Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
Denk dat jouw moeder instinctief aanvoelt dat er iets mis is, maar dat ze merkt dat jij het HAAR niet wilt vertellen.....
Is er ook een bepaald aantal reacties dat je kan neerzetten in een topic?
...verwijderd vanwege persoonlijke aard van het stukje...

Dit is jou niet gebeurd, maar de invloed en druk die ouderen kunnen uitoefenen op kinderen (want ja, je was een kind) is verschrikkelijk groot.

Laat even weten als je dit hebt gelezen, dan haal ik het weer weg.
quote:ikbenlief schreef op 28 september 2011 @ 22:28:

Ik denk niet dat veel mensen dat ook daadwerkelijk laten testen voordat ze zonder condoom gaan. Je hebt meestal wel een idee van hoe iemand is en hoe hij/zij staat t.o. seks. Ik vind het maar denigrerend overkomen om iemand een soa test te laten doen voordat je seks hebt zonder condoom. En hoezo hij neemt het niet zo nauw met fatsoensnormen, je doelt op de leeftijden?

Kijk en dit vind ik nou ontzetten naïef! Toen ik met mijn huidige vriend toe was aan seks heb ik aangekaard een SOA test te doen, omdat we niet weten wat onze ex-partners hebben uitgespookt! Mijn ex bleek vreemd te zijn gegaan (zonder condoom) en daar kwam ik pas later achter (en wij hadden ook onbeschermde seks). Dus niks denigrerend, gewoon verstandig. Tot je 25e is het gratis en je kunt het thuis doen en je krijgt de uitslag per sms.

Of vind je condooms gewoon "niet cool"? Je kunt er nooit nooit nooit vanuit gaan dat 'een ander maar aan zoiets moet denken'. Diegene is niet verantwoordelijk voor jouw lichaam, dat ben jezelf. Wees daar alsjeblieft een beetje zuinig op.

Ik ben maar 4 jaar ouder dan jij, maar voel me nu net en oude oma die iemand een les loopt te lezen. Voor iemand die steeds maar weer roept hoe slim ze is vind ik dat gewoon behoorlijk dom.
Ik heb het gelezen. Ik woon trouwens ook in die omgeving.. Maar wat jou is overkomen is veel erger en ook veel anders aangezien ik erin mee ging. Het is niet te vergelijken.

Waarom verwijder je het eigenlijk weer?
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 13:07:

[...]

Kijk, dat was het niet want daar was geen reden toe. We hadden geen ruzie of wat dan ook. Of het is slechte humor of het is rare/zieke gedachten.

Als iemand ook maar'één keer zo'n dergelijke grap maakt schop ik diegene de deur uit. Daar ga je gewoon geen grappen over maken. Overdreven of niet, maar iemand die zulke grappen maakt over geweld, dat zou niet mijn type zijn.

Heb je zelf nooit het gevoel gehad dat je grenzen overschreden zijn? Weet je uberhaupt je eigen grenzen?
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 17:12:

Is er ook een bepaald aantal reacties dat je kan neerzetten in een topic?Iets van 2000 of 3000 dacht ik, dus je hebt nog even te gaan. Enne, je profielfoto: ben jij dat zelf? Zo ja, dan zou ik die maar aanpassen, want anders ben je heel erg makkelijk ter herkennen....
Ik heb wel grenzen natuurlijk. Vond het gewoon een rare opmerking maar heb de opmerking uit mijn hoofd gezet (zoals ik wel vaker met zulke opmerkingen doe).

Oke thank you. Heeft niemand hier foto's van zichzelf dan?

Niemand uit mijn omgeving die hier op zit.
[quote]ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 17:41:

Ik heb wel grenzen natuurlijk. Vond het gewoon een rare opmerking maar heb de opmerking uit mijn hoofd gezet (zoals ik wel vaker met zulke opmerkingen doe).

Oke thank you. Heeft niemand hier foto's van zichzelf dan?

Niemand uit mijn omgeving die hier op zit.[/quote]

Dat weet je niet. Er zijn vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen die hier lezen, maar nooit schrijven.
Je wilt het aantal mensen de kost niet geven dat hier tot de ontdekking kwam dat er een bekende mee zat te lezen of hen zelfs confronteerde met wat ze schreven....
Ik stop nu met dit topic. Bedankt voor de reacties. Xx
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 17:20:

Ik heb het gelezen. Ik woon trouwens ook in die omgeving.. Maar wat jou is overkomen is veel erger en ook veel anders aangezien ik erin mee ging. Het is niet te vergelijken.

Waarom verwijder je het eigenlijk weer?

Het is misschien erger, maar zo anders was het niet. Want zelfs al had ik seks gewild, dan had hij moeten zeggen dat ik te jong was. Ik had er ook in mee kunnen gaan, en zelfs dan was het "verkrachting volgens de wet" geweest. En hij had ook nog een vriendin.

Nee hoor, die jongen heeft het erg onnet (zacht uitgedrukt) gespeeld.
Is dat gebeurd hier?
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 17:49:

Is dat gebeurd hier?Meerdere malen ja.
Hoe kan dat dan? Ik verwijder hem wel. Maar serieus; kom ik echt dom en naief over als jullie kijken naar mijn algemene posts? Omdat iedereen hier een hekel aan mij heeft en sommige denken dat ik niet serieus ben (kijk in het te snel zwanger topic)
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 17:58:

Hoe kan dat dan? Ik verwijder hem wel. Maar serieus; kom ik echt dom en naief over als jullie kijken naar mijn algemene posts? Omdat iedereen hier een hekel aan mij heeft en sommige denken dat ik niet serieus ben (kijk in het te snel zwanger topic)Niemand heeft een hekel aan je. En je verhaal hoef je ook niet weg te laten halen,maar je foto kun je beter wel even verwijderen. Dat scheelt al een stuk. Je reacties in andere topics heb ik niet gelezen, maar van wat ik hier van je lees: ik heb me geen mening over jou gevormd, maar wel over de man met wie jij omgaat. HEM vind ik een heel kwalijk persoon. Dat staat echter los van jou....
Als je iets geheim wil houden en je je eigen foto er bij zet... dan komen de woorden dom en naief wel in me op ja.
Haal die foto weg, niemand hier heeft een foto van zichzelf.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Hoe kan dat dan? Ik verwijder hem wel. Maar serieus; kom ik echt dom en naief over als jullie kijken naar mijn algemene posts? Omdat iedereen hier een hekel aan mij heeft en sommige denken dat ik niet serieus ben (kijk in het te snel zwanger topic)

Dom? Nee

Naief? Ja, zeer zeker. Maar is niet erg, je bent jong.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Hoe kan dat dan? Ik verwijder hem wel. Maar serieus; kom ik echt dom en naief over als jullie kijken naar mijn algemene posts? Omdat iedereen hier een hekel aan mij heeft en sommige denken dat ik niet serieus ben (kijk in het te snel zwanger topic)Ja. Maar dat wil nog niet meteen zeggen dat mensen dat een hekel aan je hebben.
quote:Star schreef op 29 september 2011 @ 18:18:

[...]

Ja. Maar dat wil nog niet meteen zeggen dat mensen dat een hekel aan je hebben.Maar in de andere topics wel hoor, ze reageren allemaal fel om de kleinste en normaalste dingen die ik zeg. Moet je maar eens lezen.
.
quote:new_in_town schreef op 29 september 2011 @ 20:18:

.Wat?
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 19:01:

[...]

Maar in de andere topics wel hoor, ze reageren allemaal fel om de kleinste en normaalste dingen die ik zeg. Moet je maar eens lezen.

Ik ben zo'n iemand die veel in jouw topics reageert. Maar wat jij klein en normaal vindt, hoef ik toch niet klein en normaal te vinden?

En dat betekent in mijn geval echt niet dat ik een hekel aan je heb.
Omdat ik leuke topics heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven