar naar school, hihihi!!

Andere dochter is net 4 en die is meteen de eerste dag van het nieuwe schooljaar begonnen.

Hip, ik ben jaloers..........!! geniet er lekker van.

Elza, leuk jurkjes passen!!! Een meet tijdens de bruiloft, JA!!!!

Kos, een zieke man, bleh...... sterkte ermee!!
RR, leuk weer een nieuwe fase als Chris tijgert. En dat is wel erg op het laatste moment dat je nog wat moet scoren voor de bruiloft...meestal als ik wat MOET hebben dan lukt het me niet.

Kos, is je man alweer op de been? Mannen zijn altijd zooo zielig als ze ziek zijn...lekker doorheen prikken hoor. Je bent niet zijn verpleegster.

Janets, ook weer een nieuwe fase dus dochter naar de basisschool...vind ze het leuk?

Hoezo Elza, tuurlijk zijn wij erbij in juni! Ging er eigenlijk al helemaal vanuit dat ik die datum vrij moest houden

Linkje op Hyves doet het hier niet..jammer. Vanavond thuis nog even proberen.

Hip is lekker aan het shoppen nu....zucht.

Waar is Bobbie toch? Sinds ik terug ben nog helemaal niet gelezen...niks voor haar.

Tja, ik ben dus wel een beetje ziekjes.....zit op mijn werk maar ik leef op roze smarties, mijn flesje Kaloba en héél héél veel koffie. Eigenlijk valt verkoudheid nog mee maar heb wel vervelende koppijn en algehele malaise gevoel. Vond het ook weer zo wat om me maar meteen ziek te melden zo net na mijn vakantie en het is nog maar 1 dagje...die komen we ook wel weer door. Ziek is ziek natuurlijk maar het ging net...
Geen zorgen meiden; heb zat jurkjes in de kast. Maar iets nieuws is altijd leuk toch? Ik zie wel waar ik tegenaan loop. Nu eerst ff naar de horsies en dan op pad.

Vanavond kom ik echt bijkletsen!
Wahahahahahah RR wat ben jij koelbloedig, als ik naar mezelf kijk en alle voorbereiding voor feestjes lijk ik wel een hysterisch geval! ;))) Mooi weer in NL toch, dus dat is boffen met de bruiloft.

En whow Chris tijgeren! prachtig gezicht is dat toch.

Sanne bah wat balen dat je toch ziekjes bent geworden. Veel water drinken ook!

Kos hoest?

hihi ok, nou ik zal de gastenlijst uibreiden met mijn forumdinnetjes ;) verwacht natuurlijk wel hele mooie jurken, dat snappen jullie wel ;))
RR: Als je wil kan je altijd iets leuks vinden toch??? Wil altijd perse iets nieuws aan op feestjes...(ookal komen er andere mensen op die feestjes....*schaam* )

Die chris lekker aan de tijger. Nu word het pas lastig denk ik met 2 kids bij de horsies

Sanne; toch een beetje ziek..verschil tussen mannen en vrouwen, jij gaat werken en mijn man ligt heel ziek in bed...(met de nadruk op heel....4 boterhammen/3 beschuiten bak fruitsalade en pak koekjes verder...zuster klivia zorgt iets te goed voor hem:))

Gebruik je wel eens die hompeopatische buisjes? werken als een tierelier!

http://www.oscillococcinu ... um-en-doe-griep-de-das-om

Hip idd lekker shoppen en aan het bijkletsen met haar vriendinnen! Nog gebeld door papa tess?

weet jij of er winter allstars bestaan? met bont voering ofzo?

Bobbie; hmm, mss even mailen via hyves/fb?

Elza; Forumdinnen op de gastenlijst! haha! jammer van dat kanaal ertussen maakt het wel ietsiepietsie complexer!

en hele mooie jurken, ws kan je ze dan zelf mee uitzoeken hier op het forum

trouwens gaan we nou nog meeten???? wie hakt de knoop?

Vandaag heerlijk gewinkeld (whats new?) tas met kleding voor Emily...:) moet toch wat als je zelf niets meer past!

Man vond eigenlijk alles leuk (en nog steeds geen shopverbod ) zal even wat linken!

En die wieg is af! Zowel de meisjes variant als de jongensvariant...had nog wat plannen om te maken, maar ik denk dat ik die projectjes maar laten varen...heb er gewoon niet echt zin in!
Jurkje met stippen

Korte broek

t shirt

en nog wat shirts en blousje, maar zo lijkt het mij wel even genoeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven