Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Slaap lekker gekke yellow!
Goedemorgen!

Het was hier wel gezellig gisteren :-)

Achterhouden is toch wel Nl? In plaats van achteruithouden?
Oh ja Chat het is wel heel lief van je van dat boek. Ik moet nog een keer een fakemailadres aanmaken dan kunnen we gegevens uitwisselen.

Maar ik zal het eerst even ophalen en luisteren of ik het iets vind. Anders is het toch alle moeite en verzendkosten voor niets he.
Alle reacties Link kopieren
Even een bizar ego-berichtje van mij. Wordt een beetje chaggie hier van de regen, maar gelukkig hebben ze wifi. Tyfoon 1 heeft het land bereikt, wat betekent regen regen en nog meer regen. En ja hoor, nummer 2 komt er al weer aan over een paar dagen. Het zuiden van het land is ook al overstroomd. Rampzalig voor de mensen hier natuurlijk, maar baal ook een beetje dat onze vakantie zo in het water valt terwijl er in nederland eindelijk zon is. Einde ego-bericht, continue to fun business.
hallo allemaal...

hier ben ik er weer en jeetje wat ben ik blij dat het weekend is.

@ sanne, balen van die tyfoon. Maar hopelijk kan je er toch wat leuks van maken!

Hier ben ik voor het eerst in maanden dolblij dat het weekend is.

Want ondanks een redelijke start met school begin het nu wat stroever lopen. Vooral doordat project, waar de communicatie gewoon niet goed loopt onderling bespreken heel veel mensen van alles..maar zonder echt als hele groep te overleggen. En dingen zijn te onduidelijk, en dan zit ik met mijn autisme daar weer tussen..en begin ik teveel prikkels te ontvangen, waardoor het gewoon mis dreigt te gaan.

dus ik neem vandaag mijn rust en ga mij niet bezighouden met school. En zaterdag ga ik een mail sturen naar de projectleden en docent met uitleg van de situatie en wat mijn visie is over de communicatie.

Verder wil ik dit weekend echt alles van me af gooien en ontspannen..want ik ben deze hele week enorm gespannen.

Wel een goed gesprek gehad met de psycholoog en die gaat nu een brief voor school (decaan) opstellen om officieel dingen te regelen.
Sanne wat sneu voor jou, zit je in het verre Vietnam en heb je regen en hier is het stralend weer

Straw ik gun je een heel fijn weekend

Ibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik mis je hier hoe is het met jou?

Hoe is het met de andere dames?
he bah, op dit moment voel ik me dus totaal niet goed. Het gesprek met de psycholoog heeft heel interne commotie veroorzaakt bij mij, wat eigenlijk goed is maar niet prettig.

Verder ben ik nu bezig met een opzetje voor het mailtje aan de projectgroep. En bewaar het dan in een tekstbestand en morgen lees ik het weer even na en dan gaat het de deur uit.

Want we hebben de dinsdag(1e lesdag na het weekend) gelijk een presentatie over het project, en er is echt niks over besproken ja, wel besproken maar niet met de "hele" groep, zowieso 1 persoon is ziek en de andere spreekt niet meer met mij, en communiceert veel onderling met het andere projectlid, en ik ben niet van plan maandag te moeten stressen vanwege die presentatie. En zodra dat mailtje de deur uit is, moeten jullie me maar forceren erover op te houden, want ik wil me dan afsluiten ervan. Maar nu wil ik toch een klas opstellen omdat net een lampje ging branden over hoe het op te stellen.

En daarna ga ik series kijken en slapen.. :-)
gaat hier nog steeds niet echt goed. Ben nu ff the voice aan het kijken met het forum maar verder ben ik er weinig lees ook niet echt mee op het forum.

Hopelijk gaat het met jullie beter dan dat het met mij gaat.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 september 2011 @ 22:05:

gaat hier nog steeds niet echt goed. Ben nu ff the voice aan het kijken met het forum maar verder ben ik er weinig lees ook niet echt mee op het forum.

Hopelijk gaat het met jullie beter dan dat het met mij gaat.Veel sterkte IBI! Hoop dat de nieuwe week een betere week zal worden.
Even een voor jullie allemaal, en speciaal voor IBI nog eentje
Straw ik dacht dat jij je wilde ontspannen maar nu ben je toch bezig met je studie??

Verana thxx voor de bloem

Ibi je kunt hier altijd terecht he dat weet je, pas goed op jezelf
Sanne, echt vervelend dat je nu van dat noodweer hebt. Een tyfoon, daar zit je toch niet op te wachten. Hopelijk klaart het snel op. Hoe is het land verder? Het eten zal wel ok zijn. Heb je iig nog wát! Als je samen maar lol hebt, daar gaat het om.

Ibi

Verana

Mikaaaaa we nemen nog een sapje!

Doe rustig aan Straw!
Yep een sapje Chat ik heb trouwens nog wel Baileys in de koelkast staan Hadden mijn kinderen laatst voor mij gekocht maar de fles is nog halfvol. Ben niet zo'n drinker
Sanne, wat jammer zeg. Ik hoop dat je vakantiie alsnog leuk wordt

Voor mijn lieve, lieve Ibi, wat naar om te horen dat het niet goed gaat... Je mag altijd bellen he, als je daar behoefte aan hebt? Enneh, anders bel ik jou gewoon . Morgen dus.

Voor iedereen een dikke knuffel
@Mika, ik wilde ook ontspannen maar dat van dat mailtje moet ik doen wil ik helemaal ontspannen. En me niet druk maken want ik kan dingen moeilijk loslaten.

Maar verder ga ik ook ontspannen, straks pak ik lekker de fiets en ga richting de opticien, want mijn zonnebril op sterkte zit raar

En daarna ga ik mischien even richting centrum en anders gewoon even rondfietsen.
Jeeeej ik zit bij Ibi's Mac!

Lekker chicken sate
Oeee lekker. Ik lig languit op de bank super moe van tv's zoeken morgen weer verder en de straat op genieten van het weer.

En ik ben blij want ik kan dinsdag met de decaan starten met het opzetten van voorzieningen :Imao: alleeb moet ik de medische verklaring laten aanpassen want mijn naam is verkeerd genoteerd!

Tegelijkertijd begin ik overspannen te raken van de situatie mbt. het project. Dinsdag is er een presentatie en we hebben geen les ervoor, en er is totaal niks besproken daarover en ook niks vastgelegd. En ik ben dus echt gigantisch aan het stressen en daardoor begin ik weer heel erge hoofdpijn te krijgen en krijg mezelf niet afgeleid

Dus ik begin overprikkeld te raken Gelukkig komt er binnenkort een concreet hulptraject
Het lukt me niet om bij te lezen sorry..

Gaat goed hier dus dat is fijn of of voor jullie!
Hoeveel punten is dat Chat

Choco fijn dat et goed gaat

Strawberry hoop dat de stress snel minder wordt van et project, en dat je snel hulp krijgt.

Mijn overwinningsmomentje van de dag, toen ik vannacht naar huis fietste raakte ik totaal hysteirsch van ex opeens (herrinneringen) en ik ging huilen enzo en toen deed i een oefening vna therapie en toen ging het veel beter.
wat goed Yellow dat het je lukte om de therapie te betrekken bij je angstaanval!
Goed zo Yellow! Probeer het zoveel mogelijk toe te passen

Honderden punten natuurlijk. Maar ik had zo'n actieve week achter de rug met klussen bij famile en grasmaaien en heg snoeien op camping, sporten en ineens ongesteld. Vond dat ik het wel verdiend had

Gaat het een beetje Ibi?
Vannacht heb ik niet al te best geslapen viel om 11 uur bekaf in slaap, en werd om 12 uur wakker door een stomme mug en kon niet meer slapen tot 2 uur

Maar vandaag lekker de stad in geweest met ma En ben school toen helemaal vergeten, was wel fijn

Hebben gekeken naar een nieuwe tv voor haar kamer want die is kapot. En hebben nu 3 modellen in gedachten die we via internet gaan vergelijken.

En ik heb wat kleertjes(voornamelijk ondergoed)gekocht die ik nodig had, omdat ik wat ben aangekomen de laaste tijd.

En nu gaan we kijken of nog houtskool hebben en als dat zo is gaan we de bbq aanzetten en anders de elektrische bbq.

En morgen ga ik dus streng zijn met mezelf en wat aan schoolwerk(geen project) doen en klerenkast opruimen want ik maar er echt een zooitje van en kan niks terugvinden, en ook even naar het cwi om te klagen dat ik aan het lijntje word gehouden sinds bgin van deze maand omdat ik nog 80 euro mis van de maand augustus..en dit uitgezocht zou worden maar ik nog niks nieuws weet.

@Yellow, wat goed dat je de dingen leert toe te passen
Chat vind ik ook hoor dat je het verdiend had. En af en toe moet je jezelf ook ff verwennen.

Yellow wat goed van je dat jij op dat moment aan die oefening dacht. Als ik in een rot stemming ben vergeet ik alles wat ik geleerd heb. Hoe gaat het nu dan?

Chooc mooi dat het goed met je gaat

Chat ik lees nu bij jou "ongesteld"!! Je had de overgang toch al gehad?
Straw wat heerlijk voor je dat je zo'n goede dag hebt gehad. En nu nog lekker een bbq er achteraan, zalig. Had ik ook wel zin in jammer dat je zo ver weg woont
Dat dacht ik ook mika. Tenminste dat hoopte ik. Was een half jaar geleden. Hopelijk is dit de laatste keer. Ben benieuwd of ik nog moordneigingen krijg. De laatste dagen ben ik altijd onuitstaanbaar. Arme man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven