berightje vor Miezemus

01-10-2011 15:00 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:27
Reden: niet fijn
% gewijzigd
Wat lief dat je weer aan muis denkt. Ik kan je bericht prima lezen, ik denk Muis ook.

Veel beterschap voor jou Zjena. Ik hoop dat ze vinden wat het is, en dat het iets is wat behandelbaar is.

Lieve Zjena,

hier en daar op het forum lees ik weleens wat van je. Ben een meelezert en niet zo'n poster, maar ik wil je toch even heeeel veel sterkte wensen en zeggen dat mijn hart naar je uit gaat. Ik weet niet wat er met je is maar zelfs nu jij kennelijk erg ziek bent denk je ook nog aan een ander! Sterkte, ik hoop dat je wat aan het forum hebt...

liefs, Nana
Hallo, ik heb helemaal niets van jullie beide posts gevolgd of gelezen (denk ik)

Maar ik wil alleen even zeggen dat ergemis in Goes eigenlijk Emergis heet! Voor het geval een van jullie het wil opzoeken

Veel sterkte/succes
Hoi zjena!

Goed te lezen dat je zo goed verzorgd wordt. Succes met het zoeken naar Muis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hey Zjena,

hoe gaat het met je?

Weten ze al wat er met je aan de hand is in het ziekenhuis?

Veel sterkte meid!!

Ik hoop dat muis snel je bericht leest.

Ik zend je veel sterkte en liefs

Ha lieve Zjeen,

Wat ben je toch een lieverd dat je aa mij denkt terwijl jij zelf zo ziek bent. Wat erg voor je dat ze er nog niet achter zijn wat je hebt.

Ik zal idd aan de modjes vragen of ik je email adres krijg, zou fijn zijn, dan kunnen we toch contact blijven houden.

Heel veel sterkte Zjeen, ik denk aan je.

Muisje
Wil je veel sterkte wensen en lief dat je zo aan een ander denkt!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ahw
Internagelaktisch
Waarom zijn steeds mijn halve posts weg?!

Ik zei dat ik dit onwijs lief vind!
Internagelaktisch
Ik krijg hier echt tranen in mn ogen van.

Ik hoop dat ze gewoon heel snel vinden wat er met je aan de hand is.

En heel lief dat je in deze situatie nog steeds aan anderen denkt.

Ik ken je niet in het echt maar je bent een mooi mens
Zjeen, ik schrik me rot! Wat is er met je aan de hand?!

Heel veel beterschap meid, en wat ben je een lieverd dat je aan Muis denkt.

Ik zal een kaarsje voor je branden, hoop dat ze er snel achter komen!!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Lieve Zjena, fijn om even wat van je te horen. En gelukkig voel je je op je gemak waar je nu zit.

Ik hoop dat de onderzoeken gauw iets zinnigs opleveren voor je zodat die onzekerheid kan worden weggenomen

Beterschap nogmaals, dikke knuffel
Zjena, wat ben je toch een lieverd, dat je ondanks je eigen sores, toch nog aan een ander denkt... Mensen zo als jij, daar wordt de wereld een stuk mooier van...

ik hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt, over wat er met je aan de hand is! Sterkte meid.
Hey Zjeen!

Ik ben blij je weer even te lezen... op de fiets of onder de douche denk ik nogal eens aan je. Je bent inderdaad een lieverd!

Ik hoop dat de modjes een keer met de hand over het hart willen strijken en je emailadres toch aan Miezemuis geven. En anders kun je misschien een hotmailadres aanmaken en dat hier tijdelijk neerzetten, tot Miezemuis het gezien heeft?

Heel veel beterschap Zjeen, ik hoop met heel mijn hart dat al die onderzoeken heel snel iets bruikbaars gaan opleveren. En natuurlijk.
Miezemuis, je kan mij ook je email sturen op Annalunaan@hotmail.com, dan geef ik het aan Zjena door.
Zjena,

even een rare vraag, maar is er al onderzocht of je misschien ziekte van Lyme hebt?

Daar kun je én buikpijn, problemen met plassen en problemen met schrijven door krijgen. (en nog een heleboel andere vage symptomen).

Hoop dat ze er snel achter komen wat het is en dat je weer helemaal beter wordt!!
Annalunaan, misschien kun je dat van de ziekte van Lyme ook aan Zjena doorgeven?
Zal ik doen Enigma
Wat is dit lief zeg! Ik hoop dat jullie er allebei goed weer uit zullen komen.
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:37
% gewijzigd
weg
anoniem_90786 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 16:37
% gewijzigd
Ha Zjena, ik denk niet dat ik ooit met jou in hetzelfde topic heb geschreven. Voor lange tijd, bedoel ik.

Maar misschien kennen we elkaar alleen van lezen.

Ik schrijf niet bij 3000+.

In ieder geval: Nogmaals beterschap en sterkte. Zo te zien is er nu genoeg contact gelegd zodat Miezemuis en jij binnenkort ook kunnen mailen.
quote:miezemuis schreef op 01 oktober 2011 @ 15:24:

Ha lieve Zjeen,

Wat ben je toch een lieverd dat je aa mij denkt terwijl jij zelf zo ziek bent. Wat erg voor je dat ze er nog niet achter zijn wat je hebt.

Ik zal idd aan de modjes vragen of ik je email adres krijg, zou fijn zijn, dan kunnen we toch contact blijven houden.

Heel veel sterkte Zjeen, ik denk aan je.

Muisje

Zjena, hier schreef Muis nog even voor je.

Sterkte, hoop dat je snel weet wat je hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lieve Zjeen, mij ken je wel van de 3000plus. Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven