Gezondheid alle pijlers

Grrrriep

01-10-2011 14:58 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
:'( Uiteraard als het zulk weer is lig ik in bed me zwaaar beroerd te voelen en wil voornamelijk gewoon even mn ei kwijt!

Mn hoofd en neus zitten helemaal vol,

Heb hoofdpijn,

Jeuk neus
Internagelaktisch
Ik heb ook vrij lang haar naar de shampoo moet er toch in ;)

(krullen)
Internagelaktisch
Ik wil maandag weer gewoon gaan werken, dus ik doe geen gekke dingen. Ik ben net weer een beetje aan het opknappen.
Quote mrsLucky: @enigma Ik zag mezelf als staan met mijn hoofd vol shampoo en een zwak momentje...

Pf Was te risicovol ;)

Ik snap 'm....Mijn haar droogt ook heel langzaam, dus heb het droog gehouden anders zit ik hier weer zo rillerig........

Ik ga weer even een kop thee zetten en een stukje in mijn boek lezen!

Beterschap allemaal!!!
Jij ook enigma,

Ik heb net gedouched en ga zo toch eventjes die kant op..

Ik weiger m'n avond te laten verpesten..

Ik wil het iig proberen!
Internagelaktisch
En ik op mijn stoeltje buiten!

Beterschap.
Fijne avond Maaique
Jullie zijn lief (K)

Beterschap voor alle snotlapjes!

Ik heb waterproof mascara op.. Hopelijk kom ik een beetje flatteus de avond door zo haha
Internagelaktisch
Beterschap allemaal
hier ook 1 die strontverkouden is... Beterschap allemaal x
Ik ben nu op weg naar huis,

Blij dat ik ben gegaan maar de koek is nu echt echt echt op
Internagelaktisch
Dan heb je het goed gedaan! Blij te horen

Ik heb alweer de nodige uurtjes slaap achter de rug, als gevolg van mega hoofdpijn die ik er nog bij kreeg :(
Ahw! Wat vervelend!

Merk wel dat ik nu echt moet toegeven aan mn lichaam.. het waa echt teveel van het goede en lig nu te shaken in bed.

Maar het was het waard! Heel leuk avondje gehad

Morgen kom ik mn bed niet uit..
Internagelaktisch
Slaap lekker! Goed uitrusten nu.
Slaap lekker allemaal! Hopen dat het morgen iets beter gaat!
Hoe gaat t vandaag met iedereen?
Internagelaktisch
Hier een stuk beter! Het zit niet meer vast in mijn hoofd en luchtwegen

Hoe is het met jullie?
Het gaat iets beter hier. Minder koppijn en draaierig, maar wel nog keelpijn en misselijk. Zo maar eens een poging doen om te douchen (zeg ik al sinds 9.30).
Met mij gaat t wel, m'n hoofd zit al minder vol en kan weer op mn benen staan zonder te tollen, heb heerlijk geslapen vannacht en dat doet ook wonderen

Lig wel lekker op bed tv te kijken want voel me nog niet helemaal goed
Internagelaktisch
Ik lig sinds vrijdagmiddag op bed met keelontsteking. Mijn keel doet zeer, mijn oren, mijn hoofd, alles eigenlijk. Mijn vriend heeft vanmiddag bij de dienstapotheek neusspray gehaald. Kon binnen 2 minuten weer redelijk ademhalen. Had binnen 2 minuten ook last van een bijwerking: branderig keel. Niet leuk als je keelontsteking hebt!!

Nu moet ik me morgenochtend weer ziek melden, terwijl ik 2 geleden thuis zat met een zware blaasontsteking. Ik weet het 'ziek is ziek', maar voel me toch schuldig om me 2 weken later weer ziek te melden.

Beterschap allemaal!
Vervelend daantje!

Ik ben ook thuis van school hoor..
Internagelaktisch
k was ruim een week zwaar verkouden en 1 of 2 dagen kon ik voor mijn gevoel wel de hele dag in bed liggen, zo belabberd voelde ik me..

Helaas (niet helaas normaal) ben ik alleenstaande moeder dus ik moet altijd wel door

Nu ben ik er gelukkig weer.

Maar het zuigt inderdaad.

volgens mij heerst het ook, hoorde veel mensen over keelpijn (wat niet altijd meteen een keelontsteking is hoor!).

Ik had zelf keelpijn, daar begon het mee, na een paar dagen kreeg ik een verstopte neus bij en toen een loopneus (en zo'n jeuk aan mijn neus aaaaah) en liep echt constant te niezen. toen voelde ik me het belabberst. Ook oorpijn erbij.

mensen noemen het al snel griep maar dan heb je idd spierpijn en koorts erbij. Bij een verkoudheid heb je vaak alleen wat verhoging (maar je kan je echt wel ontzettend belabberd en zelfs ziek voelen)

Beterschap allemaal!!
Jij ook miss sparkle,

Ben je ondertussen alweer helemaal beter of nog een beetje beroerd?
Internagelaktisch
Nee gelukkig ben ik inmiddels weer opgeknapt, hoest alleen nog een beetje maar dat mag geen naam hebben. Maar de verkoudheid heeft dus ongeveer een week geduurd in totaal.. En ik baalde ook zo want vorige week was het immers ook zulk mooi weer.

Ik zei ook al de enige week in maanden dat het mooi weer en ik voelde me echt zo belabberd.

Als die hard toch erop uit met mijn zoontje, maar dat ging echt amper die 2 dagen sowieso. 1 dag liep ik alleen maar te snuiten en op mijn neus te rammen (omdat die zo jeukte haha).

En dan ineens knap je gelukkig weer op. Wat was ik blij :-)

Gewoon veel paracetamol nemen, stomen, een ui op je kamer. En besef dat een verkoudheid gemiddeld zo'n 7 tot 10 dagen duurt. Maar de laatste dagen zwakt het allemaal wat af.

Griep kan je ook wel twee weken last van hebben.

Beterschap! Eind deze week is het weer slecht weer helaas Maar eigenlijk komt het nooit goed uit..
Alle zieke dames weer beter ondertussen?

Of hebben we al nieuwe slachtoffers?
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven