kleurshampoo
vrijdag 30 september 2011 om 17:01
vrijdag 30 september 2011 om 17:26
Ik heb zelf ook polycolour geprobeerd, en heb alweer een nieuwe verpakking liggen!
Er zit een bijsluiter bij die makkelijk te begrijpen is.
Je mixt de verf met de waterstof peroxide in een flesje. Dit doe je dan rechtstreeks, (of eerst uitsmeren in de handen, wat je wil) in je haar, en gebruik je het gewoon als een shampoo! Je hoeft dus niet plukje voor plukje alles te verven.
Mijn ervaring is er goed mee. De kleur bleef bij mij ietsje langer zitten dan op de verpakking staat, maar dat vond ik helemaal niet erg.
Er zit een bijsluiter bij die makkelijk te begrijpen is.
Je mixt de verf met de waterstof peroxide in een flesje. Dit doe je dan rechtstreeks, (of eerst uitsmeren in de handen, wat je wil) in je haar, en gebruik je het gewoon als een shampoo! Je hoeft dus niet plukje voor plukje alles te verven.
Mijn ervaring is er goed mee. De kleur bleef bij mij ietsje langer zitten dan op de verpakking staat, maar dat vond ik helemaal niet erg.
vrijdag 30 september 2011 om 18:24
quote:Ksenija schreef op 30 september 2011 @ 17:51:
Er staat op het pakje of het verf is of niet.
Ik meen dat polycolour een spoeling is, zo uit mijn hoofd.
Even lezen wat er opstaat dus en hoe je het moet gebruiken.
Mengen moet wel, anders gaat het niet lukken..Ksenija van Poly heb je zowel kleurspoeling als verf.
Er staat op het pakje of het verf is of niet.
Ik meen dat polycolour een spoeling is, zo uit mijn hoofd.
Even lezen wat er opstaat dus en hoe je het moet gebruiken.
Mengen moet wel, anders gaat het niet lukken..Ksenija van Poly heb je zowel kleurspoeling als verf.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé