Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
Hoe duur is zo'n test?

En oja, hij heeft zelf op de universiteit gezeten en heeft mij heel goed geholpen met mijn examenjaar waardoor ik dus met hele hoge cijfers ben geslaagd.
Je bent zijn gedrag nog steeds aan het goedpraten.

Het lijkt erop alsof je wat betreft hem in een soort van ja-maar-stand staat.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 22:51:

Hoe duur is zo'n test?

En oja, hij heeft zelf op de universiteit gezeten en heeft mij heel goed geholpen met mijn examenjaar waardoor ik dus met hele hoge cijfers ben geslaagd.

Gratis.

Ontzettend fijn dat hij je geholpen heeft. Maar dit zorgt er wel voor dat jij niet echt wil inzien dat deze man je op een schandalige manier gebruikt heeft. En zijn machtspositie misbruikt heeft.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 28 september 2011 @ 22:46:

Zeg maar IBL, wat is eigenlijk je doel met je post hier?

Wat wil je eigenlijk wel van ons weten?

Want met de adviezen tot nu toe (hulp zoeken? SOA test?) daar heb je niet veel aan gedaan.Nogmaals. Wat wil je van ons weten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 22:48:

Ik heb toen nooit over een soa nagedacht (ik kende alleen maar aids) en ik was het eigenlijk vergeten dat het zou kunnen. Tot dit topic. En eigenlijk denk ik nog steeds (misschien naief) dat ik niks heb aangezien hij dan het risico heus niet zou nemen als hij met meerdere onveilige seks had. Ook niet tegenover zijn vrouw. En ongeboren kinderen, want je weet dus nooit wat voor soa. Maar ik weet dus haast zeker van niet want hij is echt keurig/netjes (beetje kakker type), aardig, heeft een goede baan enzovoort. Maar ik laat me wel testen voor de zekerheid.

Meisje, iemand is niet aardig omdat ie nette kleren heeft, een kakker is en een goede baan heeft. En aardig....

En trouwens, hij wilde eerst nooit seks met mij, dan kwam het ervan en dan haakte hij altijd af omdat ik veel te jong was (wat hij aangaf) en dan vond hij dat we op moesten houden met het hele afspreken gebeuren. Maar op een gegeven moment kwam het er toch van en toen bleef het doorgaan. Hij kent die fatsoensnormen dus wel. Ik ook. En spijt heeft hij er wel van anders had hij het contact niet verbroken denk ik. Wat ik nog steeds gemeen vind.En dat hele geblabla over dat hij het eigenlijk niet wilde is pure bullshit. Als hij het niet had gewild, had het nooit gebeurd. Dus laat je dat niet aanpraten! Hij wilde het wel, maar jij moest ervan overtuigd zijn dat het echt allemaal buiten zijn macht lag en dat hij zich er echt echt echt niet tegen kon verzetten. Het was ongetwijfeld sterker dan hijzelf. Laat me toch niet lachen zeg.... Bah.
quote:EvyBlissy schreef op 28 september 2011 @ 22:54:

[...]

Nogmaals. Wat wil je van ons weten?Wat jullie ervan vonden en wat ik zou moeten/kunnen doen, dat is wel duidelijk nu.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 22:59:

[...]

Wat jullie ervan vonden en wat ik zou moeten/kunnen doen, dat is wel duidelijk nu.Is het niet ook om hier veilig je verhaal te kunnen doen? Want je hebt een gebroken hart, en je kunt het met niemand in je omgeving delen. Dat moet moeilijk zijn.
Wat ik toch nog even kwijt wilde: in de manier waarop ik dingen hier neerpen, komt het misschien over alsof ik jou af zit te kammen. Dat is niet zo bedoeld. Alleen iedere keer als ik hier lees, word ik gewoon misselijk van die vent waar jij mee omgaat.

Het komt wat hard over, maar ik hoop gewoon dat je ogen open zullen gaan en dat je gaat inzien wat voor vieze vent dit is.....

Wordt wakker meid, echt, wordt wakker....
quote:baby_ernie80 schreef op 28 september 2011 @ 22:55:

[...]

En dat hele geblabla over dat hij het eigenlijk niet wilde is pure bullshit. Als hij het niet had gewild, had het nooit gebeurd. Dus laat je dat niet aanpraten! Hij wilde het wel, maar jij moest ervan overtuigd zijn dat het echt allemaal buiten zijn macht lag en dat hij zich er echt echt echt niet tegen kon verzetten. Het was ongetwijfeld sterker dan hijzelf. Laat me toch niet lachen zeg.... Bah.

Dat is waar maar iedereen vindt hem aardig hoor. Het is een persoon die aardig gevonden wordt door veel mensen (jullie kennen zulke mense toch wel)? Hij is ook echt aardig. Alleen minn moeder mocht hem niet want volgens haar was hij arrogant en te perfect/gelikt ofzo. Maar mijn moeder is een apart geval op dat gebied..

Ik zou niet inzien waarom iemand dat zou spelen. Had hij beter aan een acteer carriere kunnen beginnen. Maar maakt ook niet uit. Ik volg jullie tip op qua soa test.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 23:04:

[...]

Dat is waar maar iedereen vindt hem aardig hoor. Het is een persoon die aardig gevonden wordt door veel mensen (jullie kennen zulke mense toch wel)? Hij is ook echt aardig. Alleen minn moeder mocht hem niet want volgens haar was hij arrogant en te perfect/gelikt ofzo. Maar mijn moeder is een apart geval op dat gebied..

Ik zou niet inzien waarom iemand dat zou spelen. Had hij beter aan een acteer carriere kunnen beginnen. Maar maakt ook niet uit. Ik volg jullie tip op qua soa test.Vraag me af of iedereen hem nog steeds zo aardig zou vinden als ze zouden weten wat hij met jou heeft uitgespookt... En je moeder heeft meer mensenkennis dan jij wenst te zien, wellicht.
quote:baby_ernie80 schreef op 28 september 2011 @ 23:03:

Wat ik toch nog even kwijt wilde: in de manier waarop ik dingen hier neerpen, komt het misschien over alsof ik jou af zit te kammen. Dat is niet zo bedoeld. Alleen iedere keer als ik hier lees, word ik gewoon misselijk van die vent waar jij mee omgaat.

Het komt wat hard over, maar ik hoop gewoon dat je ogen open zullen gaan en dat je gaat inzien wat voor vieze vent dit is.....

Wordt wakker meid, echt, wordt wakker....

100% eens met BE.

Deze argumenten:

Ja, maar hij is zo aardig!

En hij heeft zo'n goeie baan!

En hij helpt met mijn huiswerk!

En hij wilde die seks eigenlijk helemaal niet!

Zijn natuurlijk klinklare onzin. Maar jij bent zo in de ban van deze man dat je het nog niet ziet/wil zien.
Och meisje toch.
Dan vraag ik mij toch echt af waar het dan verkeerd gaat.
quote:EvyBlissy schreef op 28 september 2011 @ 23:01:

[...]

Is het niet ook om hier veilig je verhaal te kunnen doen? Want je hebt een gebroken hart, en je kunt het met niemand in je omgeving delen. Dat moet moeilijk zijn.Ja, dat eerste sowieso. Maar ik heb geen gebroken hart hoor, alleen in het begin zat ik ermee. Ik vind het gewoon serieus gemeen van hem dat hij nu zo doet alsof het niks was tussen ons. Dat is iets wat ik niet helemaal begrijp aangezien hij zoveel dingen heeft gezegd altijd toen we samen waren dat het leek alsof hij me echt leuk vond enz. En de moeite die hij dan deed voor mij. Maar ja.
Je moeder is psycholoog. En al was ze dat niet, dan nog had ze meer mensenkennis dan jij, vermoed ik.

Verder helemaal eens met BE.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 23:04:

[...]

Ik zou niet inzien waarom iemand dat zou spelen. Had hij beter aan een acteer carriere kunnen beginnen. Maar maakt ook niet uit. Ik volg jullie tip op qua soa test.

Hij kan dan wel aardig zijn, hij doet hele foute dingen. En jij praat zijn gedrag goed.

Veel collega's van Robert M., die gezellige crechemedewerker uit Amsterdam vonden hem ook een 'hele aardige gezellige jongen'.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 23:08:

[...]

