stoomreiniger
maandag 26 september 2011 om 12:42
Wie kan mij wat vertellen over zijn/haar ervaringen met een stoomreiniger. Via marktplaats heb ik een nieuwe stoomreiniger gekocht, maar niet erg nagedacht, want dit mag dus niet op laminaat. Vraag is nu of ik hem weer ga verkopen of dat dit handig is om de tegels in mijn badkamer en wc mee schoon te maken of mijn ramen? Iemand die dit met een stoomreiniger doet?
maandag 26 september 2011 om 13:05
maandag 26 september 2011 om 13:13
maandag 26 september 2011 om 13:40
maandag 26 september 2011 om 14:37
quote:Schmoepie schreef op 26 september 2011 @ 13:40:
Je hebt 't ding nu toch in huis. Probeer het en wie weet wat voor wereld er voor je open gaat.
Snap wel dat een gebruikte stoomreiniger misschien lastiger te verkopen is dan 'n nieuwe, maar dan ben je wel een ervaring rijker (en misschien een illusie armer)
Dat is idd de reden van mijn vraag naar ervaringen. Een helemaal nieuwe verkoopt beter dan een paar keer gebruikte.
@ Marianne. Waarom geen dubbel glas reinigen ermee? Ik heb overal dubbel glas.
Je hebt 't ding nu toch in huis. Probeer het en wie weet wat voor wereld er voor je open gaat.
Snap wel dat een gebruikte stoomreiniger misschien lastiger te verkopen is dan 'n nieuwe, maar dan ben je wel een ervaring rijker (en misschien een illusie armer)
Dat is idd de reden van mijn vraag naar ervaringen. Een helemaal nieuwe verkoopt beter dan een paar keer gebruikte.
@ Marianne. Waarom geen dubbel glas reinigen ermee? Ik heb overal dubbel glas.