Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:40:

[...]

Maar ik laat het wel. Ik ben er toch wel een beetje overheen.Gelukkig maar. Slotje?
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:43:

[...]

Pedoseksualiteit is dat je per definitie geilt op jongere kinderen en de drang hebt om daar aan te zitten op seksueel gebied. Dat is een ziekte. Dat is bij hem niet zo, ik heb namelijk vanaf mijn tiende voetbaltraining van hem gehad en toen was nergens sprake van. Op mijn zestiende zag ik er ook volwassen uit, mensen schatten mij toen al op achttien. Dat van pedo klopt dus sowieso niet, ik was al volwassen qua uiterlijk, alleen met mijn gedrag misschien niet.

Iemand van 21 die een relatie heeft met iemand van 17 is toch ook geen pedo? hij wist dat jij 16 was en hij was jouw trainer. Per definitie geen gelijkwaardige relatie dus!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik gooi 'm nog maar 'ns in, want krijg geen antwoord: heb je wel een SOA test gedaan?
Op je vraag of hij je gebruikt heeft, denk van wel.

Hij had met zijn leeftijd en trainerpositie en

al een relatie hebbende, beter moeten weten,

ondanks de signalen die jij hem gaf.

De overige leiding van het kamp heeft geaccepteerd dat een trainer met een pupil in de tent ligt???

Misten ze hun sterspeler niet?

Dacht dat de meeste clubs tegenwoordig richtlijnen hadden,

oa. nooit één pupil met één leider/trainer laten.

Hoe noem jij het soort relatie dat je met hem had?

Wat jij beschermend noemt, noem ik anders.

Als beschermend naar je toe was geweest,

had hij je met rust gelaten en

wat denk je van een condoom gebruiken.

Heb het idee dat je met je ena laatste alinea goodwill van anderen wil krijgen, van mij krijg je die niet.

Je wist toch dat hij een vriendin had.

Laten zitten zou ik zeggen, snap sowieso al niet wat je in hem ziet,

na wat ik hier over hem lees.

.
quote:chrissiy schreef op 25 september 2011 @ 16:43:

[...]

Gelukkig maar. Slotje?

Toe maar. Echt geholpen heeft dit toch niet, ik kan me alleen maar gaan verdedigen.

Maar ben wel blij dat ik het van me af heb geschreven.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 25 september 2011 @ 16:45:

Ik gooi 'm nog maar 'ns in, want krijg geen antwoord: heb je wel een SOA test gedaan?

Waarom zou ik? Ik heb al twee jaar onveilige seks en als ik een SOA had of wat dan ook had ik dat allang gemerkt.

Dit bedoel ik met negativiteit.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:43:

[...]Op mijn zestiende zag ik er ook volwassen uit, mensen schatten mij toen al op achttien.

Waar het hier om draait is de relatie trainer-pupil. Hij wist, had moeten weten, dat jij 16 was op dat moment. Daarnaast was hij in 'n functie waarin hij de zòrg had over 'n minderjarige. Om maar niet te spreken over de machtsverhouding. Allemaal dingen die het niet zo "fris" maken wat hij deed. Jij was op een leeftijd waarop je dergelijke keuzes niet persé vrijwillig en met kennis van feiten maakt. De rol die hij heeft als trainer, kunnen maken dat jij makkelijker over grenzen bent gegaan die je anders wellicht niet overschreden zou hebben. Gezien zijn positie had hij beter moeten weten en valt het m.i. minstens onder misbruik maken van zijn positie.

Was hij iemand geweest die 'n straat verderop woonde en waar jij verder geen contact mee had via vereniging, school of wat dan ook, dan was het een ander verhaal. Maar HIJ heeft grenzen overschreden. Heel duidelijke, voor iedereen die tegenwoordig met jongeren werkt bekende grenzen.
je verdedigen? De meesten vallen je niet aan hoor, de veroordeling gaat naar je lover. Die had beter moeten weten
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:50:

[...]

Waarom zou ik? Ik heb al twee jaar onveilige seks en als ik een SOA had of wat dan ook had ik dat allang gemerkt.

Dit bedoel ik met negativiteit. negativiteit? Dit is bezorgdheid voor jou! Chlamydia bijv kun je hebben zonder symptomen, maar wel met vérstrekkende gevolgen! Dat wil je toch niet?
Je blijft het voor hem opnemen. Stop daarmee. Je moet echt proberen in te zien hoe slecht jouw trainer bezig is geweest. Hij wist van het grote leeftijdsverschil, hij wist dat jij minderjarig was en hij ruim meerderjarig. Hij wist dat hij als trainer dit niet hoorde te doen omdat er sprake is van machtsmisbruik. Daarnaast had hij gewoon een vriendin, die nu ook nog eens zwanger is.

Jij bent toch zeker meer waard? Kom op!
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:50:

[...]

Dit bedoel ik met negativiteit.

Dit is wat er bedoeld wordt met naïviteit. Er zijn veel SOA die je heel lang, jarenlang, bij je kunt dragen zonder er iets van te weten of te merken. Maar je hèbt 't wel, sommigen kunnen schade aanrichten zonder dat je 't merkt (onvruchtbaarheid bijvoorbeeld) en je kunt 't doorgeven aan anderen waar je onbeschermd sexueel contact mee hebt.

Laat je alsjeblieft testen. Kleine moeite, veel nachtrust.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:48:

Maar ben wel blij dat ik het van me af heb geschreven.Volgens mij is dát niet zo zeer het probleem, alswel dat je hém hier verdedigt. Waarom eigenlijk?
quote:idalee schreef op 25 september 2011 @ 16:38:

[...]

he je smiley is fout, ene oog is veel groter dan de andere
quote:rosanna08 schreef op 25 september 2011 @ 16:52:

[...]

negativiteit? Dit is bezorgdheid voor jou! Chlamydia bijv kun je hebben zonder symptomen, maar wel met vérstrekkende gevolgen! Dat wil je toch niet? Dat heb ik sowieso niet, dat is iets wat ik met 100% overtuiging kan zeggen. Maar waarom typ jij blauw? Ben je hier moderator ofzo?
Je opmerking over het niet hebben van een SOA (omdat je het dan wel gemerkt zou hebben) bewijst maar weer eens dat opleidingsniveau niet altijd samen gaat met slim zijn.

Want dan zou je weten dat er SOA's zijn waar je niks van kan merken, maar wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben zoals onvruchtbaarheid.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:55:

[...]

Dat heb ik sowieso niet, dat is iets wat ik met 100% overtuiging kan zeggen. Maar waarom typ jij blauw? Ben je hier moderator ofzo?Je kunt je kleur aanpassen, slimpie.
Ikbenlief, ik vraag me af wat je zo leuk aan hem vond/vindt?
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:55:

[...]

Dat heb ik sowieso niet, dat is iets wat ik met 100% overtuiging kan zeggen. Maar waarom typ jij blauw? Ben je hier moderator ofzo?Fuck, wat ben jij dom.
Sorry voor mijn gevloek.
quote:Erwt schreef op 25 september 2011 @ 16:55:

[...]

Volgens mij is dát niet zo zeer het probleem, alswel dat je hém hier verdedigt. Waarom eigenlijk?

Ik verdedig niemand maar dat hij wordt uitgemaakt voor pedofiel vind ik wel erg overdreven. Geloof mij maar dat de meeste trainers/gymleraren/leraren, of die nou twintig of vijftig zijn naar minderjarige meiden (16, 17, 18) bekijken op een manier van lust. Dat is wel natuurlijk.

Ik zie wel dat het feitelijk fout is wat hij heeft gedaan. Sowieso. Neemt niet weg dat ik zelf toestemming heb gegeven.
quote:Beauke schreef op 25 september 2011 @ 16:57:

[...]

Fuck, wat ben jij dom.Ja, vandaar dat ik cum laude ben geslaagd voor mijn VWO examen.
Vind dat je te ver gaat Beauke... zou je post even editen als ik jou was.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 17:00:

[...]

Ja, vandaar dat ik cum laude ben geslaagd voor mijn VWO examen.Nou, we zijn allemaal onder de indruk!!
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:58:

[...]

Ik verdedig niemand maar dat hij wordt uitgemaakt voor pedofiel vind ik wel erg overdreven. Geloof mij maar dat de meeste trainers/gymleraren/leraren, of die nou twintig of vijftig zijn naar minderjarige meiden (16, 17, 18) bekijken op een manier van lust. Dat is wel natuurlijk.

Ik zie wel dat het feitelijk fout is wat hij heeft gedaan. Sowieso. Neemt niet weg dat ik zelf toestemming heb gegeven.Als jij er zo kijkt, zou het interessant zijn om eens nader te gaan lezen wat pedoseksualiteit inhoudt en waarom het in feite niet eens ter zake doet dat jij zelf toestemming hebt gegeven. Jouw idee van wat het inhoudt, klopt namelijk niet. Juist omdat je minderjarig was, kon je niet overzien wat een relatie inhoudt. Overigens zag ik je eerder schrijven dat een pedofiel sowieso geilt op kinderen. Dit is niet juist. Sommige pedofielen wel, andere pedoseksuele kiezen simpelweg het 'gemakkelijkste slachtoffer' en dat is vaak een kind. Dat is vaak een meer anti-sociaal iemand. Iemand die er bijvoorbeeld ook niet van wakker zou liggen om vreemd te gaan. Of iemand die zelf wél van twee walletjes eet, maar wel in de gaten houdt of zijn 'vriendin' niet met andere jongens smst....
Dan ben ik maar negatief.

Het is mijn probleem niet dat als jij over een jaar of wat aan kinderen gaat denken, en dat dan blijkt dat het niet kan vanwege een SOA waarvan je dus niks merkt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven