Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
En nu ga ik even aan de opruim. Chris ligt in bed en Tirs is even met papa naar Artis.
RR, wat lullig van die taart!! Het zal je maar gebeuren Elza...!!! Nee, niet over nadenken!

Papa is maar vroeg op pad zo op de zondag, of zijn wij hier gewoon slow-starters??

Apenheul was leuk hoor (voor d ekids dan), ben er echt zo uitgekeken, zowiezo heb ik dat snel met dierentuinen, maar ach, het was gezellig zo met zijn allen.

Nu lekker niks, wat wasjes draaien en even buiten omscharrelen.
Oh dat is echt lullig van je taart!!! Vooral ook heel zielig van de leverancier trouwens.. nou ja, zal zoiets zijn als scherven brengen geluk?

Super leuk dat papa de kleine meid 's morgens meeneemt! gebeurt hier alleen als ik er niet ben ;)

Apenheul, ben ik ook wel eens geweest. Vond het brutale uh... aapjes! Wel leuk zo'n uitje

Janets, jammer dat je niet kan op zondag!!! :(
Hallo, ben ik weer!!

Ik heb wel globaal meegelezen, maar niet alles. Als jullie het goed vinden stap ik vanaf hier gewoon even in goed

Wel uiteraard nog even Elza GEFELICITEERD!! zo leuk!

En Visje, fijn dat Roman weer thuis is.

Wat is het hier mooi weer! Dat is echt superleuk thuis komen.

We hebben twee heerlijke weken gehad. Het weer was redelijk en we heb ben een paar echt mooie dagen gehad. We zaten in een prachtig huis in de Dordogne samen met vrienden. Zij hebben een zoontje van 1.5 en Eline en hij zijn echt helemaal verliefd op elkaar. Ze hebben ook wel veel ruzie gehad, maar voornamelijk dikke pret!

O en over de meet, wij hebben zondagmiddag een afspraak, dus het hangt er een klein beetje vanaf hoe laat en waar we afspreken.
ha ik ben de eerste!!!

Net lekker even met watse een rondje gelopen, hij op zijn loopfiets, eerst bij de terp op en dan mag hij een ander heel rustig weggetje er weer bij neer, dat is zo leuk, hij zet eerst hard af met twee voeten tegelijk en dan gaan zijn benen omhoog en sjeest hij zo de terp af. Over een lengte van ongeveer 100 meter houdt hij dan zijn voeten omhoog totdat hij bijna omvalt omdat hij geen gang meer heeft. Zit eraan te denken om hem meteen zonder zijwielen te laten fietsen want zijn balans is dus echt geweldig!!

Als het zonnetje erbij is is het echt heerlijk weer!!

Zal nog even een wasje vouwen en dan de kids weer uit school halen!
Even snel voor Kos......kwam ik net bij toeval tegen..All Stars met bont....ohhh, wat zijn ze leuk maar hier al 3 paar winterschoenen/laarzen dus ik hou me in.

http://www.nelson.nl/scho ... 220/converse-laarzen.html
ha meisjes

ik vrees dat ik de griep van man va nvorige week heb overgenomen. men wat voel ik mij beroerd..maar goed je moet door met een kind.

jammer dat ik de smarties van sanne niet mag hebben.

RR: wat leuk dat je man met tirza op stap gaat. ik zie dat hier zo snel niet gebeuren. Chris een zacht ei, mama kindje dus. Emily is ook een zacht ei hoor, die laat het kaas nog van haar brood eten.

janets; apenheul, ben ik nog nooit geweest. en die watse haha die kijkt het terpen van zijn moder af. zou id ook niet meer met zijwieltjes aan de gang gaan. schijnt zo te zijn dat als ze goed kunnen loopfietsen ze ook geen zijwieltjes nosig hebben.

Julia; welkom thuis, ja jij dacht zeker in de herfst terug te komen, krijg je hoogzomer

fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, was het een spontane actie?

Hip; alweer terug van je tripje?

Sanne ziek zijn nog door gezet?

Doggie; al een keuze gemakt m.b.t. Tim/

Elza; hoe was gisteren de locatie?
Sanne dank, ze zijn leuk!!! Zou het ook iets voor emily zijn?? is wel een meisje meisje
Oh die zijn zeker leuk Sanne!! had nog niet gereageerd op jouw laarzen ;) bedacht met dat je met jouw kuiten toch ook wel lange laarzen kan vinden? zijn toch vaak in verschillende maten.

Juul, oooh val jij ff met je neus in de boter, en wij straks ook.. hahah gaan naar de zon! Hoewel ik nu ook buiten zit en we eigenlijk het hele weekend mooi weer hebben gehad dus niets te kklagen, hier is ook goed.

Lekker vakantie gehad dus.Zalig! Voor mijn gevoel waren jullie net nog geweest? hoe kom ik daar nou op?

Janets, goed zeg van Watse! zonder zijwieltjes lijkt me nog niets voor Joy. Die snapt het concept fietsen gewoon nog niet! Niet op loop, niet op zit gewoon geen enkele fiets.

Kos ah bah balen dat jij nu beroerd bent!! Hey maar man is nu zeker niet thuis en kan niet voor je zorgen. Verdorie. Is zo zwaar met kind -ziek zijn- sterkte!! zet Em maar lekker voor de tv hoor.

Locatie was super ;) zaterdag ook zo goed als keuze gemaakt qua jurk ;)
Kos, balen...weet hoe je je voelt pfff....ik wil de smarties best doorgeven hoor.... geloof dat bij mij het ergste weer voorbij is. Zaterdag dacht ik me beter te voelen dus ben 'smorgens wezen shoppen maar dat was een beetje teveel van het goede want ik was daarna ook echt helemaal kapot en gisteren was ik ook niks waard...maar vandaag ben ik er geloof ik weer.

Tja, die All Stars...op zich wel een stoer laarsje maar niet té stoer voor Em vind ik...en iets netjes met iets stoers combineren is vaak ook wel leuk toch. Het is iig geen lompe boot zo te zien...best een smal laarsje aan de voorkant.

Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af, iig voordat je aan de grote klus moet beginnen. Ga maar lekker in bed liggen als man thuis komt en laat hem nu maar voor zuster Klivia spelen.....je hebt nog wat tegoed van hem En pak je uurtjes als Em slaapt...dat scheelt echt.

Juul, welkom terug. Klinkt goed je vakantie.

Ja Hip, ben je weer in 't land? Ben erg benieuwd hoe je het gehad hebt, of je goed geshopt hebt en of je kinderen je heel erg gemist hebben en dan vnl Tess natuurlijk.

RR, goed geslaagd de bruiloft? Leuk jurkje zag ik op FB!

Vriend gaat hier op zondagmorgen ook vaak zwemmen met Tess....ook al is Tess me nooit tot last...ik vind het heerlijk die 2 uurtjes het rijk alleen.

Janets, apenheul lijkt me juist wel leuk maar ben er nog nooit geweest. Stoere Watse met zijn beentjes omhoog haha....zie hem al gaan.

Hier wil ik binnenkort ook de zijwielen van de wishbonebike halen...ze komt er nu iedere keer tegenaan met haar voetjes.

Tess gaat trouwens in flink tempo op haar 12 inch fiets, wel met zijwielen natuurlijk. Ze is net even te klein en schiet daardoor soms van de trappers af maar verder fietst ze er aardig op weg.

Las ik nog iets over dat Chris een zacht ei is haha...geen idee hoe dat zich ontwikkelt. Ik vind Tess wel veel zachter geworden in vergelijking met een jaar geleden dus karakter veranderd nog wel sterk. Ze heeft nog steeds een duidelijke wil maar dat vind ik alleen maar goed...verder vind ik haar heel erg lief maar ze laat absoluut het kaas niet van haar brood eten.

Vorige week hadden we het over middagslaapjes maar lijkt wel of Tess steeds meer gaat slapen. Zaterdag van 10 voor 1 (gaf ze zelf aan dat ze wilde slapen) tot kwart voor 5!!!!....en gisteren heb ik haar na 3 uur wakker gemaakt. "s nachts slaapt ze dan gemiddeld 11 uurtjes....doordeweeks van 8 tot 7 en in het weekend van 9 tot 8.

Zou dat slapen gewoon gewenning zijn of hebben ze het echt nodig? Op het kdv slaapt ze bijv. standaard op maandag nooit en dan komt ze ook gewoon goed de dag door en is gewoon goed te spreken tot 8 uur 's avonds.

Oja Dog, ik vind het ook wel opvallend dat Tim dan zo moe blijft. Zeker omdat hij volgens mij hele lange nachten maakt al. Heb je er nog iets mee gedaan?

Zo, ik heb mijn bijdrage weer geleverd. Back to business
Jee Elza, dat doe je snel! Maar wel fijn als je de jurk al van je lijstje af kunt strepen...lijstje is lang genoeg denk ik zo.

Ohja tegenwoordig genoeg laarzen voor mijn kuiten maar de meeste zijn gewoon niet echt mooi vind ik. Of er is een stuk elastiek tussen gezet, iets met gespen en vaak met platte hak. Meestal zijn ze een beetje aan de suffe kant.
hahaha sanne, thanks voor je bijdrage!! Als ze verder goed fit is heeft ze die uren slaap gewoon nodig lijkt me!

Ik heb watse eerlijk gezegd nog nooit op een gewone fiets gehad, maar gemiddeld fietsen ze rond de leeftijd van 4 of 5 jaar zonder zijwielen. Maar het schijnt wel echt zo te zijn dat die loopfietsen veel oefenwerk voor het los fietsen overnemen. Nou ja we zien wel, hij heeft hier gewoon heel veel lol van!

Gelukkig ben je weer iets fitter Sanne, nu kos nog even oplappen voor de bevalling!! Sterkte meid!!

Elza, het gaat wel super snel met jullie voorbereidingen, heerlijk, wat klaar is is maar klaar!!

Hier ons jongste dochter heeft ook nooit naar de loopfiets omgetaald, toch fietst ze al een maand zonder zijwielen, rond haar 4-de verjaardag.

Die laarsjes zijn niet helemaal mijn ding, zouden ze wel wat waterdicht zijn??

Heb hier maar weer eens flink gepoetst, heb de laatste weken veel speelgoed kasten uitgemest en in Ikea opruimers op de overloop gebracht. nu kunnen de kids zo een bak met bijv. barbie spulletjes pakken en mee spelen na de tijd zo weer in de bak gooien en naar boven brengen. Was veel werk om alles uit te zoeken, daardoor bleef de rest wat liggen, heb nu het idee dat ik bijna weer op orde ben. Woensdag als Watse op de peuter is boven eens flink soppen!

Ga zo weer terpen!!!
Hé Elza, ben ik 10 pagina's aan het doorbladeren om het goede nieuws te vinden (ik las dat er iets was maar vond niet direct wat), staat op pg 162 dat op het Hyves staat... LOL. Ik kom eigenlijk niet meer op Hyves (Facebook daarentegen is mijn favo verslaving ), maar ik denk wel te kunnen raden waarover het gaat. Gefeliciteerd in ieder geval .
Janets, ik keek nog even naar de All Star laarsjes en ze zijn van suede zie ik nu. Dan zijn ze dus idd niet waterdicht....eerlijk gezegd vind ik leren laarsjes ook altijd leuker dan suede.

Pffff, gelukkig maar....een goede reden om ze niet te kopen

Watse op woensdag naar de peuters...hoe vind hij het? En ben je dan op woensdagochtend helemaal alleen thuis...dat is best gek lijkt me als je 4 kinderen gewend (ook wel lekker).
Over het zachte ei gesproken; ik ben thuis. Chris had het niet naar zijn zin op het KDV. Wilde duidelijk liever thuis bij mama zijn, want hier had hij praatjes voor 10. Grapjas. Ik weet ook niet hoe karakters zich verder ontwikkelen. Maar het zal hoe dan ook wel goedkomen met hem.

Sanne> Dit zijn weer andere allstars dan die ik had gezien. Ik had inderdaad leren met bont. Vind deze zelf mwhoaa...

Janets> Kinderen kunnen in principe al vanaf 2,5 al los leren fietsen. Vaak is de moeilijkheid om een dusdanig klein fietsje te vinden waar ze ook makkelijk op en af kunnen stappen... Maar de kenners zeggen wel dat als kindjes goed op de loopfiets kunnen, je ze daarna meteen op een fiets moet zetten zonder zijwieltjes. Mits ze natuurlijk het concept trappen al doorhebben, bijvoorbeeld op een driewieler. Gewoon straks een keer proberen, maar leuk dat hij dit al zo goed kan. En ach, uiteindelijk fietsen ze vanzelf allemaal los. Tirza vind haar loopfiets maar matig. Driewieler is favoriet!

Oh, de kleine man is weer wakker. Ga hem even knuffelen.
Loos alarm.

Elza> Wat kun jij snel beslissen zeg! Nou ja, je kunt het maar weten. Met wie ben je gaan passen? Toch niet met man toch?

Kos> Ziek? Balen! Inderdaad lastig te combineren met peuter. Straks als man thuis is meteen in bed gaan liggen hoor. Zou heel vervelend zijn als je straks ziek moet bevallen. Dus lekker uitzieken!! Grappig trouwens dat Em ook zo'n zacht ei is. Lijkt me soms wel lastig, qua benadering. Of valt dat wel mee? Tirza lijkt ontzettend op mij, ook qua gedrag. Dus daar kan ik me véél beter in verplaatsen.
Elza, je had gelijk hoor, ik ben dit jaar 2x (eigenlijk 3x) op zomervakantie geweest. En tussen de vakantie in Oostenrijk en deze zat maar 3 weken of zo... (hoe bedoel je decadent )

Sanne, die laarsjes zijn LEUK! Van het weekend was ik even in Batavia stad (bootcamp gaat verder en ik moest echt een nieuwe broek hebben aangezien die andere tot net onder mijn klapkuiten kwam nadat hij perongeluk in de droger terecht was gekomen) en daar hadden ze ook zulke leuke laarsjes... ik had Eline niet mee, anders had ik zeker met een paar terug gekomen!!! Ik heb begin dit jaar trouwens op goed geluk zilveren shoesme laarsjes gekocht in de uitverkoop en die past ze nu ook!

Kos arme jij dat je nou dat ziek zijn weer hebt overgenomen van manlief.... Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken. Getsiederrie hoogzwanger, ziek zijn en een peuter die om je heen hangt lijkt me geen ideale combie.

Apeneheul hebben wij van de zomer een abbonement op genomen. Best grappig het is alleen voor ons toch net even te ver om op woensdag bij voorbeeld even tussendoor te gaan. Maar Eline vermaakt zich er wel altijd (vooral in de draaimolen die helemaal aan het eind staat )

Sanne, ik kan je geen tips geven over wat normaal is bij middag slaapjes. Eline is en blijft nog steeds een monster wat dat betreft. Soms slaapt ze 3 uur en gister heeft ze niet geslapen terwijl ze kapot moe was. Zij redt het dus niet gezellig tot acht uur en lag er gister dan ook voor zevenen in. Slapen op vakantie wil ik het helemaal niet over hebben
Heb trouwens vandaag een fietsje voor Tirza gescoord, nu we het toch over fietsen hebben. Mijn baas ging er een voor zijn zoontje regelen (iets ouder dan Tirza), en heeft er meteen maar een voor mij gescoord. Van een of ander hip fietsenmerk. Mooi geel, dan kan Chris er straks ook nog op.

Om opgetrokken wenkbrauwen te voorkomen; mijn baas werkt nauw samen met allerlei partijen in de fietsenbranche.
Julia> Welkom terug jij!! Jammer, dat de draak nog steeds maar matig slaapt. Maar wel fijn dat jullie het leuk gehad hebben op vakantie! Ben je vandaag nog vrij? Of zit je cold turkey alweer te werken? Leuk dat je er weer bent in ieder geval!

(nog steeds geen spoor van Bobbie?!)
hahahah ik zit hier model te zijn voor dochterlief die de camera van mijn iphone heeft ontdekt. Ik wordt ook echt tot lachen en zwaaien gemaand! Ben benieuwd hoe ze zijn geworden.

Gek he dat we zo lang niks van Bobie hebben gehoord. hebben we geen mobiel nr?

Fien, hey dank je wel!

RR hey dat is een handige baas! goed geregeld, ben benieuwd wat ze er van vindt. De wishbone staat hier gewoon buiten te verweren.had het allang weer in de garage moeten zetten, zonde.,,,,

Ben niet met as man gaan passen hoor, met een NL vriendinnetje die zelf ook heeeeeel graag wil trouwen ;) Maar man heeft wel de jurk op een plaatje gezien en vond het schitterend, dus zit goed. Er was een vergelijkbare jurk, minder mooie stof en iets minder mooie pasvorm maar ook heel mooi hoor voor echt heel veel geld minder.. verdorie.. neig om dan die goedkopere te nemen, maar je wilt toch voor je trouwen echt helemaal super mooi zijn? Wat zouden jullie doen?

Middagslaapje, tja hier ook geen pijl op te trekken. Omdat het zo'n lekker weer is deed ik haar later in bed, half 3. Eerst protest maar onderweg naar boven zei ze dat ze moe was en wilde slapen. Uur later weer klaarwakker en ik heb geen idee of ze tussendoor wel heeft geslapen. Morgen slaapt ze ook niet (KDV) en ik merk dat ze daar steeds beter tegen kan. Maar ja, woensdag vliegen we, slaapt ze ook niet en verder een druk programma. Moeten echt veel mensen bezoeken, bleh heb het gevoel dat we alleen maar moeten racen (bedoel jullie niet hoor!)

Sanne, ik vind ze ook leuk de allstars. De laarsjes voor Joy die ik bij Clarks heb gekocht zijn ook suede, goed inspuiten scheelt een boel hoor.
Zo er is echt goed geschreven...nog een klein uurtje en dan is man thuis..tja idd soms is het best zwaar zo zonder man. maar er zijn er hier meer die het vaak alleen moeten doen.

Ga ook niet koken heb ik bedacht, hij soep,. emily gehaktballetjes met past, en ik een soort mac`n cheese met bloemkool van gisteren.

Over koken gesproken, mijn vriezer zit vol hoor..heb inmiddels 4xbami 4 chili , 4x kippensoep en 4 pastasaus gemaakt en ingevroren, zo kan ik de eerste paar weken doorkomen met dit eten en dan wat afhaal er tussen door en een keer brood. hoef ik niet te koken!

RR: ach een echt moeders kindje die Chris wel vervelend, vast ee nfase. Ben zelf ook een iets pittiger typ dan Em, hoop dat ze dus nog wat karakter krijgt. vooral het niet doorzetten van dingen vind ik rete-irritant. ik benader haar niet anders, merk wel dat ze met spelen last heeft, em trekt daarom op het kdv meestal haar eigen plan! Fiets, fijn dat je het zo kan regelen. Hier word fiets meer gebruikt dan loopfiets..

Sanne; je hebt nu toch ook leuke laarzen zonder stiek en ritsen?

Er is een site waar je die kan bestellen...ik zal het eens opsnorren! Allstars, ben nog niet overtuigd...man ook niet...maar ja eerst een winterjas...trouwens hier wordmomenteel slecht geslapen, kleine twee uurtjes...maar goed, kan dus weer omdraaien

Elza; ohhhh nu al een jurk, wauw...heb best wel wat uitgegeven aan mijn jurk, op de dag totaal geen spijt...(vooral mijn sluier liep nogal in de cijfers...:)) moet nu bekennen dat ik het wel achteraf veel geld vond. bezuinigen, op zoiets...tja nee ik zou het niet doen. Man had een heel speciaal soort pak, wat hij ook nooit meer aan kan, die hoor ik er ook nooit over.

Die joy, haha! (krijgt zij ook een jurk???)

Julia; apenheul, dat lijkt mij wat ver idd van jullie woonplaats. volgend jaar beter een abo op de lokale speeltuin lekker man drie keer op vakantie, je werkt er toch hard voor???
heb gelijk even gekeken naar RR's jurkje ;) idd leuk en super goed jasje!! geloof dat ik heel enthousiast heb gereageerd op een foto van jou en je man die iemand anders heeft geplaatst hahaha!

Trouwens, een bruiloft buiten... super!
Kos groot gelijk! Je gaat toch niet koken als je beroerd bent. Ik stond dus wel te koken toen ;) vriend was wel thuis inmiddels maar in een call en ja klein meisje met honger. stond te kokhalzen boven die pannen. Gelukkig nam hij het wel over! Kan jouw man niet koken? wet ik een leuke kadootje voor hem

Die jurk.. oh Kos het is de eerste die ik ooit had gepast! Jullie hebben er een plaatje van gezien. Ik wil eigenlijk voor de avond een andere jurk (makkelijker met dansen) maar daar kan ik dan echt niet veel voor uitgeven.

Wat kostte jouw jurk? hahah... kan me voorstellen als je dat hier niet wilt neerzetten trouwens!

Joy krijgt er ook een ja! met bijpassende ballerina schoentjes

Juu, precies! daar werk je nou voor!
hmm elza, moeilijk hoor over die jurk, maar de pasvorm moet wel perfect zijn hoor!! een vriendin van mij zegt altijd als iemand twijfelt over een duurdere aankoop of een net iets duurder jasje of ander kledingstuk: niet nadenken maar gewoon die pas door de gleuf halen!! hahaha dat is hier in het dorp al bijna een spreekwoord geworden!! Gebruik het zelf ook in gedachten bij twijfel en nog geen spijt van gehad!

Kos, lig je al lekker op bed, laat je maar goed vertroetelen!!

Ach die chris toch, het is een fase hoor, ik zeg:lekker van genieten als hij 18 is zal het anders zijn!!

Sanne, Watse vindt het leuk op de peuter, is alleen wat boos en verdrietig als ik wegga maar loopt wel zelf naar het raam om mij uit te zwaaien, dus zo boos en verdrietig is hij ook al niet! En ik vind het HEERLIJK!!!

Bobbie, wel vreemd hoor, ga eens "strunen" op hyves en fb.
Bobbie, heeft alleen hyves voor "ons" genomen, alleen wij zijn ook haar vrienden. Op fb kan ik haar nergens vinden.

Ik stuur haar gewoon een berichtje via hyves, dan krijgt ze dat wel in haar mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven