zitzak/fatboy?
vrijdag 8 februari 2008 om 10:06
vrijdag 8 februari 2008 om 10:42
dinsdag 12 februari 2008 om 08:39
Probeer eens een echte en een nepper uit in het echt. Ik heb 2 echte in de woonkamer staan, bij wijze van fauteuil, in de zomer sleep ik ze soms naar buiten, lekker in de zon bij de openhaard... De stof van neppers is anders, ze zijn groter, en de neppers zitten vaak te vol waardoor je niet lekker kunt zitten of liggen.
Voor een kinderkamer zou ik dan weer eerder voor een nepper gaan, kinderen zijn minder voorzichtig over het algemeen. Zou ik toch zonde vinden van 170 euro.
Voor een kinderkamer zou ik dan weer eerder voor een nepper gaan, kinderen zijn minder voorzichtig over het algemeen. Zou ik toch zonde vinden van 170 euro.
dinsdag 12 februari 2008 om 09:16
Ja, het zijn echte. Of het makkelijker schoonmaken is weet ik niet, ik heb geen vergelijkingsmateriaal. De echte is prima schoon te maken, gewoon met een sopje en een vochtige doek. Je krijgt geen vlekken of kringen van het schoonmaken. Ik heb ze besteld op www.fatboy.nl, ze zijn keurig thuisbezorgd in een hele grote kartonnen doos. Ik heb trouwens 'the original'.
vrijdag 4 april 2008 om 23:05
Ik vind de echte veel te duur, ik heb er een weg bij www.topbedden.nl 2 weekjes wachten maar dan heb je hem een stuk voordeliger.
zaterdag 5 april 2008 om 19:13
dinsdag 8 april 2008 om 15:25
donderdag 24 november 2011 om 16:47
Ik heb al jaren een echte fatboy. Na 7 jaar is hij nog steeds prima en de korrels zijn ook niet ingezakt ofzo. Hij is nog net zo gevuld als in het begin. En ik denk ook dat het prijsverschil vaak zit in de soort korrels en de stof van de zak. Die van fatboy is vrij stug en dik en ik merk bij nepperds toch vaak dat dat minder is. Let daar dus wel goed op! Ik sleep die van ons in de zomer ook regelmatig naar buiten en dat ligt heerlijk. Ook staat hij hier naast de verwarming en dat is geen probleem. Hoor weleens van mensen dat bv in een nepperd de korrels vochtig worden en aan elkaar gaan kleven, maar daar heb ik geen last van. Enige nadeeltje hier is dat ik hem blijkbaar toch iets te vaak naar buiten heb gesleept, en dus over de tuintegels heb gesleept. Daar is ie niet zo goed tegen bestand en heb pas dus een heel klein gaatje (of eigenlijk een dunner plekje in de stof...korrels kwamen er niet uit hoor) zitten stikken zelf. Maar goed, dat komt dus echt doordat ik hem niet optil als ik hem buiten leg, maar gewoon over de grond trek. Moet ik dus niet meer doen