pijn tijdens seks

26-09-2011 23:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik heb een vraagje

ik heb sinds een paar dagen pijn tijdens de seks..

ook gaat hij er slecht in

en mijn vagina jeukt best erg en brand en doet pijn..

weten jullie misschien wat dat kan zijn?
Dat kan meerdere oorzaken hebben. Even naar de huisarts, die kan het je zo vertellen. Het hoeft helemaal niets ergs te zijn, misschien een schimmelinfectie of iets dergelijks, krijg je een capsule en is t zo weer over. T kan natuurlijk ook een soa zijn.
heb wel wat witte korreltjes steeds maar niet extreem veel, is het dan meer een schimmelinfectie?

want ik vind het raar dat het pijn doet..

morgen heb ik al een afspraak bij de huisarts, maar toch maar ik me een beetje zogen
Ik kan me die witte korreltjes herinneren van toen ik schimmelinfecties had. Dat branderige, jeukerige en pijnlijke hoort er ook bij.

Soa is meer met echt veel afscheiding en bultjes en zo...

Vooralsnog geen reden tot serieuze zorgen tenzij je 't onveilig hebt gedaan.

Wel altijd goed om naar de huisarts te gaan voor zekerheid.
Waarschijnlijk gewoon een schimmelinfectie. Dan heb je wat meer afscheiding dan normaal, wat dikker en witter. En jeuk en branderigheid erbij. Maar de huid van je vagina kan dan ook gevoelig en rauw aanvoelen, dus dan doet het zeer als je er met een penis langsschuurt. Maar even naar de dokter voor de zekerheid om soa's uit te sluiten. Sowieso trouwens, want hij/zij kan vaststellen of je een schimmel hebt (meestal niet eens met lichamelijk onderzoek, maar aan de hand van de klachten die je omschrijft) en dan krijg je een creme of een capsule die je inbrengt en dan ben je zo weer van de pijn en jeuk af. Paar dagen niet vrijen ivm kruisbesmetting en dan kan de huid van je vagina herstellen.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven