The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier uitgestorven......
Je hebt gemist hoe Xallie bijna een date met onze huistuin prediker had. Jammer dat hij ineens zo krenterig is geworden.
Tssss, some girls miss always the fun.

Zoals ik dus, kan mijn achterste niet keren of jullie maken van alles mee.

Voel me net Calimero.
Ja, kinderen zijn hinderen en werken maakt een sociaal leven nagenoeg onmogelijk. Ik heb het veel te druk gehad en te veel oeverloos gezanik aan mijn kop gehad van een blaaskaak. Potjedorie, wat vinden sommige mannen zich toch belangrijk zeg. Heb hem uit de droom geholpen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Goed zo dromen moeten ze alleen 's nachts
Dat zei mijn moeder altijd als ik weer aan het dagdromen was.
Tsss, het is hier echt een spookhuis geworden...

WOEWHAHA!!

Doe niet zo eng, George. Je laat me schrikken.
hoi dames !!

druk hier: bezig met school, huis kopen

financiering is rond, nu nog een voorlopig koopcontract en daar lijken beren op de weg: degene die er nog in woont (erfgenaam) krijgt koudwatervrees en ligt dwars
Haai

Ik moet weer als een razende ervandoor! Afspraken, afspraken...
ik ook, werken
Pom pom pom...

Gefeliciteerd digi, of bijna dan.....

Ik ga maar even de ramen lappen vandaag.

Met mooi weer valt 't extra op hoe vies ze eigenlijk zijn.

Overal plakkerige afdrukken van kinderhandjes.
Een huis kopen in deze tijd.. Het ontbreekt je niet aan lef in elk geval digi

De ramen worden hier gedaan, deels door de glazenwasser en deels door de man des huizes. Ik kan het nuet en heb er een bloedhekel aan (goh zou dat hand in hand gaan).
Gefeliciteerd Digi. Over spoken gesproken, bij ons is flink gespookt. Ik kon niet slapen. Ik ging naar beneden. Eveb later kwam mefsman en de hamster kwam ook even kijken of wat te eten viel.
Haha, ik las het inderdaad mefs. Je was samen met gaia aan het spoken voordat mefsman en hamster meededen.

Ramen lappen is echt onzin. Zolang je nog iets ziet als je naar buiten kijkt is het goed en anders glasgordijnen ervoor. Waarom hebben ze die dingen uitgevonden denken jullie? Ik heb antiek glas erin zitten, da's echt drama. Dat trekt zelfs vuil aan omdat het niet heel glad is. Ik wacht altijd totdat schoonmoeders het op haar heupen krijgt en dan geef ik haar snel een zeem en een emmer water.
Ghegheghe. Op school werd ik uitgelachen omdat ik 7 jaar jonger uitzag. Ik vind het niet meer vervelend als ik de foto's van oude klasgenoten zie, vooral die bloedmooie rijke meid die zo gemeen was
Leuk is dat hè, mefs. Vroeger werd ik ermee gepest dat ik zo jong leek en niet binnen kwam in de meest populaire disco in de stad. Nu lach ik me halfdood als ik die vergane glorie zie.
Heb je al geoefend op zonder een grimas tegen ze te zeggen: "Wat zie je er goed uit! Je bent geen spat veranderd...". Moet je eens doen voor de spiegel.
quote:mrsstanleywalker schreef op 22 september 2011 @ 18:15:

Ik vraag me hetzelfde af als mefs, thekla. Too much to do, too little time to do it in and too little energy to do it all! Ik zou ook wel een gram speed kunnen gebruiken!

En hoe is het met jou, afgezien van de perikelen met Igor?

Was dat die BBQ-lucht die ik rook?

Tja, veelste druk voor de tijd van het jaar. Bijna geen tijd om te forumen maar heel fijn dat ik toch mee mocht verhuizen. Het ziet er weer mooi uit. Mochten er meer uren in een dag kunnen dan houdt ik me aanbevolen. Want tot nog toe zit ik in The Ghost House alleen tegen mezelf te praten (ik denk dat ik maar zo'n sneeuwitje spiegel aan ga schaffen). Dan kan die ook meteen tegen me zeggen dat ik niets veranderd ben en d'r helemaal niet vermoeid uit zie en zo.

Maar nog twee weken en dan ga ik naar Israel en Jordanie. Dus wie mee wil in de koffer mag zich aanmelden.
Wat ga je daar doen? Is dat niet een beetje gevaarlijk enzo? Straks kom ik als Achmed the dead terrorist uit je koffer gekropen.
http://t2.gstatic.com/ima ... HNnCz7Se_eH_h2OPauS0-F1Ig

Alsjeblieft, een sneeuwwitje spiegel voor Thekla.
Ik ga mee!
quote:mrsstanleywalker schreef op 28 september 2011 @ 13:08:

http://t2.gstatic.com/ima ... HNnCz7Se_eH_h2OPauS0-F1Ig

Alsjeblieft, een sneeuwwitje spiegel voor Thekla.Ja ze heeft wel stijl die stiefmoeder van Sneeuwwit. Beter dan dat zoetsappige meisje zelf. En tuurlijk mag je mee Mefs. Ik laat een plekje voor je vrij in mijn koffer.
Mefs, ik vind het een beetje een gevaarlijk reisje. Of ben ik gewoon een watje? Nou ja, met wat toverspreuken en een bezemsteel is het eigenlijk niet zo heel gevaarlijk.

Idalee is meteen bij thuiskomst uit het ziekenhuis onder de negeerknop gefrot door mattie, tot zover de barmhartigheid van onze forumkwezel.
Sneeuwwitje vind ik ook zo'n kwezeltje. Een sprookjeskwezel. Ze wordt de hele tijd gewaarschuwd voor haar stiefmoeder en toch slaat ze elke keer weer het advies in de wind. Hoezo hardleers. Als ze geen zin heeft om de hele dag in huis sokken te stoppen voor dwergen kan ze dat toch ook gewoon zeggen. Nee, die aandachtstrekster moet er elke keer weer 'intrappen'. Ik kan me best voorstellen dat je als stiefmoeder helemaal tot waanzin gedreven wordt door zo'n chickie.
Dit is ook een soort Sneeuwwitje maar dan met een foute vent en ze denkt dat ze zwanger is. Sommige mensen moeten echt aan de prikpil. Ze verknallen niet alleen hun eigen leven maar ook dat van hun toekomstige kind. Ik hoop zo dat ze niet zwanger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven