Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 16:55:

[...]

Dat heb ik sowieso niet, dat is iets wat ik met 100% overtuiging kan zeggen. Maar waarom typ jij blauw? Ben je hier moderator ofzo? en hoe weet je dat zo heel erg zeker? Je bent geen arts en je hebt geen test gedaan.

En nee, ik ben geen moderator hier, ik vind zwarte lettertjes een beetje saai
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Erwt schreef op 25 september 2011 @ 16:57:

Ikbenlief, ik vraag me af wat je zo leuk aan hem vond/vindt?Omdat hij dezelfde humor had, dat sowieso. En we konden goed praten (leuke discussies ook). En hij was super lief. En qua uiterlijk is hij precies mijn type. Heel mooi gespierd en gebruind en hij lijkt op Winston Gerschtanowitz (de jongere versie) en ik val altijd een beetje op dat soort types.
Chlamydia geeft geen klachten, je merkt er niks van. Maar om dan vol te houden dat je zeker weet dat je dat toch niet hebt, ja, dan ben je in mijn ogen dom.
psssst Erwtje, ze was minderjarig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je leunt nogal op je vermogen goed te kunnen leren maar dat is totaal niet relevant in deze situatie.
quote:rosanna08 schreef op 25 september 2011 @ 17:03:

psssst Erwtje, ze was minderjarig Foutje . Dank u
quote:Erwt schreef op 25 september 2011 @ 17:01:

[...]

Als jij er zo kijkt, zou het interessant zijn om eens nader te gaan lezen wat pedoseksualiteit inhoudt en waarom het in feite niet eens ter zake doet dat jij zelf toestemming hebt gegeven. Jouw idee van wat het inhoudt, klopt namelijk niet. Juist omdat je minderjarig was, kon je niet overzien wat een relatie inhoudt. Overigens zag ik je eerder schrijven dat een pedofiel sowieso geilt op kinderen. Dit is niet juist. Sommige pedofielen wel, andere pedoseksuele kiezen simpelweg het 'gemakkelijkste slachtoffer' en dat is vaak een kind. Dat is vaak een meer anti-sociaal iemand. Iemand die er bijvoorbeeld ook niet van wakker zou liggen om vreemd te gaan. Of iemand die zelf wél van twee walletjes eet, maar wel in de gaten houdt of zijn 'vriendin' niet met andere jongens smst....Maar serieus; iemand van 25 die met iemand van 16 gaat, is hij per definitie een pedofiel volgens jou?
quote:Ksenija schreef op 25 september 2011 @ 16:55:

[...]

er is echt iets mis met jouw smileys hoor, bij deze staan de ogen niet stil
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 17:06:

[...]

Maar serieus; iemand van 25 die met iemand van 16 gaat, is hij per definitie een pedofiel volgens jou?Als je straks 25 bent en een jongen van 16 ziet, zul je zien hoe raar dat is
Nog los van de hele wel/geen pedo- en wel/niet agressief-discussie: blijft hoe dan ook overeind staan dat hij vreemdgaat en dat bewust onveilige sex heeft. Deze beide punten staan voor mij gelijk aan een ongelofelijk gebrek aan respect voor jou en voor zijn vriendin. En wat ik hier ook al eerder las: heb niet de illusie dat jullie de enige 2 zijn waar hij hem inhangt. Wat een waardeloze vader gaat dit worden zeg... holy crap.....
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 17:06:

[...]

Maar serieus; iemand van 25 die met iemand van 16 gaat, is hij per definitie een pedofiel volgens jou?Waarom blijf je hier zo op hameren? Het is geen gezonde relatie. En al helemaal niet als de 25-jarige man ook nog haar trainer is en al een vriendin thuis heeft zitten.
Een kennis van mij heeft een soa opgelopen door haar ex! Ze wist niet dat hij vreemd ging! Na haar trouwen probeerde ze een kindje te krijgen, echter door een verwaarloosde soa kan ze niet zwanger raken

Zij heeft nooit gemerkt dat ze een soa had!

Dus zou je zeker laten testen want je kan goed een soa hebben zonder dit te merken
quote:limelight schreef op 25 september 2011 @ 16:47:

Op je vraag of hij je gebruikt heeft, denk van wel.

Hij had met zijn leeftijd en trainerpositie en

al een relatie hebbende, beter moeten weten,

ondanks de signalen die jij hem gaf.

De overige leiding van het kamp heeft geaccepteerd dat een trainer met een pupil in de tent ligt???

Misten ze hun sterspeler niet?

Dacht dat de meeste clubs tegenwoordig richtlijnen hadden,

oa. nooit één pupil met één leider/trainer laten.

Hoe noem jij het soort relatie dat je met hem had?

Wat jij beschermend noemt, noem ik anders.

Als beschermend naar je toe was geweest,

had hij je met rust gelaten en

wat denk je van een condoom gebruiken.

Heb het idee dat je met je ena laatste alinea goodwill van anderen wil krijgen, van mij krijg je die niet.

Je wist toch dat hij een vriendin had.

Laten zitten zou ik zeggen, snap sowieso al niet wat je in hem ziet,

na wat ik hier over hem lees.

.

Hmm. Ze waren gewoon aan het oefenen, geen echte wedstrijd. Verder wist niemand dat we samen in de tent lagen, anders lagen we er ook niet in.

De relatie die ik met hem had? Weet ik eigenlijk niet hoe ik dat kan noemen. Een echte relatie was het natuurlijk niet, al voelde hij wel als mijn vriendje, hoe raar dat ook klinkt.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 17:00:

[...]

Ja, vandaar dat ik cum laude ben geslaagd voor mijn VWO examen.*mompelt iets van 'Britt van Echte Meisjes In de Jungle heeft ook haar HAVO diploma, maar wist niet eens wat 'you're the best'.. betekende*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 september 2011 @ 17:11:

[...]

*mompelt iets van 'Britt van Echte Meisjes In de Jungle heeft ook haar HAVO diploma, maar wist niet eens wat 'you're the best'.. betekende*Zit een groot verschil tussen havo en vwo en Britt is een actrice denk ik.
quote:idalee schreef op 25 september 2011 @ 17:07:

[...]

er is echt iets mis met jouw smileys hoor, bij deze staan de ogen niet stil

Er is iets mis met jou

Laat je me nu met rust??
quote:Chiquita24 schreef op 25 september 2011 @ 17:10:

Een kennis van mij heeft een soa opgelopen door haar ex! Ze wist niet dat hij vreemd ging! Na haar trouwen probeerde ze een kindje te krijgen, echter door een verwaarloosde soa kan ze niet zwanger raken

Zij heeft nooit gemerkt dat ze een soa had!

Dus zou je zeker laten testen want je kan goed een soa hebben zonder dit te merkenDat is erg voor haar.
quote:ikbenlief schreef op 25 september 2011 @ 17:10:

[...]

Hmm. Ze waren gewoon aan het oefenen, geen echte wedstrijd. Verder wist niemand dat we samen in de tent lagen, anders lagen we er ook niet in.

De relatie die ik met hem had? Weet ik eigenlijk niet hoe ik dat kan noemen. Een echte relatie was het natuurlijk niet, al voelde hij wel als mijn vriendje, hoe raar dat ook klinkt.Maar jullie konden in het openbaar niets met elkaar delen. Geen kus, geen aanraking, niets waaruit zou blijken dat er meer tussen jullie was. Als dat NIET kan, heb je GEEN serieuze liefdesrelatie met elkaar...
Wat zegt jouw moeder hiervan, offe heb je het haar niet verteld?
quote:galadriel schreef op 25 september 2011 @ 17:16:

Wat zegt jouw moeder hiervan, offe heb je het haar niet verteld?Nee, dit ga ik sowieso nooit vertellen want dan weet ik wat haar reactie is aangezien ze zelf psycholoog is.
quote:baby_ernie80 schreef op 25 september 2011 @ 17:15:

[...]

Maar jullie konden in het openbaar niets met elkaar delen. Geen kus, geen aanraking, niets waaruit zou blijken dat er meer tussen jullie was. Als dat NIET kan, heb je GEEN serieuze liefdesrelatie met elkaar...Dat is niet waar.
quote:Ksenija schreef op 25 september 2011 @ 17:14:

[...]

Er is iets mis met jou

Laat je me nu met rust??Ik denk dat het je toetsenbord is, de vraagteken-toets is blijven hangen want er staan nu 2 vraagtekens in je bericht! Geen verkeerde bedoelingen hoor, ik dacht ik zeg het even zodat je weet dat je toetsenbord stuk is.
quote:Ksenija schreef op 25 september 2011 @ 17:14:

[...]

Er is iets mis met jou

Laat je me nu met rust??
TO Je hebt je 3 jaar laten gebruiken terwijl je van zijn vriendin afwist.

Nu maakt hij definitief de keus voor zijn vriendin en dat kon je al die tijd weten.

Wat wil je nou? Hem iets kwalijk nemen terwijl jij willens en wetens ZIJN vriendin hebt beflikkerd?

Lik je wonden en leer er van.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
een trainer hoort geen 'relatie' te beginnen met een 16 jarige pupil. dat is gewoon strafbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven