zara
dinsdag 27 september 2011 om 13:23
Wou laatst iets bestellen op www.zara.com
Kwam ik bij de winkelmand, kun je niet betalen als je rabobank hebt!
Baal hier zo erg van want staan heel veel leuke dingen op!
Klopt het dat je echt niet met rabobank kunt betalen?
En is er geen andere manier?
Kwam ik bij de winkelmand, kun je niet betalen als je rabobank hebt!
Baal hier zo erg van want staan heel veel leuke dingen op!
Klopt het dat je echt niet met rabobank kunt betalen?
En is er geen andere manier?
dinsdag 27 september 2011 om 14:37
in de voorwaarden staat wel hoe je kan betalen:
Betaling is mogelijk door middel van Visa, MasterCard, American Express en PayPal.
Als je toch niet kan betalen omdat je benk er niet tussen staat, of je hebt geen paypal o.i.d Kun je misschien naar de winkel zelf gaan? En als ze daar de artikelen niet hebben. Even het ref.nr van de kleding die ej wil hebben meenemen? misschien kun je dan in de winkel bestellen en daar afrekenen, d.m.v pinnen?
(is maar een idee, hoor, weet niet of het kan/mag.)
Betaling is mogelijk door middel van Visa, MasterCard, American Express en PayPal.
Als je toch niet kan betalen omdat je benk er niet tussen staat, of je hebt geen paypal o.i.d Kun je misschien naar de winkel zelf gaan? En als ze daar de artikelen niet hebben. Even het ref.nr van de kleding die ej wil hebben meenemen? misschien kun je dan in de winkel bestellen en daar afrekenen, d.m.v pinnen?
(is maar een idee, hoor, weet niet of het kan/mag.)
dinsdag 27 september 2011 om 17:26
quote:itsssme schreef op 27 september 2011 @ 16:40:
Volgens mij was het zo dat je eerst moest kiezen, dus koos ik paypal en daarna moest je je bank aan vinken, en rabobank stond daar niet bij.
Erg vreemd, vind dat ze op alle site's elke bank moeten plaatsen.
Vreemd. Heb het net namelijk even voor je getest en als je kiest voor de optie paypal dan wordt je gewoon naar de paypal site geleid. Je hoeft nergens aan te vinken bij welke bank je hoort.
Heb je al een paypal account?
Volgens mij was het zo dat je eerst moest kiezen, dus koos ik paypal en daarna moest je je bank aan vinken, en rabobank stond daar niet bij.
Erg vreemd, vind dat ze op alle site's elke bank moeten plaatsen.
Vreemd. Heb het net namelijk even voor je getest en als je kiest voor de optie paypal dan wordt je gewoon naar de paypal site geleid. Je hoeft nergens aan te vinken bij welke bank je hoort.
Heb je al een paypal account?