Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Je idd arme man. Ik heb gelezen dat je echt helemaal van die rotzooi af bent als je een jaar niet hebt gemenstrueerd. Ik hoop voor jou dat dit de laatste keer was, ik wilde dat ik al zover was

Maar ik ben nu 46 en mijn moeder was laat en mijn zussen ook. Dus ik heb nog wat jaartjes te gaan. Leuk vooruitzicht

Jezelf lekker verwennen Chat en de rust opzoeken met je reader
Alle reacties Link kopieren
yeey...bbq gaat door we hebben nog net een 1,5K houtskool ...alleen moet het vlees nu ooit nog ontdooien

Verder heb ik met mijn aankopen vandaag van 4 dingen in totaal 80 euro bespaard Alleen komende maand even geen cent uitgeven.

En heb besloten om mijn aantekeningen morgen maar digitaal over te nemen..en samen te voegen met andere aantekeningen die ik heb.

En nu even rusten..want ik ben gewoon hyper vandaag

@mika, van mij mag je langskomen maar je moet dan echt uit de buurt blijven en vooral geen instructies geven als ik bezig ben met de bbq want dan is het altijd ruzie...vooral met mijn ma die tussendoor instructies komt geven en gaat letten op mijn veiligheid ed...en dan krijg ik zijn om haar nek om te draaien
Kalmte zal je helpen Straw, jammer genoeg woon ik te ver weg maar anders. Ik hou van bbq en

Ik ga volgende week nieuwe schoenen kopen jippieee
Haha ja dat klopt mika. Na een jaar geen menstratie ben je er vanaf. Ik was al goed op weg met een half jaar. Iig beter dan elke maand. We zien het vanzelf wel.

Eetze Straw. Zou ook wel zin in bbq hebben. Man houdt er niet van. Bang dat hij de gekkenkoeienziekte krijgt. Zeuren over de muggen enzo. Pffft.
quote:Chatterly schreef op 02 oktober 2011 @ 16:46:

Haha ja dat klopt mika. Na een jaar geen menstratie ben je er vanaf. Ik was al goed op weg met een half jaar. Iig beter dan elke maand. We zien het vanzelf wel.

Eetze Straw. Zou ook wel zin in bbq hebben. Man houdt er niet van. Bang dat hij de gekkenkoeienziekte krijgt. Zeuren over de muggen enzo. Pffft. Lach je niet uit hoor Chat, komt er zo lekker sarcastisch uit
Zo hier, ga ik de douche in. Net heerlijk gegeteren en het vlees smaakte goed. kortom een waardig afscheid van de zomer .

Nu douchen en daarna lekker languit op de bank tv en of series kijken.

Om er morgen hard tegen aan te gaan

Sorry maar wil nu bijna 12 uur zijnde even mijn gal kwijt. Net kwam er een mail-conversatie op gang met de projectgroep, en nu willen ze dat ik binnen 1 dag een presentatie voorbereid, namelijk morgen voorbereiding en dinsdag de presentatie.

En ik kan dit niet in 1 dag, zowieso heb ik morgen een afspraak bij de psycholoog en het werkplein, en beide gesprekken zijn belangerijk. En het gesprek met de psycholoog is vaak dusdanig vermoeiend dat ik daarna bekaf thuis kom. En dus maar een gedeelte van de dag heb om het voor te bereiden.

En mede door mijn autisme gaat mij dat niet lukken, ik moet mij kalm en rusig kunnen voorbereiden...en niet de dag vantevoren even snel wat doen, dat veroorzaakt bij mij weer teveel prikkels. En daarom heb gisterenmiddag een mail gestuurd waarin ik o.a. dit punt (de presentatie)aankaartte, en nu pas gecommuniceerd word dat 1 iemand deze taak op zich zou nemen, waaronder ik versta dat die persoon die gehele presentatie gaat houden, en dan krijg ik net om half 12 's nachts een mail dat de taken van de presentatie nog verdeeld moeten worden.

Maar goed, dinsdag of woensdag zal er ook uitgebreid over de communicatie gesproken worden.

Want zo gaat dit niet, ik als autist zijnde trek dit niet, en anderen niet-autisten zijn het nu ook niet eens met de gang van zaken.

Want ik word hier dus letterlijk ziek en boos van!!
Straw, ik snap dat jij heel goed doorhebt hoe dingen voor jou werken ivm autisme, maar ik denk dat zij dat neit weten, misscien kun je een aantal dingen proberen uit te leggen? En bedenken dat zij niet allemaal voor jou het anders kunnen doen, maar jullie kunnen wel een gulden middenweg zoeken/
Dames we zijn al naar de 2e pagina gezakt, kan niet hoor

Straw ik kan er ook niet tegen als iemand mij op het allerlaatste moment nog iets vraagt te doen. Dan raak ik helemaal van slag en word erg sjaggie

Gaat het wat beter met je?
Nou Yellow dat is toevallig dat wij allebei tegelijk reageren

Hoe is het met jou meis
Goed Mika, thnx for asking

*zit in een lol bui, excuses!*
Fin dat het goed met je gaat choco

Hoe is het met mijn lievelingstante?

Met mij ok, wel heel moe. En geirriteerd omdat ik tentamens heb op dezelfde tijd maar dan echt 9 km van elkaar vandaan. En de UvA zegt; jammer voor je. Euh... sjah...
Wat een fuckers.. Maar je bent toch hopelijk ni de enige geel? Protest maken
Ik ben dus wel de enige...

Er is een clash met een vak van Engels, en een keuzevak (keuzevakken zijn wel verplicht, maar kunnen allerlei vakken zijn, van alle studies van de universiteit)

Ik ben de enige die dat vak als keuzevak heeft
Jezus.. Heb jij weer..

Moet ik iemand slaan?
Ja kom maar gewoon mensen slaan.

En joshua brengen. Is ie soms dood
Iedereen die op mijn pad komt?

HEFTUG!!!

Nope.. J is still alive.. Even bought him a plant (Die ik vervolgens in de auto in de bloedhete zon heb laten staan dus hij was verlept maar heb hem er gewoon ingedaan hahaha..)

Momenteel ff geen centjes voor autoritjes sorry.. Mn mama word bijna 60 en willen haar mee uit eten nemen dus dat gaat ff voor (en waar gaat al dat geld heen maandelijks? Verdwijnt als sneeuw voor de zon?!)
Geeft niet hoor chocie. Ik vrees dat ik ook geen geld heb voor busritjes... En op de fiets met dat aquarium lijkt mij een heel erg slecht plan..
Heb je Joshua nog niet?? Word wel tijd hoor.

Ik heb ook wel zin om te slaan mag ik meedoen??

Jeetje Yellow 9km uit elkaar hoe ga je dat aanpakken? Vervelend hoor

Chooc hoe is het met jou?

Met mij is alles goed

Mijn katten hebben wel eens in de strijkkamer geslapen en nu was ik daar vandaag om de was te vouwen en te strijken en het kriebelde wat aan mijn benen. Keek ik had ik vlooie bijtjes op mijn benen. Gatverdegatverdegatver. Raam dicht, alles spuiten en deur dicht. Morgen alles flink zuigen boven en katten mogen er niet meer komen!
Nee op de fiets lijkt mij niet slim

Komt goed hoor, volgende maand kom ik hem brengen

Iiieeeeellllgggghhhhh mika heeft vlooien!!!

Ik heb de oplossing tante!

Niet meer wassen en strijken!
Je meot een hond nemen MIka Die hebben noooooooit vlooien!
Honden likken yellow! Bah!
Whahha wat hebben jullie goede oplossingen. Yellow ik wil wel een hond nemen maar dan moet cesar ook bij me komen

Niet meer wassen en strijken lijkt me heerlijk!
quote:chocolover schreef op 03 oktober 2011 @ 21:56:

Honden likken yellow! Bah!Katten ook! Mijn lieve Tom geeft me altijd kusjes
Wij zijn gewoon goed

De mijne geven ook kusjes

Dames, ik ga naar bed. Met mijn poesjes! (En die dump ik bij man ghehe..)

Trustie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven