3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zaterdag 24 september 2011 om 18:24
Pop en Appel... wat leuk dat het weer zo gezellig was.
Moos, veel plezier in Dort!
Ik heb vanmiddag een groene smoothie gemaakt (met spinazie, kiwi, appel en peer). En hij was me toch zalig!! Elke dag eentje en dan wordt ik 112 jaar oud (zeggen ze)
En nu gaan we bij de buurman wijn en ouzo drinken en giros eten.
Moos, veel plezier in Dort!
Ik heb vanmiddag een groene smoothie gemaakt (met spinazie, kiwi, appel en peer). En hij was me toch zalig!! Elke dag eentje en dan wordt ik 112 jaar oud (zeggen ze)
En nu gaan we bij de buurman wijn en ouzo drinken en giros eten.
zaterdag 24 september 2011 om 19:29
Hallo.
Ik ben bek-af, eerst de tuin geveegd en gewied, bruidsluier weer op zijn plaats gehangen en daarna met dochter gewinkeld.
Wij hebben wel een erg uitgebreid winkelcentrum, puf puf, maar goed geslaagd voor dochter en we zijn bepakt en bezakt op de fiets weer naar huis gegaan.
En nu zal ik netjes gaan teruglezen.
Ik ben bek-af, eerst de tuin geveegd en gewied, bruidsluier weer op zijn plaats gehangen en daarna met dochter gewinkeld.
Wij hebben wel een erg uitgebreid winkelcentrum, puf puf, maar goed geslaagd voor dochter en we zijn bepakt en bezakt op de fiets weer naar huis gegaan.
En nu zal ik netjes gaan teruglezen.