burn out?
zaterdag 24 september 2011 om 17:36
Ik ben zooo moe. Heb veel stress op het werk en heb midden op de dag het gevoel te kunen slapen. Ik slaap 's nachts wel goed maar sta altijd met hoofdpijn en moe op. Ik word met de dag vermoeider en merk dat mijn lichaam gaat reageren, verbruik meer energie, word duizelig, ga wazig zien.
Iemand tips...?Of herkent iemand dit?
Iemand tips...?Of herkent iemand dit?
zaterdag 24 september 2011 om 17:53
Wat dacht je van een bezoek aan de dokter? Wij stellen hier op het forum geen diagnoses.
Verder kan het zoveel zijn. Deze tijd van het jaar hebben mensen sowieso meer moeite met opstaan nu de dagen korter worden. Als je een verkeerd of oud kussen of verkeerd of oud matras hebt, kun je ook dit soort klachten krijgen. En eet je gezond en sport je genoeg? Juist als je wat meer stress hebt, worden dat soort dingen nog belangrijker.
Verder kan het zoveel zijn. Deze tijd van het jaar hebben mensen sowieso meer moeite met opstaan nu de dagen korter worden. Als je een verkeerd of oud kussen of verkeerd of oud matras hebt, kun je ook dit soort klachten krijgen. En eet je gezond en sport je genoeg? Juist als je wat meer stress hebt, worden dat soort dingen nog belangrijker.
zaterdag 24 september 2011 om 18:32
Een Burn-Out wordt meestal in een erg lange periode van stress (vaal zowel werk als prive) opgebouwd.
Ik zou in ieder geval naar de dokter gaan. Ik zou ook bijhouden wat je eet (en dat ook met de dokter bespreken). Als je stress hebt dan verbruik je meer. Het hoofdpijn hebben, wazig zien en duizelig zijn kunnen daar mee te maken hebben. Energie haal je ook uit voedsel en als dat niet genoeg binnenkomt dan heb je minder energie.
Dus naar de dokter.
Ik zou in ieder geval naar de dokter gaan. Ik zou ook bijhouden wat je eet (en dat ook met de dokter bespreken). Als je stress hebt dan verbruik je meer. Het hoofdpijn hebben, wazig zien en duizelig zijn kunnen daar mee te maken hebben. Energie haal je ook uit voedsel en als dat niet genoeg binnenkomt dan heb je minder energie.
Dus naar de dokter.
donderdag 29 september 2011 om 07:35