Ja, dat eerste sowieso. Maar ik heb geen gebroken hart hoor, alleen in het begin zat ik ermee. Ik vind het gewoon serieus gemeen van hem dat hij nu zo doet alsof het niks was tussen ons. Dat is iets wat ik niet helemaal begrijp aangezien hij zoveel dingen heeft gezegd altijd toen we samen waren dat het leek alsof hij me echt leuk vond enz. En de moeite die hij dan deed voor mij. Maar ja.Als hij erkent dat er iets was tussen jullie, draait hij de bak in meis. Dus dat gaat hij nooit doen. Hoop daar ook niet op dus....
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 23:08:

[...]

Ja, dat eerste sowieso. Maar ik heb geen gebroken hart hoor, alleen in het begin zat ik ermee. Ik vind het gewoon serieus gemeen van hem dat hij nu zo doet alsof het niks was tussen ons. Dat is iets wat ik niet helemaal begrijp aangezien hij zoveel dingen heeft gezegd altijd toen we samen waren dat het leek alsof hij me echt leuk vond enz. En de moeite die hij dan deed voor mij. Maar ja.

Anderzijds, als hij contact met jou onderhoudt, loopt hij het risico dat zijn vriendin er lucht van krijgt. En die gaat misschien wel bij hem weg, en dat realiseert hij zich ook.

Daarnaast staat natuurlijk zijn baan en een hoop vriendschappen op het spel als zijn 'relatie' met jou uitkomt.

*Gaat nu echt naar bed. Welterusten!*
quote:baby_ernie80 schreef op 28 september 2011 @ 23:10:

[...]

Als hij erkent dat er iets was tussen jullie, draait hij de bak in meis. Dus dat gaat hij nooit doen. Hoop daar ook niet op dus....Nou, de bak in is een beetje overdreven, maar dan kan hij z'n trainers-carriere wel goodbye zeggen.
quote:Beauke schreef op 28 september 2011 @ 23:15:

[...]

Nou, de bak in is een beetje overdreven, maar dan kan hij z'n trainers-carriere wel goodbye zeggen.De wens was even de vader van de gedachte....
Oh meisje....

Ook nette, kakkerige typs krijgen soa's.

Hij weet toch ook niet 100 % zeker wat jij uitspookte in die tijd... en toch deed hij het ook zonder condoom met zijn vriendin tegelijk als met jou. Hij stelde zijn vriendin dus ook bloot aan risico's. Dus zo netjes is hij niet. Weet jij zeker wat zijn vriendin deed in die tijd? Weet jij 100% zeker dat hij niet nog meer neukertjes had?

En ja hoor, het kan heel goed dat hij die risico's neemt met de zwangerschap en de baby. Hij neemt toch ook het risico zijn baan en zijn vriendin te verliezen door met jou te neuken? Dit is gewoon geen fatsoenlijke man!

En ja, je bent gebruikt. MISbruikt zelfs. Dat hij eerst niet wilde en het er gewoon van kwam, zoals jij schrijft, is heel romantisch als je 16 bent en vol hormonen. Maar een man van toen 25 die nota bene jouw coach was, staat daar heel anders in en moet zichzelf fysiek beter kunnen beheersen dan een puber. Dat begrijp je helaas misschien pas als je zelf straks 25 bent....

Als ik je een tip mag geven, SOAtest laten doen, niet meer boos zijn, leuke dingen gaan doen met vriendinnen

Oh, en ik zou zijn vriendin even een anoniem briefje sturen. Zij verdient het niet om onwetend met zo'n vent te leven en zelfs een kind te krijgen.
Ik zou een vrouw die op het punt staat zijn kind te baren dus niet hier van in gaan lichten.
Ik ook niet. Dat is niet jouw taak.
Nee? Je zou liever een kind krijgen met een man die je denkt te kunnen vertrouwen maar die een 15 jarige heeft liggen ballen zonder condoom?

Apart...
quote:Beauke schreef op 28 september 2011 @ 23:46:

Ik zou een vrouw die op het punt staat zijn kind te baren dus niet hier van in gaan lichten.

Ik heb iets gemist geloof ik.

Zijn vrouw staat op punt van bevallen? Ik vond het hele verhaal al ongeloofwaardig, dit maakt het dan wel zo'n beetje af voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven