stoomreiniger

26-09-2011 12:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij wat vertellen over zijn/haar ervaringen met een stoomreiniger. Via marktplaats heb ik een nieuwe stoomreiniger gekocht, maar niet erg nagedacht, want dit mag dus niet op laminaat. Vraag is nu of ik hem weer ga verkopen of dat dit handig is om de tegels in mijn badkamer en wc mee schoon te maken of mijn ramen? Iemand die dit met een stoomreiniger doet?
Mijn ouders hebben zo'n ding, idd voor de wc en badkamer. Maar het kan niet op gelakte/gevervde oppelvlakken, dan stoom je de hele bovenlaag er af.

Tis best een grappig ding, maar meer ook niet vind ik.
I love mijn stoonreiniger!

Ik doe er mijn plavuizen mee, maak mijn stoffen meubels schoon, de badkamer en de wc (in de lastige hoekjes!), de bekleding in de auto, de matrassen, vloerbedekking, de oven en de magnetron enz. En dat alles met héél weinig water en zonder schoonmaakmiddel.
Niet op laminaat gebruiken maar voor sanitair en keuken (alleen de harde oppervlakken) is het ideaal, ook voor de ramen maar doe dat vooral NIET als het vriest, liever ook niet op dubbel glas. Even een fiets schoonmaken? Fluitje van een cent.
verba volant, scripta manent.
Hij heeft zijn handigheid bewezen toen ik ging verhuizen. Ik heb er het oude behang mee afgestoomd. Nu zou ik hem kunnen gebruiken voor de vinylvloer, maar vind een emmer tappen en moppen toch een stuk sneller en schoner.
Je hebt 't ding nu toch in huis. Probeer het en wie weet wat voor wereld er voor je open gaat.

Snap wel dat een gebruikte stoomreiniger misschien lastiger te verkopen is dan 'n nieuwe, maar dan ben je wel een ervaring rijker (en misschien een illusie armer)
quote:Schmoepie schreef op 26 september 2011 @ 13:40:

Je hebt 't ding nu toch in huis. Probeer het en wie weet wat voor wereld er voor je open gaat.

Snap wel dat een gebruikte stoomreiniger misschien lastiger te verkopen is dan 'n nieuwe, maar dan ben je wel een ervaring rijker (en misschien een illusie armer)

Dat is idd de reden van mijn vraag naar ervaringen. Een helemaal nieuwe verkoopt beter dan een paar keer gebruikte.

@ Marianne. Waarom geen dubbel glas reinigen ermee? Ik heb overal dubbel glas.
Verder niemand die zo'n ding voor badkamer en ramen gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven