Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Ik ben ook terug van een lekker zonnig dagje!

Gelfje, als je jezelf voorbij rent (en dat doe je als je gaat hyperventileren) dan moet je 1. alleen dingen doen die je leuk vindt en 2. alleen dingen doen die echt moeten. Wat dacht je (en wat dacht je portemonnee) van een hele fijne huishoudster voor die huishoudelijke klussen?
Hoi hoi

Zijn je peren ook veilig thuisgekomen? (kan me geen tas herinneren).
Moggu..

Kitty!

Waren de m&m's weer lekker?
Mogguh

Vandaag:

Boodschappen doen

Zonnen.
Vandaag:

wassen,vouwen en strijken

stofzuigen

wc poetsen

kinderen ophalen

Uk heeft lekker bij mij in bed geslapen,heerlijk om s'ochtends wakker gekust te worden door mijn eigen prins!

(dat het toen half 7 was vergeten we maar even)
Hello and goodbye!

(Slaapplekken heb ik!!!)
Vanmiddag nog een rondje gevaren over de singels.Wat is dat ontspannen..heerlijk!

En omdat Uk omvalt van de slaap,zijn vriend en vrienden nu eten halen bij de Griek,eten we het in eigen tuin op

Gold,was/is dit je laatste werkdag al?

Zoeb,ondertussen al veilig thuis?Kwam jij morgen nu ook deze kant op voor Mamz?
Als alles goed gaat kom ik die kant uit hoor.

Coe ik bel je morgenvroeg nog even.
Coe ik neem om 8.45u de trein.

Nieuws op de BH
Coetje was me voor met bellen. Ik zit dus al in de trein. Ben over een goed half uur daar Kan alleen mobiel niet op de bh.
Mogguh....

Sterkte vandaag Mamzie.

Wat lief van Fuss, Coetje en Zoeb dat ze naar je toe komen om je te steunen.

....

En ik heb vandaag mijn laatste werkdag.

Zie er als een berg tegenop .
Ik heb een kwartier illegaal met korting gereist. Niet aan gedacht dat dit pas om 9 uur in gaat. Een lieve conducteur gaf me alleen een waarschuwing. Geen boete gelukkig. Echt helemaal niet aan gedacht.
Morning..

Hebben jullie het leuk gehad zaterdag? Vast wel!! Vond en vind het jammer dat ik er niet was, had Mamz ook wel even 'live' willen knuffelen en sterkte wensen voor vandaag. Maar goed.. het was gewoon echt ff niet slim om er ook nog een meet tussen te proberen te prakken.

Zoeb, jouw tip is een hele goeie, ik heb em ook uitgevoerd maar alleen een beetje verkeerd Ik heb studeren afgewisseld met pauzes waarin ik huishoudelijke dingen deed, niet forummen of iets anders relaxends dus en da's geloof ik toch niet de manier. Ben heel blij dat ik tegenwoordig wat meer gedaan krijg maar dit is misschien overdreven.

Gisteren was wel een heerlijke dag, lekker langs het strand gelopen met de voetjes in het water. IJsje gegeten en later heerlijk buiten gegeten. Echt superfijn. Dussss, dat dan weer wel!

Nu weer aan t werk.

Mamz, toch weer heel veel sterkte straks. En voor de rest: jullie zijn kanjers dat jullie er zijn om Mamz te steunen!!!
Gold, sterkte vandaag.. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, die laatste werkdag. Moet een raar gevoel zijn
He bah Gold je laatste werkdag. Sterkte meis. Het afscheid van je collega's lijkt me heel naar.

Mamzie voor jou ook een stevige knuffel. Weer een hoodstuk afgesloten. Nu kunnen jij en je leuke mannekes dit op een of andere manier in jullie leventje laten integreren.

Wat een leuke spontane jochies zijn het. Had bijna hun namen hier neergezet.

Met je jongste heb ik even fijn kunnen praten. Ik zal hier maar niet neerzetten wat hij allemaal hedft verteld maar ik heb opeens heel veel meer en heel diep respect voor hoe je het allemaal doet. En wat een leuke pleegouders zeg. Schatten van mensen.

Dikke stevige voor jullie allemaal.
En Coetje natuurlijk een voor het halen en brengen van en naar het station.

Lief dat je dat hebt gedaan.
Zo,ik zit ook even...

Gold,sterkte vandaag!Zo'n laatste dag en dan afscheid nemen van je collega's is niet niks!

Mamz,ik hoop dat je je gesteund voelde door onze aanwezigheid.

Je hebt iig gezorgd voor een mooi plekje voor hem!

Zoeb,voor mij is zoiets vanzelfsprekend hoor!Maar toch,heel graag gedaan.
Ik zou dat ook doen hoor Coe, maar het was ook heel lief. Maar goed, dat ben je ook.

Meteen visite toen ik thuis kwam, die zijn net weg en Jan was thuis en ook weer niet. Later kwam ik erachter dat hij op de motor naar de boot was.
Mamzie een hele dikke voor vandaag, hoop dat jullie het goed hebben kunnen afsluiten.

Gold ook een
Ik mag dit vast melden van Fussie

Als we een datum hebben voor de meet en als Fussie kan,komt ze graag mee!Leuk he!

Maar we mogen ook daar op kraamvisite (Skip loopt al)

Nu schoonloeder halen en eten maken.Ik zal wel commentaar krijgen want ik doe lekker makkelijk vandaag.Wraps en vullen mag ze zelf doen.:-d
Het was ook echt leuk om Fus weer eens te zien.

En ook weer meteen als vanouds gezellig. En inderdaad Skippy loopt al dus die doet de deur voor ons open want dat vind hij leuk.

Eigenlijk moesten we ons schamen dat we nog niet bij Fus zijn geweest, maar dit is natuurlijk ook wel apart.

Ik maak maar eens een lijstje want ik ben zo lui als wat.

Keuken opruimen

Kamer stoffen en zuigen.

Was ophangen.

Dweilen

w.c een beurt geven.

Als ik dit klaar heb ben ik al tevreden.
ah was dat Fussie...
Meiden, ook hier: hartstikke fijn dat jullie er waren! En Kitty, heb ik goed laten zien dat ik slecht ben in gezichten Ik wist niet dat je zou komen maar vond het wel heel fijn. Heb gewoon geen kans gehad om verdrietig te worden en vond het een heel mooi afscheid voor die lieve en lastige ex van me.

Ben nu op en ga dus vroeg te bedde. Oudste heeft kennelijk buikgriep, ben nog even met hem bij de dokter geweest maar die kan niets engs vinden.

Truste
Lekker slapen Mamzie!

Ik kruip er ook vroeg in,had me vanochtend al verslapen

MissM,hoe gaat het met de schoenenjacht?

Gold,afscheid een beetje meegevallen?

Zoeb,succes maar weer morgen...je bent er maar druk mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven