Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zaterdag 24 september 2011 om 22:38
Ik ben ook terug van een lekker zonnig dagje!
Gelfje, als je jezelf voorbij rent (en dat doe je als je gaat hyperventileren) dan moet je 1. alleen dingen doen die je leuk vindt en 2. alleen dingen doen die echt moeten. Wat dacht je (en wat dacht je portemonnee) van een hele fijne huishoudster voor die huishoudelijke klussen?
Gelfje, als je jezelf voorbij rent (en dat doe je als je gaat hyperventileren) dan moet je 1. alleen dingen doen die je leuk vindt en 2. alleen dingen doen die echt moeten. Wat dacht je (en wat dacht je portemonnee) van een hele fijne huishoudster voor die huishoudelijke klussen?
zondag 25 september 2011 om 18:38
Vanmiddag nog een rondje gevaren over de singels.Wat is dat ontspannen..heerlijk!
En omdat Uk omvalt van de slaap,zijn vriend en vrienden nu eten halen bij de Griek,eten we het in eigen tuin op
Gold,was/is dit je laatste werkdag al?
Zoeb,ondertussen al veilig thuis?Kwam jij morgen nu ook deze kant op voor Mamz?
En omdat Uk omvalt van de slaap,zijn vriend en vrienden nu eten halen bij de Griek,eten we het in eigen tuin op
Gold,was/is dit je laatste werkdag al?
Zoeb,ondertussen al veilig thuis?Kwam jij morgen nu ook deze kant op voor Mamz?
maandag 26 september 2011 om 09:56
Morning..
Hebben jullie het leuk gehad zaterdag? Vast wel!! Vond en vind het jammer dat ik er niet was, had Mamz ook wel even 'live' willen knuffelen en sterkte wensen voor vandaag. Maar goed.. het was gewoon echt ff niet slim om er ook nog een meet tussen te proberen te prakken.
Zoeb, jouw tip is een hele goeie, ik heb em ook uitgevoerd maar alleen een beetje verkeerd Ik heb studeren afgewisseld met pauzes waarin ik huishoudelijke dingen deed, niet forummen of iets anders relaxends dus en da's geloof ik toch niet de manier. Ben heel blij dat ik tegenwoordig wat meer gedaan krijg maar dit is misschien overdreven.
Gisteren was wel een heerlijke dag, lekker langs het strand gelopen met de voetjes in het water. IJsje gegeten en later heerlijk buiten gegeten. Echt superfijn. Dussss, dat dan weer wel!
Nu weer aan t werk.
Mamz, toch weer heel veel sterkte straks. En voor de rest: jullie zijn kanjers dat jullie er zijn om Mamz te steunen!!!
Hebben jullie het leuk gehad zaterdag? Vast wel!! Vond en vind het jammer dat ik er niet was, had Mamz ook wel even 'live' willen knuffelen en sterkte wensen voor vandaag. Maar goed.. het was gewoon echt ff niet slim om er ook nog een meet tussen te proberen te prakken.
Zoeb, jouw tip is een hele goeie, ik heb em ook uitgevoerd maar alleen een beetje verkeerd Ik heb studeren afgewisseld met pauzes waarin ik huishoudelijke dingen deed, niet forummen of iets anders relaxends dus en da's geloof ik toch niet de manier. Ben heel blij dat ik tegenwoordig wat meer gedaan krijg maar dit is misschien overdreven.
Gisteren was wel een heerlijke dag, lekker langs het strand gelopen met de voetjes in het water. IJsje gegeten en later heerlijk buiten gegeten. Echt superfijn. Dussss, dat dan weer wel!
Nu weer aan t werk.
Mamz, toch weer heel veel sterkte straks. En voor de rest: jullie zijn kanjers dat jullie er zijn om Mamz te steunen!!!
maandag 26 september 2011 om 12:28
He bah Gold je laatste werkdag. Sterkte meis. Het afscheid van je collega's lijkt me heel naar.
Mamzie voor jou ook een stevige knuffel. Weer een hoodstuk afgesloten. Nu kunnen jij en je leuke mannekes dit op een of andere manier in jullie leventje laten integreren.
Wat een leuke spontane jochies zijn het. Had bijna hun namen hier neergezet.
Met je jongste heb ik even fijn kunnen praten. Ik zal hier maar niet neerzetten wat hij allemaal hedft verteld maar ik heb opeens heel veel meer en heel diep respect voor hoe je het allemaal doet. En wat een leuke pleegouders zeg. Schatten van mensen.
Dikke stevige voor jullie allemaal.
Mamzie voor jou ook een stevige knuffel. Weer een hoodstuk afgesloten. Nu kunnen jij en je leuke mannekes dit op een of andere manier in jullie leventje laten integreren.
Wat een leuke spontane jochies zijn het. Had bijna hun namen hier neergezet.
Met je jongste heb ik even fijn kunnen praten. Ik zal hier maar niet neerzetten wat hij allemaal hedft verteld maar ik heb opeens heel veel meer en heel diep respect voor hoe je het allemaal doet. En wat een leuke pleegouders zeg. Schatten van mensen.
Dikke stevige voor jullie allemaal.
maandag 26 september 2011 om 14:30
Zo,ik zit ook even...
Gold,sterkte vandaag!Zo'n laatste dag en dan afscheid nemen van je collega's is niet niks!
Mamz,ik hoop dat je je gesteund voelde door onze aanwezigheid.
Je hebt iig gezorgd voor een mooi plekje voor hem!
Zoeb,voor mij is zoiets vanzelfsprekend hoor!Maar toch,heel graag gedaan.
Gold,sterkte vandaag!Zo'n laatste dag en dan afscheid nemen van je collega's is niet niks!
Mamz,ik hoop dat je je gesteund voelde door onze aanwezigheid.
Je hebt iig gezorgd voor een mooi plekje voor hem!
Zoeb,voor mij is zoiets vanzelfsprekend hoor!Maar toch,heel graag gedaan.
maandag 26 september 2011 om 15:54
Ik mag dit vast melden van Fussie
Als we een datum hebben voor de meet en als Fussie kan,komt ze graag mee!Leuk he!
Maar we mogen ook daar op kraamvisite (Skip loopt al)
Nu schoonloeder halen en eten maken.Ik zal wel commentaar krijgen want ik doe lekker makkelijk vandaag.Wraps en vullen mag ze zelf doen.:-d
Als we een datum hebben voor de meet en als Fussie kan,komt ze graag mee!Leuk he!
Maar we mogen ook daar op kraamvisite (Skip loopt al)
Nu schoonloeder halen en eten maken.Ik zal wel commentaar krijgen want ik doe lekker makkelijk vandaag.Wraps en vullen mag ze zelf doen.:-d
maandag 26 september 2011 om 15:59
Het was ook echt leuk om Fus weer eens te zien.
En ook weer meteen als vanouds gezellig. En inderdaad Skippy loopt al dus die doet de deur voor ons open want dat vind hij leuk.
Eigenlijk moesten we ons schamen dat we nog niet bij Fus zijn geweest, maar dit is natuurlijk ook wel apart.
Ik maak maar eens een lijstje want ik ben zo lui als wat.
Keuken opruimen
Kamer stoffen en zuigen.
Was ophangen.
Dweilen
w.c een beurt geven.
Als ik dit klaar heb ben ik al tevreden.
En ook weer meteen als vanouds gezellig. En inderdaad Skippy loopt al dus die doet de deur voor ons open want dat vind hij leuk.
Eigenlijk moesten we ons schamen dat we nog niet bij Fus zijn geweest, maar dit is natuurlijk ook wel apart.
Ik maak maar eens een lijstje want ik ben zo lui als wat.
Keuken opruimen
Kamer stoffen en zuigen.
Was ophangen.
Dweilen
w.c een beurt geven.
Als ik dit klaar heb ben ik al tevreden.
maandag 26 september 2011 om 20:10
Meiden, ook hier: hartstikke fijn dat jullie er waren! En Kitty, heb ik goed laten zien dat ik slecht ben in gezichten Ik wist niet dat je zou komen maar vond het wel heel fijn. Heb gewoon geen kans gehad om verdrietig te worden en vond het een heel mooi afscheid voor die lieve en lastige ex van me.
Ben nu op en ga dus vroeg te bedde. Oudste heeft kennelijk buikgriep, ben nog even met hem bij de dokter geweest maar die kan niets engs vinden.
Truste
Ben nu op en ga dus vroeg te bedde. Oudste heeft kennelijk buikgriep, ben nog even met hem bij de dokter geweest maar die kan niets engs vinden.
Truste